Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001259-a 6cda0950f1d74e0daabcc7bb6049e00a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шегрин Ірина Миколаївна

+380680262772 vokts_smerichka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківський обласний спеціалізований(спеціальний) кістково-туберкльозний санаторій "Смерічка" Івано-Франківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01993210
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Контактна особа: Шегрин Ірина Миколаївна
+380680262772
vokts_smerichka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 13:03
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 13:03
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:15
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:15
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
307000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:15
ТД_електроенергія_2020.doc
17 лютого 2020 13:15
ТД_електроенергія_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо договору
Дата подання: 18 лютого 2020 16:44
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:04
Доброго дня. 1. Шановний замовник, проект договору передбачає наявність Додатків 1, 2, 3. В тендерній документації вказані додатки відсутні. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Тендерною документацією не передбачається завантаження учасниками файлів з інформацією про ціну пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій. У разі, якщо інформація про ціну пропозиції учасника процедури закупівлі стане доступною в електронній системі закупівель для перегляду на етапі розгляду пропозицій (до проведення електронного аукціону), пропозиція такого учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Водночас Додатком 9 передбачено надання учасником Тендерної пропозиції (ціна), що суперечить п. 2.11 тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Примірну тендерну документацію затверджено наказом від 13.04.2016 №680 Мінекономрозвитку України
ЩОДО РОЗПОДІЛУ
Дата подання: 20 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:05
В ціну враховується тариф з розподілу?
Відповідь: Ні, не враховується
Приналежність
Дата подання: 21 лютого 2020 16:54
Дата відповіді: 26 лютого 2020 22:24
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2 До якої торгової зони Ви відноситесь- Бурштинський острів чи ОЕС України?
Відповідь: Замовник належить до площадок вимірювання групи "Б" (без АСКОЕ). Об'єкти тендеру належать до ОЕС України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000019 ● 2c39c6d0fd3140b089e3ea06fd1e3fea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.03.2020 №17

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2020 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-17-001259-a 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно п.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше ніж на 7 днів. Оскільки, кінцеву дату подання тендерних пропозицій електронною системою не змінено – вимоги п.1 ст.23 Закону щодо надання роз’яснень порушені не були. Зміна назви додатку до договору та зміна нумерації додатків, як у випадку із Договором №2273/1 від 18.03.2020р., заключним між КНП «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради та ТОВ «Ернерінг», не призводять до зміни істотних умов договору. Отже, вимоги п.4 ст.36 Закону не порушено, тому визнати його нікчемним згідно ст. 37 Закону неможливо.

2020-03-31 12:23:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 548 916,00
UAH з ПДВ
535 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 552 600,00
UAH з ПДВ
535 853,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 548 972,00
UAH з ПДВ
539 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" 554 589,36
UAH з ПДВ
539 853,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 681 540,00
UAH з ПДВ
681 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 17:35
Електронний підпис
06 березня 2020 17:35
public_doc.p7s
06 березня 2020 17:35
МВС.pdf
06 березня 2020 17:35
ДФС.pdf
06 березня 2020 17:34
Відомості з реєстрів.pdf
06 березня 2020 17:34
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:48
Електронний підпис
03 березня 2020 17:44
Статут.PDF
03 березня 2020 17:44
Реєстраційні документи.PDF
03 березня 2020 17:44
Проект Договору.PDF
03 березня 2020 17:44
Паспорт Директора.PDF
03 березня 2020 17:44
Ліцензія копія.PDF
03 березня 2020 17:44
Довідки банк 20.02.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 09:48
Електронний підпис
04 березня 2020 09:48
Згода на обробку даних.pdf
04 березня 2020 09:48
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 09:48
Відповідність товару.pdf
04 березня 2020 09:48
Довідка санкції.pdf
04 березня 2020 09:48
ПОСТАНОВА.pdf
04 березня 2020 09:48
Довідка ліцензія.pdf
04 березня 2020 09:48
Довідка довкілля.pdf
04 березня 2020 09:48
Довідка єдиний податок.pdf
04 березня 2020 09:48
Витяг ЄДРПОУ Семенців.pdf
04 березня 2020 09:48
Статут_11_2019.pdf
04 березня 2020 09:48
Довідка ст.17.pdf
04 березня 2020 09:48
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 09:48
Гарантія постачання.pdf
04 березня 2020 09:48
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 12:44
Електронний підпис
04 березня 2020 12:43
Рішення_1.PDF
04 березня 2020 12:43
Статут_ опис_ рішення 11.PDF
04 березня 2020 12:43
Технічне завдання.PDF
04 березня 2020 12:43
Проект договору.PDF
04 березня 2020 12:43
Паспорт і код _2_.PDF
04 березня 2020 12:43
Відомості про учасника.PDF
04 березня 2020 12:43
Рішення _68.PDF
04 березня 2020 12:43
Інформаційна довідка.PDF
04 березня 2020 12:43
Витяг ПДВ.PDF
04 березня 2020 12:43
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 14:35
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:34
C125~1.PDF
21 лютого 2020 14:34
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
21 лютого 2020 14:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 лютого 2020 14:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 лютого 2020 14:34
Заява-згода на обробку.pdf
21 лютого 2020 14:34
Довідки статті 17.pdf
21 лютого 2020 14:34
Довідка щодо довкілля.pdf
21 лютого 2020 14:34
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
21 лютого 2020 14:34
9 Виписка коп..pdf
21 лютого 2020 14:34
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:34
2 ВИТЯГ ЄДР 23.01.20.pdf
21 лютого 2020 14:34
1 Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 535 852,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
535 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:41
ДУ7_20відс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:53
ДУ_6_ТермінДії.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:45
ДУ_5_ЗС.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:17
ДУ_4.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:40
ДУ_3.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 13:53
ДодУгода_2.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 13:49
Дод.Угода1.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 11:18
ДОГОВІР_2020.pdf укладений
18 березня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням ціни на електроенергію зменшується обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із збільшенням ціни.
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг 225423,649 кВт/год
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреби
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація договору зг. ст. 36
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація 20%
Номер договору про закупівлю: 2273/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML