Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житлокомунсервіс-Т |
Код ЄДРПОУ: | 34886787 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул Аерофлотська,2 |
Контактна особа: |
Кривоніс Юлія Анатоліївна +380979532709 kp_komynservis_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 16:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 16:35 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | електрична енергія | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 16:31 |
Тендерна документація2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000014 ● 1726f8f91f8d4eceba13672d1e70a5cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-02-17-001080-c 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-29 14:25:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-30 14:15:33
Лист-відповідь
Щодо моніторингу закупівлі електричної енергії
UA-2020-02-17-001080-c від 17.02.2020
30.03.2020 року Тендерним комітетом КП «Житлокомунсервіс-Т» було вирішено дискваліфікувати переможця аукціону торгів ТОВ «Ернерінг». Системою було визначено термін дії прийому оскаржень щодо цього рішення. Ми керувались цією датою і чекали оскаржень. До 10.04.2020р. ніяких дій щодо оскарження не відбулось і ми вирішили прийняти рішення про визначення переможцем закупівель наступного учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, а саме ТОВ «ЕНЕРА Вінниця», зафіксовано протоколом тендерного комітету № 8 від 10.04.2020 р. та оприлюднено на Веб-порталі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-07 11:20:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 16:15:57
лист-відповідь
Згідно частини 2 статті 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
10.04.2020р. переможцем закупівлі електричної енергії UA-2020-02-17-001080-c від 17.02.2020 визначено ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, зафіксовано протоколом тендерного комітету № 8 від 10.04.2020 р. та оприлюднено на Веб-порталі.
05.05.2020р. укладено договір про закупівлю та оприлюднено на Веб-порталі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновки проведеного моніторингу закупівлі електричної енергії UA-2020-02-17-001080-c КП «Житлокомунсервіс-Т» повідомляє, що нами розпочато процедуру розірвання договору на постачання електричної енергії з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» № ТЕ-230100 від 05.05.2020р. Відповідний лист про розірвання договору від 19 травня 2020 року вихідний номер 39 надіслано ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
2020-05-19 12:45:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
606 395,73
UAH
|
592 395,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" |
633 012,03
UAH
|
599 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
704 070,21
UAH
|
704 070,21
UAH
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
742 326,05
UAH
|
742 326,05
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Відхилено |
592 395,00
UAH
|
30 березня 2020 15:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" #41835359 |
Переможець |
599 000,00
UAH
|
10 квітня 2020 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 12:37
|
Додаткова угода | укладений |
03 червня 2020 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:51
|
ДОГОВІР | укладений |
05 травня 2020 15:50
|
ДОГОВІР | укладений |
05 травня 2020 15:48
|