Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (проектор мультимедійний, екран підвісний моторизований)
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2020-02-17-001678-b f7a7cc09ab3e420b9f643e3a9ff52b9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яворська Оксана Петрівна

380442070992 srda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485417
Вебсайт: http://solom.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317
Контактна особа: Яворська Оксана Петрівна
380442070992
srda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:04
Очікувана вартість: 9 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (проектор мультимедійний, екран підвісний моторизований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Героїв війни, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 18 лютого 2020 09:04
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:45
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надає відповідь:
1. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються .
Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників (учасник-переможець надає оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону).
2. В тендерній документації вказані товари з торгівельною маркою та технічними характеристиками, згідно потреб закладів, які підпорядковані Управлінню культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Учасник може надати еквівалент запропонованого товару, який повністю відповідає технічним та якісним вимогам викладеними в тендерній документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Так, допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядатимемо його ціну як остаточну . Ми не вимагаємо подавати пропозицію з ПДВ, якщо Ви не платник ПДВ, то подаєте цінову пропозицію без ПДВ. Сума з ПДВ мається на увазі щоб входили всі податки і збори, інша сума на податки не виділяється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 8 589,00
UAH з ПДВ
8 589,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 199,00
UAH з ПДВ
9 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ ІНЖИНІРИНГ" 9 200,00
UAH з ПДВ
9 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 16:46
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

19 лютого 2020 11:52
приказ_Хотяновский (1).PDF
19 лютого 2020 11:52
Витяг ПДВ.PDF
19 лютого 2020 11:52
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 11:52
Витяг Лайт Інжиніринг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ЛАЙТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 8 589,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:19

Документи

20 лютого 2020 17:19
протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
8 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 17:19
протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:47
додаткова_Осадчий.PDF укладений
07 квітня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:30
Договір 95.pdf укладений
11 березня 2020 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 589,00
UAH
Причини розірвання договору: ФОП "Осадчий Юрій Григорович" відмовився від поставки товарів у звязку піднятям курсу іноземної валюти, ціни на товар зросли.