Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу с. Бедриківці, Городоцького району, Хмельницької області.» (коригування)
Очікувана вартість
1 783 638,00 UAH
UA-2020-02-17-000648-b ● 3515e16a819e41659ffd62c7f9173dd2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бедриковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04405917 |
Місцезнаходження: | 32043, Україна , Хмельницька обл., село Бедриківці , Чкалова ,буд.2 |
Контактна особа: |
Волошина Світлана 380680293302 radabedrikivtsi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 783 638,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу с. Бедриківці, Городоцького району, Хмельницької області.» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32043, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, село Бедриківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 30 млн. гривень: | 20% |
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: | 2% |
До 1 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 30 працівників: | 10% |
Від 20 до 30 працівників включно: | 7% |
Від 10 до 20 працівників включно: | 5% |
Від 5 до 10 працівників включно: | 3% |
До 5 працівників: | 0% |
17 лютого 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 12:19 |
2.1.ТД Бедриківці.doc | |
17 лютого 2020 12:19 |
2.4. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
17 лютого 2020 12:19 |
2.3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
17 лютого 2020 12:19 |
2.6. Додаток_5_Iнформацiя.doc | |
17 лютого 2020 12:19 |
2.2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
17 лютого 2020 12:19 |
2.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо накладення електронного цифрового підпису на кожен документ
Дата подання: 20 лютого 2020 20:05
Дата відповіді: 24 лютого 2020 19:00
Шановний Замовнику!
В абзаці 3 підпункту 3.1.4. пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації міститься наступна вимога:
"Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції, та тендерну пропозицію після її подачі через авторизований авторизований електронний майданчик."
Прошу Вас надати чітку та аргументовану відповідь на наступне питання: яким саме чином Учасники процедури закупівлі повинні накладати електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ?
Учасник знайомий лише з практикою накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію в цілому. Механізм накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, Учаснику не знайомий.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
При цьому, згідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Створити електронні документи шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції Ви можете за допомогою відповідних веб-ресурсів за посиланнями - https://ca.informjust.ua/sign, https://czo.gov.ua/sign.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
При цьому, згідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Створити електронні документи шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції Ви можете за допомогою відповідних веб-ресурсів за посиланнями - https://ca.informjust.ua/sign, https://czo.gov.ua/sign.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Альфа-газ" |
1 783 001,14
UAH з ПДВ
|
1 783 001,14
UAH з ПДВ
|
1 | 1 783 001.14 | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" |
1 394 001,80
UAH з ПДВ
|
1 394 001,80
UAH з ПДВ
|
1 | 1 394 001.80 | Документи |
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" |
1 782 188,78
UAH з ПДВ
|
1 770 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 239 000 | Документи |
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 302 857,14
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 1 140 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Очікує рішення |
1 302 857,14
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 11:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 березня 2020 15:28 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Разом з тим, станом на 13.03.2020 головним розпорядником коштів рішення про фінансування будівництва не прийнято, а в замовника відсутнє фінансування об’єкта будівництва. |
Документи:
13 березня 2020 15:26
|
Протокол відміни 13.03.2020.jpg |