Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
148 660,00 UAH
UA-2020-02-17-001085-a 90adb6ea05ec41e9a49cf04af4282536
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Галайчук

+380442902372 cnapsrda@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42534188
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 97
Контактна особа: Максим Галайчук
+380442902372
cnapsrda@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:04
Очікувана вартість: 148 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 743,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7571 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 12:29
Додаток № 5-Відсутність підстав.docx
17 лютого 2020 12:29
Додаток № 4-Кваліфікаційні вимоги.docx
17 лютого 2020 12:29
Додаток № 2-Форма пропозиції.docx
17 лютого 2020 12:29
Додаток № 1_Технічна специфікація..docx
17 лютого 2020 12:29
Додаток №3-Проект договору.doc
17 лютого 2020 12:29
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:37
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:11
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Запропонований товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам у оголошенні. Комерційна пропозиція має містити назву торгової марки та моделі (модифікацію) запропонованого товару. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. Під поняттям «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі… з ПДВ» мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 102 126,00
UAH з ПДВ
100 612,62
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 111 519,00
UAH з ПДВ
100 879,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 10:40
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:39
Довідка банкруцтво pdf.pdf
24 лютого 2020 10:39
Довідка ст 17 (Дод. 5).pdf
24 лютого 2020 10:39
Проект договору (Дод. 3).pdf
24 лютого 2020 10:39
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
24 лютого 2020 10:39
Довідка ДФС до 22.02).pdf
24 лютого 2020 10:39
Довідка НАЗК (до 13.03).zip
24 лютого 2020 10:39
Довідка МВС (до 21.02).pdf
24 лютого 2020 10:39
Лист про санкнції.pdf
24 лютого 2020 10:39
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
24 лютого 2020 10:39
Довідка по СТ_9п_9.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:26
Zoom A4 A3_4 3 2019 (2).pdf
21 лютого 2020 16:26
цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:26
технічна.pdf
21 лютого 2020 16:26
Статут.pdf
21 лютого 2020 16:26
Рішення власника.pdf
21 лютого 2020 16:26
Приказ 36-К.pdf
21 лютого 2020 16:26
опис.pdf
21 лютого 2020 16:26
лист-згода.pdf
21 лютого 2020 16:26
довідка по кредитам.pdf
21 лютого 2020 16:26
гарантійний_зразки.pdf
21 лютого 2020 16:26
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 16:26
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
21 лютого 2020 16:26
Витяг ЄДР.pdf
21 лютого 2020 16:26
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 100 612,62
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
100 612,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 09:31
Додаткова угода ТОВ Браво ПАП.pdf укладений
09 квітня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:44
Договір БРАВО-ПАП.pdf укладений
05 березня 2020 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість виконання Сторонами зобов'язань визначених у підпункті 1.1. пункту 1 Договору.