Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тонери та картриджі (код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
199 712,00 UAH
UA-2020-02-17-001338-c ● 6faedf23b7a94dde9ec46b78f991277d
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37405284 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Леонтовича, 6 |
Контактна особа: |
Альперович Людмила Миколаївна 380443666332 tender.dti@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 21:30 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 199 712,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 штуки
Тонери та картриджі (код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Леонтовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 19:07 |
тендерна документація (допорогові закупівлі) картриджі 17.02.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 11:02
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На кожне з Ваших запитань повідомляємо наступне.
Щодо надання учасниками торгів пропозицій щодо торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних замовником в тендерній документації повідомляємо, що учасником може бути запропоновано еквівалент товару на умовах, визначених додатком 5 до документації.
Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
Замовник не вимагає надавати пропозиції виключно з ПДВ. Мається на увазі, що цінова пропозиція має бути надана з усіма податками і зборами, які передбачені законодавством України.
Щодо надання учасниками торгів пропозицій щодо торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних замовником в тендерній документації повідомляємо, що учасником може бути запропоновано еквівалент товару на умовах, визначених додатком 5 до документації.
Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
Замовник не вимагає надавати пропозиції виключно з ПДВ. Мається на увазі, що цінова пропозиція має бути надана з усіма податками і зборами, які передбачені законодавством України.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій