Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлофори
Traffic lights
Очікувана вартість
10 625 977,00 UAH
UA-2020-02-17-000358-b 59ada5a381124d0aa277db5e1ed7838e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 11:47
Очікувана вартість: 10 625 977,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 974,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 318779.31 UAH
Publication date: 17 лютого 2020 11:06
Enquiries until: 09 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 15 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 10 625 977 UAH including VAT
Minimal lowering step: 159 974 UAH
Minimal lowering step, %: 1,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1048 штуки
Світлофори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Traffic lights
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 11:37
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
10 березня 2020 11:37
ТД зміни 3.docx
10 березня 2020 11:36
Зміни ТД учасникам 3.docx
10 березня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 11:37
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
02 березня 2020 12:52
ТД у вигляді закреслених даних 2.docx
24 лютого 2020 16:05
ТД у вигляді закреслених даних.docx
10 березня 2020 11:37
ТД зміни 3.docx
02 березня 2020 12:51
ТД зміни 2.docx
24 лютого 2020 16:05
ТД зміни.docx
17 лютого 2020 11:06
ТД.docx
10 березня 2020 11:36
Зміни ТД учасникам 3.docx
02 березня 2020 12:47
Зміни ТД учасникам 2.docx
24 лютого 2020 16:05
Зміни ТД учасникам.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 13:21
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:23
Шановний Замовник! Після вивчення змісту Технічного завдання Додатку 4, нами були виявлені суттєві дискримінаційні вимоги до Учасників, та такі, що порушують чинне законодавство, а саме: 1. Пункт 2 Додатку 4: «Світлофори повинні відповідати всім вимогам розділів 4, 5, 6 ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування та вимоги безпеки», які поширюються на відповідне виконання світлофорів, в подальшому ДСТУ 4092-2002» На даний час в Україні діють 2 рівноправних національні стандарти на світлофори: ДСТУ 4092:2002 та гармонізований з європейським стандартом ДСТУ EN 12368:2017. Незрозуміло, чому Замовник наполягає на відповідності продукції лише одному стандарту – ДСТУ 4092. Дані обидва стандарти є суперечливими між собою, що унеможливлює відповідність продукції обидвом стандартам одночасно. Таким чином, виробники, що виробляють свою продукцію за стандартом ДСТУ EN 12368:2017, не можуть прийняти участь в тендері. Більш того, жоден європейський виробник, чи виробник світлофорів країн СНД, також не зможе прийняти участь в тендері зі своєю продукцією, оскільки ДСТУ 4092 конфліктний зі всіма національними стандартами країн Європи та СНД. Даний стандарт ДСТУ 4092 розроблений виключно для деяких українських виробників, виключно для українського ринку, що є суттєвим порушенням антимонопольного законодавства. Також, хочемо зазначити, що стандарт ДСТУ 4092 вже значно застарів, не відповідає сучасним вимогам безпеки дорожнього руху та суперечить чинному законодавству. Наприклад, Розділ 2 ДСТУ 4092 «Нормативні посилання» містить посилання на 7 стандартів, жоден з яких на даний час не є діючим. Пункт 5.1.1 ДСТУ 4092 загальних технічних вимог стверджує, що «світлофори треба виготовляти відповідно до цього стандарту та технічних умов виробника на конкретні вироби, погоджених з Департаментом Державтоінспекції МВС України». Але ж на даний час національних стандартів на світлофори 2, а такої організації як Департамент Державтоінспекції МВС України і зовсім не існує. І ще багато чого. У той же час у Передмові до стандарту ДСТУ EN 12368:2017 вказано: «This European Standard shall be given the status of a national standard, either by publication of an identical text or by endorsement, at the latest by December 2015, and conflicting national standards shall be withdrawn at the latest by March 2017 (Цьому європейському стандарту надається статус національного стандарту, або шляхом публікації ідентичного тексту, або шляхом затвердження, не пізніше грудня 2015 року, а суперечливі національні стандарти повинні буди скасовані не пізніше березня 2017 року)». Але на даний час стандарт ДСТУ 4092 чомусь досі чинний та не скасований. Виходячи зі всього, вимагаємо в Замовника внести зміни в тендерну документацію шляхом заміни відповідності продукції стандарту ДСТУ 4092 на відповідність стандарту ДСТУ EN 12368:2017, або додати в документацію відповідність продукції або ДСТУ 4092 або ДСТУ EN 12368:2017, на вибір Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На даний час стандарт ДСТУ 4092-2002, як Ви стверджуєте, чинний та не скасований, більш того, в його п.1.2 чітко вказано, що - “Вимоги цього стандарту обов'язкові”. В свою чергу в останньому абзаці Передмови ДСТУ EN 12368:2017 вказано перелік країн, які зобов'язані впровадити цей європейський стандарт. В цьому переліку Україна не вказана, тому національний стандарт не скасовано. Враховуючи значні розбіжності між цими стандартами та обов'язковість вимог національного стандарту ДСТУ 4092, він для Замовника є пріоритетним. Що стосується вимоги ТД згідно п. 5.1.1 ДСТУ 4092, то рекомендуємо Вам уважно вивчити частину 1 розділу ІІІ ТД. В ній чітко вказано які документи повинні надати учасники-нерезиденти та що робити, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, щоб уникнути дискримінаційних вимог.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 16:09
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:23
Згідно пункту 5 Додатку 4, Замовником вимагається: «Світлофори повинні забезпечувати стабільну узгоджену роботу систем контролю перегорання ламп червоних сигналів та системи недопущення конфліктних ситуацій дорожнього контролера, який відповідає вимогам ДСТУ 4157-2003, у діапазоні температур від мінус (40+ 2) ºС до плюс (60+2) ºС. Коефіцієнт потужності не менше ніж 0,9 у всьому діапазоні температур та допустимих напруг». Доводимо до вашого відому, що ДСТУ 4157-2003 «Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки», не має безпосереднього відношення до світлофорів. На даний час в Україні існують два національні стандарти на світлофори – це ДСТУ 4092:2002 та ДСТУ EN 12368:2017. В стандарті ДСТУ 4092:2002 відсутня інформація щодо робочого діапазону температур. У той же час, в ДСТУ EN 12368:2017 пунктом 5.1 зазначено, що світлофори повинні відповідати одному або декількома класам з наступних класів робочих діапазонів температур, а саме: Class A +60 °C to –15 °C Class B +55 °C to –25 °C Class C +40 °C to –40 °C Просимо Замовника визначитись, якому класу чи яким класам робочих температурних діапазонів повинна відповідати продукція, згідно ДСТУ EN 12368:2017 та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Доводимо до вашого відому, що в 5.1.8 ДСТУ 4092-2002 вказано, що - “Стабільність параметрів зазначених у 5.1.2 — 5.1.6, під час впливання температури навколишнього повітря з граничними значеннями повинна бути в межах від мінус (40 і 2) °С до плюс (60 ± 2) °С протягом строку експлуатації.”, а також просимо звернути увагу, що вимога, на яку Ви посилаєтесь, стосується “роботи систем контролю перегорання ламп червоних сигналів світлофорів”, а не класів робочих діапазонів температур.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 17:13
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:25
Згідно пункту 9 Додатку 4, Замовником вимагається: «Світлофори повинні вироблятися згідно з технічними умовами або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, в яких враховано всі обов’язкові вимоги ДСТУ 4092-2002 та які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України (вимога пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002) або іншим уповноваженим органом, установою, організацією». Доводимо до вашого відому, що на даний час в Україні діють два рівноправні національні стандарти на світлофори: ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ EN 12368:2017. Обидва стандарти конфліктні між собою. Таким чином, виробникам світлофорів, що виробляють свою продукцію за стандартом ДСТУ EN 12368:2017, не можуть відповідати вимогам стандарту ДСТУ 4157-2003. Дана вимога Замовника є дискримінаційною, та порушує законні інтереси Учасників. Також, не зрозуміло, з ким повинні бути погоджені технічні умови або інші аналогічні за змістом документи, передбачені для країни виробника світлофорів? Відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 572 від 20.05.2014 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Мінекономрозвитку України від 04.11.2013 № 1299", яким скасовано надання Мінекономрозвитку адміністративної послуги з проведення державної реєстрації ТУ, технічні умови більше не підлягають державній реєстрації та не повинні примусово узгоджуватися з якими то не було державними службами чи органами. Більш того, нам не відома така організація як Департамент Державтоінспекції МВС України. Такої організації в Україні не існує. Вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію шляхом приведення її до конкурентних умов та норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З цього питання відповідь надано в відповіді на запит від 18.02.20, 13:21. Що стосується погодження технічних умов, то в ТД окрім вимоги п. 5.1.1 ДСТУ 4092 про погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України, погодження технічних вимог з будь якими іншими структурами не вимагається. Відсутність в тендерній пропозиції погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України на технічних умовах з одночасним наданням Учасником в своїй пропозиції пояснення відсутності такого погодження (відповідно вимог ч.1 р. ІІІ ТД), Замовника задовольнить та ця вимога ТД буде вважатись виконаною.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 17:39
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:27
Згідно пункту 9 Додатку 4, Замовником вимагається: «Табло відліку часу повинні вироблятися згідно з технічними умовами виробника, або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, які відповідають вимогам ДСТУ 1.3:2015». Не зрозуміло – що таке ДСТУ 1.3:2015? Пошук даного стандарту в базі нормативних документів України позитивного результату не дав. Просимо надати роз’яснення та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до Додатку 4 тендерної документації.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2020 11:53
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:28
Згідно пункту 13 підпункту 2) Додатку 4, Замовником вимагається: «Копія титульного аркушу технічних умов (ТУ) виробника світлофорів та аркушів ТУ, у яких наведено вимоги згідно з пунктом 2, 3, 4, 5, 11 цих Технічних вимог, або копія іншого аналогічного за змістом документу в якому наведено ці ж вимоги, що передбачені для країни виробника, складеного українською мовою, а в разі якщо він був складений іншою мовою - перекладеного українською мовою». Згідно ДСТУ 3321:2003 п.7.14 Технічні умови (ТУ) – це «текстовий конструкторський документ, що містить вимоги до виробу, його виготовлення, контролювання, приймання і постачання, які недоцільно зазначати в інших конструкторських документах на цей виріб». Тобто, Виробник самостійно визначає, які вимоги доцільно або недоцільно зазначати в його власному ТУ. Нам незрозуміло, на основі чого Замовник визначає, які пункти його технічного завдання повинні бути зазначені в ТУ виробників? Це дуже схоже на те, що технічне завдання Замовника розроблялося відповідно до ТУ якогось конкретного виробника. Просимо пояснити, чому саме пункти 2, 3, 4, 5, 11 Технічних вимог Замовника повинні бути у всіх ТУ всіх виробників? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що може порушувати чинне законодавство. Також, незрозуміло, які саме документи має на увазі Замовник виразом «або копія іншого аналогічного за змістом документу в якому наведено ці ж вимоги». Просимо конкретизувати та внести зміни в тендерну документацію, які саме аналогічні документи Замовник має на увазі, відповідно до ДСТУ 3321:2003.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В пунктах 2, 3, 4, 5, 11 Технічних вимог Замовник вказав параметри технічних характеристик світлофорів які не враховані в вимогах ДСТУ 4092, але ж є важливими та необхідними для встановлення та подальшої ефективної та безпечної експлуатації виробів. Тому Замовник повинен бути впевнений, що підтвердження таких важливих характеристик, як значення напруги та її допустимі відхилення, споживна потужність, граничний термін експлуатації та інші - дійсно впроваджуються при виробництві таких світлофорів та підтверджені на рівні конструкторської документації виробника.
За текстом пункту 13 підпункту 2) - вираз “аналогічні за змістом документи” стосується тільки виробників інших країн, тому не зрозуміло що мається на увазі під відповідністю цих документів до ДСТУ 3321:2003.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 16:25
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:09
Виходячи з відповіді Замовника від 21 лютого 2020 09:23 на запитання від 18 лютого 2020 13:21, ми зрозуміли, що зміни в тендерну документацію, стосовно відповідності продукції ДСТУ 4092:2002 або ДСТУ EN 12368:2017 виконані не будуть. Хочемо ще раз нагадати, що стандарт ДСТУ EN 12368:2017 був прийнятий як національний Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" № 233 від 15 серпня 2017 року, відповідно до статті 11 Закону України "Про стандартизацію" від 05.06.2014 N 1315-VII, розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 N 1163-р "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2017 рік. Також, хочемо повідомити, що наше підприємство виготовляє світлофори відповідно до чинного ДСТУ EN 12368:2017. Незгода Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію, на наш погляд, встановлює дискримінаційні та протизаконні вимоги до Учасників, що унеможливлює прийняття нашої участі в даній тендерній закупівлі. Хочемо повідомити, що нами будуть направлені листи з метою надання роз’яснень даної ситуації до Кабінету Міністрів України, ДП «УКРНДНЦ» з приводу правомірності та законності вибору Замовником, при здійсненні публічної закупівлі, «пріоритетності» одного з двох чинних національних стандартів, з посиланням на запитання та відповіді до даної процедури на сайті Уповноваженого органу. Будуть проведені консультації з питань даної закупівлі з Уповноваженим органом, та на підставі цього нами буде подана Скарга до Органу оскарження, з залученням до даного процесу громадських організацій та місцевої влади міста Київ. Просимо не порушувати чинне законодавство та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник не заперечує участі в даній тендерній закупівлі Учасникам, чиї світлофори відповідають вимогам ДСТУ EN 12368:2017, але ж в вимогах цього стандарту відсутня класифікація світлофорів по типу виконання (тому кількісні характеристики Додатку 4 ТД виконані відповідно до вимог ДСТУ 4092), крім цього, враховуючи на те, що вимоги ДСТУ 4092-2002 необхідні в даному випадку і не тільки, Учасник може запропонувати світлофори в відповідності до вимог ДСТУ EN 12368:2017 і одночасно до ДСТУ 4092-2002 в межах розбіжностей, але з обов'язковим доповненням вимогам відсутнім в ДСТУ EN 12368:2017. А саме - п. 4.1-4.3, п.4.4 табл.1, п. 4.5, 5.1.1, 5.1.7, 5.1.9 та 6.1. Підтвердженням відповідності предмета закупівлі відповідно підпункту 4 пункту 13 Додатку 4 буде - копія протоколу (у тому числі копія протоколу випробувань) або копія сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності).
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 16:26
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:09
Виходячи з відповіді Замовника від 21 лютого 2020 09:28 на запитання від 19 лютого 2020 11:53, ми зрозуміли, що зміни в тендерну документацію, які вимагає Учасник, виконані не будуть. Хочемо ще раз нагадати, що Згідно ДСТУ 3321:2003 п.7.14 Технічні умови (ТУ) – це «текстовий конструкторський документ, що містить вимоги до виробу, його виготовлення, контролювання, приймання і постачання, які недоцільно зазначати в інших конструкторських документах на цей виріб». Тобто, Виробник самостійно визначає, які вимоги доцільно або недоцільно зазначати в його власному ТУ. В ТУ Виробник прописує вимоги, які не доцільно зазначати в інших конструкторських документах, а саме ті вимоги до виробництва, що складають комерційну таємницю. Нам не зрозуміло, чому Замовник вимагає від Учасників саме копії аркушів ТУ, а не інших конструкторських документів, що передбачені ДСТУ 3321:2003 (наприклад паспорт, чи формуляр)? Замовник вважає, що всі ТУ всіх виробників світлофорів повинні бути однакові? Чому Замовник вимагає наявність конкретних пунктів з його технічного завдання саме в ТУ Учасників? Повідомляємо, що нами буде проведений детальний аналіз всіх завершених закупівель Замовника на світлофори, починаючи з дати прийняття в дію Закону про публічні закупівлі. Буде проаналізовано склад Учасників, їх пропозиції, які документи були подані в складі пропозицій для підтвердження технічної відповідності та їх зміст. На підставі даного аналізу, нами буде подана Скарга до органу Оскарження, з залученням до даного процесу громадських організацій та місцевої влади міста Київ. Просимо не порушувати чинне законодавство та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог ДСТУ 3321:2003 технічні умови це конструкторський документ, що містить вимоги до вироблення, контролювання та приймання виробу, які недоцільно зазначати в інших конструкторських документах (ні в паспорті, ні в формулярі). В вимозі п. 5.1.1 ДСТУ 4092 чітко вказано, що світлофори потрібно виготовляти на підставі технічних умов, а в п. 1.2 вказано, що вимоги цього стандарту ОБОВ'ЯЗКОВІ. Таким чином, не зрозуміло, на якій підставі, в угоду одному із Учасників, Замовник повинен порушувати вимоги державного стандарту.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 лютого 2020 14:09
Дата відповіді: 28 лютого 2020 11:43
Виходячи з відповіді Замовника від 24 лютого 2020 16:09 на запитання від 21 лютого 2020 16:26, ми хотіли би, щоб Замовник дав своє пояснення на три простих запитання: 1. Для кого Замовник вважає ОБОВ’ЯЗКОВИМ виконання пункту 1.2 ДСТУ 4092:2002? Для виробників світлофорів, чи для Замовника, якій здійснює закупівлю світлофорів, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі»? 2. Яким чином Замовник, при здійсненні публічної закупівлі світлофорів, порушує вимоги національного стандарту ДСТУ 4092? КП «Центр організації дорожнього руху теж виготовляє світлофори, чи він їх все ж таки закуповує за бюджетні кошти? 3. Чому Замовник впевнений, що якимось незрозумілим чином, порушуючи вимоги національного стандарту ДСТУ 4092 при закупці світлофорів в угоду «ОДНОМУ ІЗ УЧАСНИКІВ» він не порушує вимоги чинного законодавства? Замовник при здійсненні закупівлі ставить перевагу ОДНОГО З ЧИННИХ національних стандартів над Законом «Про публічні закупівлі»? Хочемо нагадати Замовнику, що при здійснені публічних закупівель, він не повинен порушувати вимоги Закону, а саме, ст..3, ст..5, пункту 4 ст.22. Також, ще раз нагадуємо, що в Україні існують два чинних національних стандарти на світлофори: ДСТУ 4092 та ДСТУ EN 12368, які конфліктують між собою. Зобов’язуючи Учасників пропонувати товар виключно до вимог ДСТУ 4092, Замовник унеможливлює прийняття участі в тендері виробників світлофорів, які виготовляють свої продукцію відповідно до ДСТУ EN 12368, та постачальників світлофорів інших європейських виробників, які виготовляють свої світлофори відповідно до міжнародного стандарту EN 12368:2015, що аналогічний українському національному стандарту ДСТУ EN 12368:2017. Відмовляючись привести тендерну документацію до норм чинного законодавства, Замовник встановлює дискримінаційні вимоги для Учасників, що може привести до корупційних передумовин. Ми хочемо зрозуміти, чому торгові представники, чи безпосередньо виробник світлофорів Siemens, що, доречі, виготовляє 25 000 світлофорів на рік та поставляє свою продукцію в 190 країн світу, не може прийняти участь в даній процедурі закупівлі? При чому, ще незрозуміло, чиї світлофори би обійшлись бюджету міста Київ дешевше? Тих вітчизняних виробників, що виготовляють свої світлофори відповідно до ДСТУ 4092 та постачають їх виключно на ринок України (бо більше вони їх продати ніде не можуть), чи виробництва Siemens, які постачаються в 190 країн світу? Такі компанії, як Siemens ніколи не можуть прийняти участь в цих чи аналогічних тендерах тому, що їх світлофори не можуть відповідати ДСТУ 4092 та тому що їм потрібно надавати Замовнику, а відповідно і викласти в Інтернет в системі Прозорро, для підтвердження якості своїх світлофорів свої ТУ (в яких знаходяться вимоги до виробництва світлофорів, що стосуються комерційної таємниці), а не інші конструкторські документи, що, передбачені ДСТУ 3321 (паспорт або формуляр)), тому що їх ТУ повинні бути узгоджені з незрозумілою неіснуючою організацією Департаментом Державтоінспекції МВС України. Ми не можемо зрозуміти, що заважає Замовнику встановити в тендерній документації рівноправні вимоги до всіх потенційних Учасників? Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог ТД відповідно ДСТУ 4092-2002 та технічних умов, Замовник надав вичерпні пояснення в відповідях на попередні запити (21.02.20, 09:25 ; 24.02.20, 16:09; 24.02.20, 16:09). Що стосується участі в закупівлі компанії Siemens, то як що вони враховують, що не можуть прийняти участь в торгах з дискримінаційних причин, ніхто не заважає їм звернуться з відповідною скаргою до АМК України з цього питання.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 10:29
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:21
24.02.2020 Замовником були внесені зміни до тендерної документації. Після цього, пункт 2 Додатку 4, що звучав у попередній редакції як «2. Світлофори повинні відповідати всім вимогам розділів 4, 5, 6 ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування та вимоги безпеки», які поширюються на відповідне виконання світлофорів, в подальшому ДСТУ 4092-2002». Став Звучати як «2. Світлофори повинні відповідати всім вимогам ДСТУ 4092-2002, ДСТУ EN 12368:2017 (крім п.п. 4.4, 5.2, 6.6, 6.8, 6.10), які поширюються на відповідне виконання світлофорів.» Просимо роз’яснити, яким чином зміна формулювання даного пункту вилучила дискримінаційні вимоги до Учасників? Учасники, що виготовляють чи постачають свої світлофори відповідно до ДСТУ EN 12368:2017 не можуть відповідати ВСІМ ВИМОГАМ ДСТУ 4092:2002. Ми вже неодноразово зверталися до вас та писали, що стандарти ДСТУ EN 12368:2017 та ДСТУ 4092:2002 конфліктні між собою. Встановлюючи дискримінаційні вимоги до Учасників, Замовник порушує чинне законодавство. Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом викладення пункту 2 Додатку 4 в наступній редакції: «2. Світлофори повинні відповідати всім вимогам ДСТУ 4092-2002 або ДСТУ EN 12368:2017 з урахуванням вимог Таблиці 1 пункту 4.4 ДСТУ4092:2002, які поширюються на відповідне виконання світлофорів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При всьому бажанні, Замовник не має можливості задовольнити бажання усіх виробників. Для введення в експлуатацію, Замовнику потрібні світлофори з вказаними в ТД характеристиками, котрим, як мінімум, відповідають світлофори трьох українських виробників. Як що ви бажаєте прийняти участь в торгах, будь ласка приведіть характеристики своїх світлофорів до вказаних вимог і можете прийняти участь в даної закупівлі.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 10:30
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:22
Згідно пункту 10 Додатку 4 «Табло відліку часу повинні вироблятися згідно з технічними умовами виробника, або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, які відповідають вимогам ДСТУ 1.3:2015» Пошук даного стандарту в базі нормативних документів України позитивного результату не дав. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 10:35
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:23
Згідно пункту 8) Додатку 4 «Учасник надає принципові електричні схеми до кожного типу світлофора». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки принципові схеми – є інтелектуальною власністю виробника, та не можуть бути у вільному доступі. Просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом видалення з ТД даної вимоги.
Відповідь: Не зрозуміло яким нормативно-правовими документом ви керуєтесь з цього питання, але ж Замовнику потрібно знати ці схеми, щоби розумітись з якими процесами та питаннями прийдеться зіткнутися технічному персоналу Замовника при подальшій експлуатації світлофорів.
