Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001755-b bb766d55b58e4380a4ec94c312b17978
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полонська Наталія Анатоліївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Полонська Наталія Анатоліївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:54
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
APC Smart-UPS RT 1000 ВА, стоечного исполнения, 230 В (SURT1000RMXLI) в комплекті зі 10A IEC 320 C13 - C14 6 од., UPS UPS Network Management Card 2 (AP9631) 1од
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування- кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:57
ТЗ UPS 1000ва.doc
17 лютого 2020 16:57
спецификация до договору.xlsx
17 лютого 2020 16:56
проект договору 4.docx
17 лютого 2020 16:56
Додаток_1_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги_з_переможцем.docx
17 лютого 2020 16:55
Додаток 2 Форма Комерційна пропозиція.doc
17 лютого 2020 16:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:35
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо питання 1, то повідомляємо, що технічні вимоги і якісні характеристики товару визначені в Додатку 3 до тендерної документації, де зазначені основні характеристики комплекта безперебійного живлення (технічна специфікація).
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. Щодо питання 2 - стосовно допуску учасників в залежності від їх статусу платника податків, то відповідно до п. 35 ч.1 ст. 1 Закону: учасник процедури закупівель – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже Законом не передбачено обмеження до виду господарської діяльності чи режиму оподаткування учасника. Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режиму оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону. Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 44 649,60
UAH з ПДВ
44 649,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 49 247,82
UAH з ПДВ
49 247,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 08:46
Статут 2019.pdf
25 лютого 2020 08:46
Аналогічний Договір.PDF
25 лютого 2020 08:46
Проект договору.pdf
25 лютого 2020 08:46
Комерційна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 08:46
ТЗ .pdf
25 лютого 2020 08:46
Витяг ЄДРПОУ 2020.pdf
25 лютого 2020 08:46
Лист згода.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 09:39
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:38
ТС1.pdf
25 лютого 2020 09:38
ТП ИБП.pdf
25 лютого 2020 09:38
Статут.pdf
25 лютого 2020 09:38
Приказ_Масло В.Т.pdf
25 лютого 2020 09:38
працівники.pdf
25 лютого 2020 09:38
Опис Статут.pdf
25 лютого 2020 09:38
НДС Интегратор.pdf
25 лютого 2020 09:38
згода.pdf
25 лютого 2020 09:38
досвід.pdf
25 лютого 2020 09:38
довідка 4-ОПП.pdf
25 лютого 2020 09:38
Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 09:38
аналог договор2.pdf
25 лютого 2020 09:38
аналог договор1.pdf
25 лютого 2020 09:38
Авторизация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 44 649,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
44 649,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 10:12
Доп угода IT Арсенал.PDF зміни до договору
08 травня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:21
1504 It арсенал.PDF укладений
13 березня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1504
Договір:
Номер додаткової угоди: 1504
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML