Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015- 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000055-a da819c60149d4dee95cd210318b7b14d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гулич

+380365964457 gyli4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Млинівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386338
Вебсайт: http://smt.mln.rv.ua
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1
Контактна особа: Яна Гулич
+380365964457
gyli4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:01
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Код ДК 021:2015- 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:28
тех характеристики ігрові майданчики.doc
03 березня 2020 16:28
Перелік змін від 03.03.2020.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток 5.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 2.doc
17 лютого 2020 08:47
Тендерна документація.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 4.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 1.doc
03 березня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:28
тех характеристики ігрові майданчики.doc
25 лютого 2020 12:09
тех характеристики ігрові майданчики.doc
25 лютого 2020 10:46
тех характеристики ігрові майданчики.doc
17 лютого 2020 08:47
тех характеристики ігрові майданчики.doc
03 березня 2020 16:28
Перелік змін від 03.03.2020.doc
25 лютого 2020 12:09
Перелік змін до тендерної документації.docx
25 лютого 2020 10:46
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 лютого 2020 08:47
Додаток 5.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 2.doc
17 лютого 2020 08:47
Тендерна документація.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 4.doc
17 лютого 2020 08:47
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення монтаж
Дата подання: 19 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:49
Доброго дня. Прохання уточнити чи монтаж майданчиків є обов'язковою умовою даної закупівлі. Дякую.
Відповідь: Доброго дня, монтаж майданчиків не входить до умов даної закупівлі. Тільки вартість майданчиків та доставка.
Гарного дня
Дискримінаційні вимоги ТД
Дата подання: 21 лютого 2020 16:41
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:50
Доброго дня! Шановний Замовнику, пунктом 4 .6 Додатоку 3 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «Учасник, пропозиція якого має найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) та вважається найбільш економічно вигідною, повинен протягом 3 (трьох) робочих днів представити за адресою: 35100, вул. С.Бандери, 1, смт Млинів, Рівненська область, зразок кожного із запропонованих Учасником майданчиків, на умовах обов’язкового повернення» Вважаємо, що така вимога є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, встановлює дискримінаційні вимоги для учасників, суперечить принципам здійснення закупівель та призводить до штучного обмеження кола учасників при визначенні переможця торгів, з огляду на наступне. Замовники можуть вимагати від учасників надати одиницю товару на перевірку відповідності замовленню, але лише тоді, коли йдеться про закупівлі за Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» від 12.05.2016р. В той же час Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено: 1. Під час процедури закупівлі всю інформацію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ч. 1 ст. 14 Закону). 2. Документ з пропозиції учасник подає в електронному вигляді, для цього він заповнює електронні форми з окремими полями та завантажує необхідні документи, які замовник вимагав у документації (ст. 25 Закону). Документи, завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, не вважають її частиною. 3. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає підстав для відхилення пропозицій учасника через подання неякісного зразка товару. Отже, якщо замовник відхилить пропозицію через неякісний зразок, таке відхилення вважатимуть незаконним. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ставлячи вимогу про надання протягом п’яти робочих днів демонстраційних зразків кожної одиниці обладнання для перевірки їх відповідності технічним вимогам тендерної документації Замовником порушуються наші права як потенційного учасника даної закупівлі та виробника такої продукції, а саме: – обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають готову продукцію на території України та можуть надати її протягом 5 робочих днів, що суперечить частини 1,3 статті 5 Закону; – фактично Замовником вимагається надати товар до укладення договору закупівлі, що суперечить частині 7 статті 2 Закону; – Замовником не встановлено строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створює умови для зловживань і суперечить принципу прозорості й частині 1 статті 3 Закону. Окрім того, за нашими підрахунками сумарна вартість зразків, які пропонується надати становить 461 100,00 тис. грн. (чотириста шістдесят одна тисяча сто гривень 00 коп.) що становить 53%!!! від загальної вартості закупівлі. Отже, такі дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Відтак, просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації та привести їх у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, тендерним комітетом внесено зміни до документації відповідно до протоколу № 31 від 25.02.2020 року
Зміни в ТД
Дата подання: 21 лютого 2020 17:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:51
Доброго дня! Прохання зробити зміни в ТД, тобто додати в технічні характеристики допустимий % відхилення до розмірів, так як технічні характеристики прописані під конкретного виробника "Групу компаній Європарк", що порушує законодавство. Дякую.
Відповідь: Доброго дня, тендерним комітетом внесено зміни до документації відповідно до протоколу № 31 від 25.02.2020 року.
Гарного дня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000064 ● eec4603d0cf242b8aacc6563d0bdc117
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.05.2020 № 31

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.05.2020 № 31.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-02-17-000055-a 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-08 15:53:33

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000055-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Млинівською селищною радою 14.04.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи підписаний договір про закупівлю з учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», а у разі його підписання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-14 23:16:23

Відповідь на запит

Ознайомившись з запитом про надання інформації, оприлюдненим через електронну систему закупівель 08.05.2020 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000055-a) Млинівська селищна рада повідомляє, що договір з учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД» був підписаний 30.04.2020 року відповідно до частини 2 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю проте не оприлюднений згідно до частини 1 статті 10 Закону.
А также повідомляє, щодо усунення порушень законодавства в частині неоприлюднення, невчасного оприлюднення договору на веб- порталі Уповноваженого органу, інформуємо про те, що селещною радою було враховано зауваження, викладені в запиті та оприлюднено договір . Крім того, враховуючи ваші зауваження, Млинівська селищна рада зобов’язується чітко дотримуватися норм чинного законодавства щодо недопущення порушень у подальшому.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ" 579 000,00
UAH з ПДВ
579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" 783 000,00
UAH з ПДВ
779 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 864 965,00
UAH з ПДВ
779 615,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Європарк-Волинь" 859 000,00
UAH з ПДВ
859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:19
ТЗ.pdf
06 березня 2020 16:19
Статут.pdf
06 березня 2020 16:19
Сертифікат.pdf
06 березня 2020 16:19
Паспорт.pdf
06 березня 2020 16:19
Наказ.pdf
06 березня 2020 16:19
Лист-згода.pdf
06 березня 2020 16:19
Лист-гарантія.pdf
06 березня 2020 16:19
Інформація про учасника.pdf
06 березня 2020 16:19
Довідка ст 17.pdf
06 березня 2020 16:19
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:19
Висновок.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 11:29
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
10 березня 2020 16:55
Електронний підпис
10 березня 2020 16:54
Untitled 2.pdf
10 березня 2020 16:51
Untitled.pdf
10 березня 2020 09:11
Електронний підпис
10 березня 2020 09:10
лист Тіволі.pdf
10 березня 2020 09:10
Авто причіп.pdf
10 березня 2020 09:10
мед книжка водій.pdf
10 березня 2020 09:10
Статут.pdf
10 березня 2020 09:10
Паспорт.pdf
10 березня 2020 09:10
Наказ на директора.pdf
10 березня 2020 09:10
Витяг.pdf
10 березня 2020 09:10
Виписка.pdf
10 березня 2020 09:10
Протокол на директора.pdf
10 березня 2020 09:10
мед книжка.pdf
10 березня 2020 09:10
наказ на водія.pdf
10 березня 2020 09:10
лист-згода.pdf
10 березня 2020 09:10
тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 09:10
Лист-згода 2.pdf
10 березня 2020 09:10
Лист-згода 1.pdf
10 березня 2020 09:10
Лист-гарантія.pdf
10 березня 2020 09:10
Довідка про п-ство.pdf
10 березня 2020 09:10
Довідка по обладннню.pdf
10 березня 2020 09:10
Порівняльна таблиця.pdf
10 березня 2020 09:10
Лист-відгук Городець.pdf
10 березня 2020 09:10
Договір оренди.pdf
10 березня 2020 09:10
Договір ГОродець.pdf
10 березня 2020 09:10
лист -відгук Демидівка.pdf
10 березня 2020 09:10
Договір на Демидівка.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 15:27
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 15:27
Паспорта.pdf
10 березня 2020 15:27
Довідки.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:52
Електронний підпис
10 березня 2020 16:45
статут.pdf
10 березня 2020 16:45
тех.умови.pdf
10 березня 2020 16:44
дог.оренди тр.засобу.pdf
10 березня 2020 16:44
витяг.pdf
10 березня 2020 16:44
сан. висновок.pdf
10 березня 2020 16:44
дог.відділ освіти.pdf
10 березня 2020 16:44
дил.договір (2).pdf
10 березня 2020 16:44
проект договору (2).pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про мед.довідки.pdf
10 березня 2020 16:44
паспорт Бойко (2).pdf
10 березня 2020 16:44
заг.відомості.pdf
10 березня 2020 16:44
відгук.pdf
10 березня 2020 16:44
виписка з єдр.pdf
10 березня 2020 16:44
рішення засновників (2).pdf
10 березня 2020 16:44
інформ. ст.17.pdf
10 березня 2020 16:44
лист згода (2).pdf
10 березня 2020 16:44
реєстр над.документів.pdf
10 березня 2020 16:44
витяг пдв (2).pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про право підпису.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про мат-тех.базу.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про захист довк..pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про наявн.працівн..pdf
10 березня 2020 16:44
лист згода перс.дані.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про ціну.pdf
10 березня 2020 16:44
гарантія на вироби.pdf
10 березня 2020 16:44
гарант. лист.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.доброс.конкуренції.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про аналог.договір.pdf
10 березня 2020 16:44
дов.про достов.інформ.pdf
10 березня 2020 16:44
наказ Бойко.pdf
10 березня 2020 16:44
наказ гарбар.pdf
10 березня 2020 16:44
лист сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ"

ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Європарк-Волинь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ"
#32193611
Відхилено 579 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 14:35
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
#41301184
Переможець 779 614,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
#41301184
779 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:26
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 15:37
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 23:14
20200514_230042 (3).pdf укладений
14 травня 2020 23:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч. 4. Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 49,00 грн..
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч. 4. Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 49,00 грн..
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 779 565,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 927,50 UAH)