Папір офісний А4
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000526-b 4aa51f94ac39492e9aa996452254af66
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАТИВНЕ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32082482
Місцезнаходження замовника: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Троїцька, буд.21-А
Контактна особа замовника: Гурьба Інна Василівна
+380676910401
fontan2015@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 11:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 11:53
Початок аукціону: 25 лютого 2020 14:10
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Троїцька, будинок 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 лютого 2020 11:49
ТД бумага.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 8 250,00
UAH з ПДВ
7 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 834,00
UAH з ПДВ
7 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 14:44
yes silver.jpg
25 лютого 2020 14:43
тендерное предложение.pdf
21 лютого 2020 11:21
технч характ 2.jpg
21 лютого 2020 11:21
документы1.rar
21 лютого 2020 11:21
тендерное предложение.pdf
21 лютого 2020 11:21
New Feture Laser- расширенный.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Відхилено 7 320,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 13:53
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Рішення скасоване 7 392,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:19
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 7 392,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:34

Документи

02 березня 2020 13:52
рішення

Документи

03 березня 2020 15:32
рішення

Документи

10 березня 2020 15:34
рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку