Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386338 |
Вебсайт: | http://smt.mln.rv.ua |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1 |
Контактна особа: |
Яна Гулич +380365964457 gyli4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 08:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 16:28 |
тех характеристики ігрові майданчики.doc | |
03 березня 2020 16:28 |
Перелік змін від 03.03.2020.doc | |
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток 5.doc | |
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 2.doc | |
17 лютого 2020 08:47 |
Тендерна документація.doc | |
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 4.doc | |
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 1.doc |
03 березня 2020 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2020 16:28 |
тех характеристики ігрові майданчики.doc
|
|||||||||
03 березня 2020 16:28 |
Перелік змін від 03.03.2020.doc
|
|||||||||
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 2.doc
|
|||||||||
17 лютого 2020 08:47 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 4.doc
|
|||||||||
17 лютого 2020 08:47 |
Додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарного дня
Гарного дня
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000064 ● eec4603d0cf242b8aacc6563d0bdc117
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2020 № 31
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.05.2020 № 31.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-17-000055-a 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-08 15:53:33
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000055-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Млинівською селищною радою 14.04.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи підписаний договір про закупівлю з учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», а у разі його підписання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-14 23:16:23
Відповідь на запит
Ознайомившись з запитом про надання інформації, оприлюдненим через електронну систему закупівель 08.05.2020 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000055-a) Млинівська селищна рада повідомляє, що договір з учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД» був підписаний 30.04.2020 року відповідно до частини 2 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю проте не оприлюднений згідно до частини 1 статті 10 Закону.
А также повідомляє, щодо усунення порушень законодавства в частині неоприлюднення, невчасного оприлюднення договору на веб- порталі Уповноваженого органу, інформуємо про те, що селещною радою було враховано зауваження, викладені в запиті та оприлюднено договір . Крім того, враховуючи ваші зауваження, Млинівська селищна рада зобов’язується чітко дотримуватися норм чинного законодавства щодо недопущення порушень у подальшому.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ" |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" |
783 000,00
UAH з ПДВ
|
779 614,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" |
864 965,00
UAH з ПДВ
|
779 615,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Європарк-Волинь" |
859 000,00
UAH з ПДВ
|
859 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ" #32193611 |
Відхилено |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 14:35
|
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" #41301184 |
Переможець |
779 614,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:26
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 15:37
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 23:14
|
20200514_230042 (3).pdf | укладений |
14 травня 2020 23:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч. 4. Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 49,00 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч. 4. Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 49,00 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |