Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001080-c d1b8d403044b462b8b7a9116c6cbc410
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривоніс Юлія Анатоліївна

+380979532709 kp_komynservis_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлокомунсервіс-Т
Код ЄДРПОУ: 34886787
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул Аерофлотська,2
Контактна особа: Кривоніс Юлія Анатоліївна
+380979532709
kp_komynservis_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 16:35
Початок аукціону: 04 березня 2020 12:36
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406977 кВт
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Аерофлотська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару електрична енергія Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:31
Тендерна документація2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000014 ● 1726f8f91f8d4eceba13672d1e70a5cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-02-17-001080-c 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-29 14:25:04

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-30 14:15:33

Лист-відповідь

Щодо моніторингу закупівлі електричної енергії
UA-2020-02-17-001080-c від 17.02.2020

30.03.2020 року Тендерним комітетом КП «Житлокомунсервіс-Т» було вирішено дискваліфікувати переможця аукціону торгів ТОВ «Ернерінг». Системою було визначено термін дії прийому оскаржень щодо цього рішення. Ми керувались цією датою і чекали оскаржень. До 10.04.2020р. ніяких дій щодо оскарження не відбулось і ми вирішили прийняти рішення про визначення переможцем закупівель наступного учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, а саме ТОВ «ЕНЕРА Вінниця», зафіксовано протоколом тендерного комітету № 8 від 10.04.2020 р. та оприлюднено на Веб-порталі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 11:20:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-07 16:15:57

лист-відповідь

Згідно частини 2 статті 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
10.04.2020р. переможцем закупівлі електричної енергії UA-2020-02-17-001080-c від 17.02.2020 визначено ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, зафіксовано протоколом тендерного комітету № 8 від 10.04.2020 р. та оприлюднено на Веб-порталі.
05.05.2020р. укладено договір про закупівлю та оприлюднено на Веб-порталі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновки проведеного моніторингу закупівлі електричної енергії UA-2020-02-17-001080-c КП «Житлокомунсервіс-Т» повідомляє, що нами розпочато процедуру розірвання договору на постачання електричної енергії з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» № ТЕ-230100 від 05.05.2020р. Відповідний лист про розірвання договору від 19 травня 2020 року вихідний номер 39 надіслано ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

2020-05-19 12:45:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 606 395,73
UAH
592 395,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" 633 012,03
UAH
599 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 704 070,21
UAH
704 070,21
UAH
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 742 326,05
UAH
742 326,05
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:05
Електронний підпис
03 березня 2020 15:05
технічні харакеристики.PDF
03 березня 2020 15:05
Статут.PDF
03 березня 2020 15:05
Реєстраційні документи.PDF
03 березня 2020 15:05
проект договору.PDF
03 березня 2020 15:05
Паспорт Директора.PDF
03 березня 2020 15:05
Ліцензія копія.PDF
03 березня 2020 15:05
Довідки банк 20.02.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:07
Довідка МВС.pdf
03 березня 2020 10:48
Електронний підпис
03 березня 2020 10:47
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
03 березня 2020 10:47
Довідка - екологія.pdf
03 березня 2020 10:47
Рішення учасника.pdf
03 березня 2020 10:47
Дод. 3 Проект договору.pdf
03 березня 2020 10:47
Довідка щодо ЕЦП.pdf
03 березня 2020 10:47
Гарантійний лист.pdf
03 березня 2020 10:46
Витяг з ЄДР ЮО (06.05.19).pdf

Публічні документи

02 березня 2020 09:09
Електронний підпис
02 березня 2020 09:07
Статут 21.01.2019.pdf
02 березня 2020 09:07
Програма АК.pdf
02 березня 2020 09:07
Виписка ЄДР.pdf
02 березня 2020 09:07
Витяг ЄДР 21.02.2020.pdf
02 березня 2020 09:07
Паспорт.pdf
02 березня 2020 09:07
Постанова.pdf
02 березня 2020 09:07
Баланс за 2019 год.pdf
02 березня 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 09:07
Наказ АК.pdf
02 березня 2020 09:07
Протокол директор.pdf
02 березня 2020 09:07
Сертифікація.pdf
02 березня 2020 09:07
Протокол повноваження.pdf
02 березня 2020 09:07
Наказ директор.pdf
02 березня 2020 09:07
Опис 21.01.2019.pdf
02 березня 2020 09:07
839 проект договору.pdf
02 березня 2020 09:07
844 всі договори.pdf
02 березня 2020 09:07
831 ст17.pdf
02 березня 2020 09:07
845 бенефіціар.pdf
02 березня 2020 09:07
830 ст16.pdf
02 березня 2020 09:07
837 захист довкілля.pdf
02 березня 2020 09:07
843 законодавство.pdf
02 березня 2020 09:07
836 якість.pdf
02 березня 2020 09:07
841 гарантія виконання.pdf
02 березня 2020 09:07
842 відповідальна особа.pdf
02 березня 2020 09:07
834 санкції.pdf
02 березня 2020 09:07
835 ліцензія.pdf
02 березня 2020 09:07
833 відсутність підстав.pdf
02 березня 2020 09:07
838 обробка даних.pdf
02 березня 2020 09:07
840 згода з договором.pdf
02 березня 2020 09:07
828 тех специфікація.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:42
Електронний підпис
20 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
20 лютого 2020 09:45
Санкції.pdf
20 лютого 2020 09:45
Копія Статуту+опис.pdf
20 лютого 2020 09:45
Копія Витягу ПДВ.pdf
20 лютого 2020 09:45
Копія виписки ЛТД.pdf
20 лютого 2020 09:45
ЗГОДА З ПД.pdf
20 лютого 2020 09:45
ЗАКОН.pdf
20 лютого 2020 09:45
ДСТУ ЛТД.pdf
20 лютого 2020 09:45
договір.pdf
20 лютого 2020 09:45
договір УКРЕНЕРГО.pdf
20 лютого 2020 09:45
ДОВКІЛЛЯ.pdf
20 лютого 2020 09:45
Довідка до ліцензії.pdf
20 лютого 2020 09:45
ВИТЯГ ЄДР 10.02.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "ЕНЕРА Вінниця"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Відхилено 592 395,00
UAH
30 березня 2020 15:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця"
#41835359
Переможець 599 000,00
UAH
10 квітня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця"
#41835359
599 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 12:37
Додаткова угода укладений
03 червня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:51
ДОГОВІР укладений
05 травня 2020 15:50
ДОГОВІР укладений
05 травня 2020 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 599 000,00
UAH
Причини розірвання договору: розірвано у зв’язку з порушенням строків укладання договору