Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рено Дастер (Renault DUSTER) або еквівалент
Очікувана вартість
438 500,00 UAH
UA-2020-02-17-001240-a ● b5b7c61953f64deda8da2bc27fec5178
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дмитрушківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26261442 |
Місцезнаходження: | 20332, Україна , Черкаська обл., село Дмитрушки, вул. Петропавлівська, 19 |
Контактна особа: |
Трітиніченко Олена Валеріївна +380474496245 dmitrushki.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 13:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 13:15 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 438 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Рено Дастер (Renault DUSTER) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20332, Україна, Черкаська область, Уманський район, с. Дмитрушки, вул. Петропавлівська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються по безготівковому перерахунку протягом 7 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та затвердження Акта приймання-передачі Товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 13:12 |
ТД -автомобіль зі змінами.doc | |
20 лютого 2020 13:12 |
Перелік змін до ТД.docx | |
17 лютого 2020 13:11 |
ТД -автомобіль.doc |
20 лютого 2020 13:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 13:12 |
ТД -автомобіль зі змінами.doc
|
|||
20 лютого 2020 13:12 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
17 лютого 2020 13:11 |
ТД -автомобіль.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 18 лютого 2020 11:54
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:23
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «Технічні вимоги», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER та виключають можливість запропонувати еквівалент. Наприклад об’єм двигуна (не менше 1580 см. куб.), датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів, повнорозмірне запасне колесо, режим ECO водіння, круїз-контроль + обмежувач швидкості, повітроводи для заднього ряду сидінь, зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури, попільничка та прикурювач, оббивка сидінь Essential, чорна нижня захисна накладка на передній та задній бампер, чорні поздовжні лаєри з надписом Duster.
Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають повний привід, передній привід та колісну формулу 4х4, 4Х2 (категорії М1G) у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів та/або пацієнтів лікарні.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання про невідповідність Тендерної документації ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») повідомляємо: Уважно про-аналізувавши Ваші зауваження та Тендерну документацію до предмету закупівлі тендерний комітет Дмитрушківської сільської ради прийняв рішення внести зміни до тендерної докумен-тації, а саме до Технічної специфікації предмета закупівлі з метою дотримання вимог ст..1, 5, 22 Закону щодо недискримінації учасників закупівлі. Перелік змін до Тендерної документації, та Тендерна документація зі змінами оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик 20.02.2020 року та доступна для ознайомлення.
Додатково повідомляєм, що автомобіль, який планує закупити Замовник буде використову-ватися для організації та ведення управлінської, соціально - економічної та господарської діяль-ності Дмитрушківської ОТГ, службових поїздок посадових осіб структурних підрозділів Дмит-рушківської сільської ради, але аж ніяк не перевезення лікарів та/або пацієнтів лікарні. Вра-ховуючи територіальну віддаленість між населеними пунктами об’єднаної територіальної гро-мади та незадовільний стан доріг сільської місцевості Тендерним комітетом було прийнято рішення про затвердження саме таких технічних характеристик предмету закупівлі. Необхід-ність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення унеможливлення виникнення проблем технічного характеру та пов’язаних з економією бюджетних коштів, економічністю експлуатації, обслуговуванням та ремонтуван-ням даної техніки.
Проаналізувавши ринок України Замовник виявив ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ
Додатково повідомляєм, що автомобіль, який планує закупити Замовник буде використову-ватися для організації та ведення управлінської, соціально - економічної та господарської діяль-ності Дмитрушківської ОТГ, службових поїздок посадових осіб структурних підрозділів Дмит-рушківської сільської ради, але аж ніяк не перевезення лікарів та/або пацієнтів лікарні. Вра-ховуючи територіальну віддаленість між населеними пунктами об’єднаної територіальної гро-мади та незадовільний стан доріг сільської місцевості Тендерним комітетом було прийнято рішення про затвердження саме таких технічних характеристик предмету закупівлі. Необхід-ність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення унеможливлення виникнення проблем технічного характеру та пов’язаних з економією бюджетних коштів, економічністю експлуатації, обслуговуванням та ремонтуван-ням даної техніки.
Проаналізувавши ринок України Замовник виявив ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ |
438 300,00
UAH з ПДВ
|
438 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА ПЛЮС" |
438 500,00
UAH з ПДВ
|
438 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ #41960916 |
Переможець |
438 300,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 12:06
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 березня 2020 09:55 |
Коментар щодо відміни: | Частина 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
25 березня 2020 09:54
|
Протокол |