Вимога внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 10:40
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:24
Згідно Додатку 4 для підтвердження відповідності світлофорів технічним вимогам, Замовником вимагається надання зразків світлофорів. Це протиречить чинному законодавству. Також на сайті органу оскарження є багато рішень, в яких вони визнають протизаконним надання зразків продукції Учасників при проведені тендерних закупівель. Просимо не порушувати чинне законодавство та видалити з тендерної документації вимогу надання зразків продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-000358-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37880018
Дата подання: 14 березня 2020 18:02
скарга на умови тендерної документації
скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 16:00
Рішення від 18.03.2020 № 5162+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 16:00
рішення від 03.04.2020 №6448.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:37

Документи подані скаржником

14 березня 2020 18:02
SwUA vs CODR AMKU Appel 13.3.2020.pdf

Документи подані замовником

01 квітня 2020 11:59
Довіреність Довгий.docx
01 квітня 2020 11:59
Довіреність Пронькін.docx
01 квітня 2020 11:59
Довіреність Пашко.docx
01 квітня 2020 11:59
Зміни ТД учасникам 3.docx
01 квітня 2020 11:59
Зміни ТД учасникам 2.docx
01 квітня 2020 11:59
Витяг ДСТУ 12368.pdf
01 квітня 2020 11:59
Витяг ДСТУ 4092.pdf
01 квітня 2020 11:59
Пояснення в АМКУ.docx
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни.docx
01 квітня 2020 11:59
ТД.docx
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни 2.docx
01 квітня 2020 11:59
Скрин шот.pdf
01 квітня 2020 11:59
ТЗ 2020 Світлофори.doc
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни 3.docx
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни 3.pdf
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни.pdf
01 квітня 2020 11:59
ТД зміни 2.pdf
01 квітня 2020 11:59
Зміни учасникам.pdf
01 квітня 2020 11:59
ТД.pdf
01 квітня 2020 11:59
Пояснення в АМКУ.pdf
01 квітня 2020 12:00
Пртокол № 138 від 28.02.2020.pdf
01 квітня 2020 12:00
Протокол № 72 від 07.02.2020.pdf
01 квітня 2020 12:00
Протокол 109 від 21.02.2020.pdf
01 квітня 2020 12:00
ТЗ+моніторинг.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2020
UA-2020-02-17-000358-b59ada5a381124d0aa277db5e1ed7838e
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СМЕО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 14:13
Довідка МВС.zip
05 травня 2020 14:13
Довідка податкова.zip
18 березня 2020 17:43
Електронний підпис
18 березня 2020 17:43
Електронний підпис
18 березня 2020 17:32
17764 СЕА ЕЛЕКТРОТЕХНІКА p7s.7z
18 березня 2020 17:32
2.Технічна частина.pdf
18 березня 2020 17:32
1.Кваліфікація.pdf

Документи

Публічні документи

18 березня 2020 18:07
Накладні_СМЕО.PDF
18 березня 2020 18:07
Статут_СМЕО_2019.pdf
18 березня 2020 18:07
Сертифікат якості.pdf
18 березня 2020 18:07
Проект_договору_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Паспорти.pdf
18 березня 2020 18:07
Наказ_директор_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Листи_довідки_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Лист_гарантія_ст17_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
креслення.pdf
18 березня 2020 18:07
Інструк.з експлуат..PDF
18 березня 2020 18:07
електричні схеми.pdf
18 березня 2020 18:07
Витяг_з_реєстру_ПДВ_СМЕО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "СМЕО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 10 560 000,00
UAH з ПДВ
10 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМЕО" 10 620 900,00
UAH з ПДВ
10 620 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 14:13
Довідка МВС.zip
05 травня 2020 14:13
Довідка податкова.zip
18 березня 2020 17:43
Електронний підпис
18 березня 2020 17:43
Електронний підпис
18 березня 2020 17:32
17764 СЕА ЕЛЕКТРОТЕХНІКА p7s.7z
18 березня 2020 17:32
2.Технічна частина.pdf
18 березня 2020 17:32
1.Кваліфікація.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 18:07
Накладні_СМЕО.PDF
18 березня 2020 18:07
Статут_СМЕО_2019.pdf
18 березня 2020 18:07
Сертифікат якості.pdf
18 березня 2020 18:07
Проект_договору_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Паспорти.pdf
18 березня 2020 18:07
Наказ_директор_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Листи_довідки_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
Лист_гарантія_ст17_СМЕО.pdf
18 березня 2020 18:07
креслення.pdf
18 березня 2020 18:07
Інструк.з експлуат..PDF
18 березня 2020 18:07
електричні схеми.pdf
18 березня 2020 18:07
Витяг_з_реєстру_ПДВ_СМЕО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "СМЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Переможець 10 560 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
10 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:25
додаткова 4 зменшення суми договору.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:13
додаткова зміна рахунків 3.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 14:54
додаткова зміна рахунків.pdf зміни до договору
18 червня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:13
додаткова зменшення ціни.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:05
Договір.pdf укладений
22 травня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 324/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункових рахунків
Номер договору про закупівлю: 324/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункових рахунків
Номер договору про закупівлю: 324/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 324/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 234 584,02
UAH (в тому числі ПДВ 1 372 430,67 UAH)