Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001415-a 4778541b7cf449f18fa110a3a6953c1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ніколаєва

+380504585944
+380675153515
n.nikolaieva@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210422
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, б. 20
Контактна особа: Наталія Ніколаєва
+380504585944,+380675153515
n.nikolaieva@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення "Єдиний веб-портал адміністративних послуг Миколаївської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Адміральська,буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48311000-1 — Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату наданих послуг Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України не пізніше 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та виставлення рахунку за надані послуги Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ГРІС"
#24360803
Переможець 24 000,00
UAH
17 лютого 2020 13:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 13:53
звіт_гріс170220.pdf укладений
17 лютого 2020 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH