Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001355-b 36585d11ac2248afa557d20e7966ad66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балицька Світлана Іванівна

380444018471 balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Балицька Світлана Іванівна
380444018471
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 14:50
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61060 кілограми
ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (згідно додатку 1 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пункт 4. Договору. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. 4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого у відповідності до умов Договору товару, після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та видаткової накладної, підписаної уповноваженою особою та завіреної печаткою закладу. 4.3. До рахунка додаються: видаткова накладна, інші документи, оформленні належним чином. 4.4. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік з відстрочкою платежу 30 (тридцяти) банківських днів. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснювати протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:29
ТД 2 Овочі, фрукти 2020.doc
17 лютого 2020 15:29
Протокол № 29 повторні торги овочі,фрукти.pdf
17 лютого 2020 15:29
Титульний лист ТД овочі,фрукти.pdf
19 лютого 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:29
ТД 2 Овочі, фрукти 2020.doc
17 лютого 2020 15:29
Протокол № 29 повторні торги овочі,фрукти.pdf
17 лютого 2020 15:29
Титульний лист ТД овочі,фрукти.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Требования в ТД
Дата подання: 18 лютого 2020 14:30
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:56
Уважаемый заказчик, укажите, на основании каких законодательных норм с указанием наименования документа и номера статьи, Вы требуете приложить сертификаты ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007, ІSО 22000:2007 (ISO 9001:2008, ІSO 9001:2009, ІSО 22000:2005) ?
Відповідь: Тендерний комітет замовника розглянув Ваше питання та надає наступну відповідь.
Згідно протоколу № 29 від 17.02.2020 року Тендерним комітетом Замовника затверджено Тендерну документацію на закупівлю «ДК 021:2015 – 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» згідно якої у пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник повинен надати згідно підпункту 3.1. копії протоколів за результатами наглядового аудиту за сертифікованими системами управління якістю та системою управління безпечністю харчових продуктів (ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007) (в разі наявності). Тобто тендерний комітет зазначив – в разі наявності.
У пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник повинен надати згідно підпункту 3.2 документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі а саме: сертифікати на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, які відповідають вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ISO 9001:2008, ІSO 9001:2009, ІSО 22000:2005) (п.2. ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Отже, обов’язки операторів ринку передбачені статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", виконання яких вимагає замовник у тендерній документації без аналізу господарської діяльності самих операторів ринку (учасників).
Замовник у Додатку 1 до Тендерної документації зазначив, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, не актуальності, зміни назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення його не надання.
Замовник хоче наголосити, що згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 N 242/329 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 р. за N 661/10941) затверджено «ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У НАВЧАЛЬНИХ ТА ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ» (далі - Порядок) згідно пункту 13 якого встановлено, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників.
Пункт 14 Порядку встановлює, що відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на постачальника, організацію (підприємство), що забезпечують харчування учнів, або керівника закладу, якщо працівники харчоблоку входять до штатного розпису закладу, відповідно до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" ( 771/97-ВР ).
Пункт15 Порядку зазначає, що продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Враховуючи вищевикладене, Тендерний комітет Замовника максимально бажає разом із учасниками (майбутніми постачальниками) отримати та надати якісні, безпечні продукти харчування та продовольчу сировину, готову продукцію вихованцям (дітям) установи Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна 1 290 772,00
UAH з ПДВ
1 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 1 400 284,20
UAH з ПДВ
1 149 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:29
щодо виробника.pdf
03 березня 2020 15:20
відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 15:18
ст.17.pdf
03 березня 2020 14:45
пропозиція.pdf
03 березня 2020 14:17
серт.ісо 2020р..pdf
03 березня 2020 14:17
програма предумова.pdf
03 березня 2020 14:17
ст.17.pdf
03 березня 2020 14:17
оріг.сист.упр.безп.,як..pdf
03 березня 2020 14:17
проект д-ру.pdf
03 березня 2020 14:17
свідотства авто копія.pdf
03 березня 2020 14:17
РЄЕСТР.ПОТ.ОБ..pdf
03 березня 2020 14:17
оборотн.сальд.відом..pdf
03 березня 2020 14:17
наказ директор копія.pdf
03 березня 2020 14:17
холод..pdf
03 березня 2020 14:16
техн.якісні характер..pdf
03 березня 2020 14:16
договір Метро2020.pdf
03 березня 2020 14:15
квал.вимоги.pdf
03 березня 2020 14:15
договір оренди копія.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия статут.pdf
03 березня 2020 14:15
звіт НАССР.pdf
03 березня 2020 14:15
договір вет.сан.послуг.pdf
03 березня 2020 14:15
листи та довідки.pdf
03 березня 2020 14:15
дезінф.авто.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия договір випроб..pdf
03 березня 2020 14:15
досвід.pdf
03 березня 2020 14:15
договір тд калинівка.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия д-р тр..pdf
03 березня 2020 14:15
витяг ТС 04.07.2019 копія.pdf
03 березня 2020 14:15
довідка іsо.pdf
03 березня 2020 14:15
акт огляда.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия акт огляда.pdf
03 березня 2020 14:15
акрідит НАССР.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия ваги.pdf
03 березня 2020 14:15
договір випроб..pdf
03 березня 2020 14:15
графік аудіту.pdf
03 березня 2020 14:15
дог.дез.склад2020.pdf
03 березня 2020 14:15
ваги.pdf
03 березня 2020 14:15
Копия оплата оренди.pdf
03 березня 2020 14:15
Іноземні тов..pdf
03 березня 2020 14:15
асортимент.pdf
02 березня 2020 18:12
якість.pdf
02 березня 2020 18:12
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Густі Валентина Олександрівна

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
Переможець 1 149 999,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
1 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:55
Додаткова до Д 66.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 22:34
Додаткова 66 густі.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 22:24
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:19
Додаткова угода № 4 до договору № 66.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:02
Додаткова угода №3 до договору № 66.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 15:45
Додаткова угода 2 до договору № 66.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 11:45
Додаткова угода 1 до договору № 66.pdf зміни до договору
30 червня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:22
Договір Густі. Овочі, фрукти.pdf укладений
24 березня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 191 086,04
UAH (в тому числі ПДВ 31 847,67 UAH)