Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга по виготовленню та встановленню інформаційної вивіски
Очікувана вартість
71 743,00 UAH
UA-2020-02-17-000357-c 781ea061f32f4c07ae784eb5dafc8ba9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каташинський Олександр Валентинович

+380487175467 kpomet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Каташинський Олександр Валентинович
+380487175467
kpomet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Відповідає технічним та якісним характеристикам предмета Закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 71743UAH без ПДВ
Послуга по виготовленню та встановленню інформаційної вивіски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45421150-0 — Встановлення неметалевих профільних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує послугу Виконавця наступним чином: 50% передоплати на поточний рахунок Виконавця, згідно виставленого від Виконавця рахунку, після підписання цього Договору. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником впродовж 30-ти (тридцяти) днів з дня підписання Акту наданих послуг Сторонами без зауважень, на підставі виставленого від Виконавця рахунку. Засобом платежів є національна валюта України – гривня. Вид розрахунків – безготівковий. Аванс 1 Робочі 50
Надання послуг Замовник оплачує послугу Виконавця наступним чином: 50% передоплати на поточний рахунок Виконавця, згідно виставленого від Виконавця рахунку, після підписання цього Договору. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником впродовж 30-ти (тридцяти) днів з дня підписання Акту наданих послуг Сторонами без зауважень, на підставі виставленого від Виконавця рахунку. Засобом платежів є національна валюта України – гривня. Вид розрахунків – безготівковий. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

17 лютого 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Белкін Андрій Олександрович
#2810010330
Переможець 71 743,00
UAH
17 лютого 2020 12:08

Документи

17 лютого 2020 12:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 12:10
Договір про надання послуг укладений
17 лютого 2020 12:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга по виготовленню та встановленню інформаційної вивіски 1 послуга 71 743,00
UAH