Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Фонтанський" |
Код ЄДРПОУ: | 35302819 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 12А |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487719110 fontanzakup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2020 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 783 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений ТОВАР по даному Договору в сумі вартості кожної партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком на дану партію, обумовлену згідно з п.5.2.- 5.4. Договору, проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 21:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 21:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 03.03.20.docx | |
03 березня 2020 21:29 |
ТД 2020 4483 ред. 03.03.20.doc | |
18 лютого 2020 23:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18.02.20.docx | |
18 лютого 2020 23:34 |
Додаток _ 7 в ред. 18.02.2020.xlsx |
03 березня 2020 21:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2020 21:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 03.03.20.docx
|
|||||||||
03 березня 2020 21:29 |
ТД 2020 4483 ред. 03.03.20.doc
|
|||||||||
18 лютого 2020 23:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18.02.20.docx
|
|||||||||
18 лютого 2020 23:34 |
Додаток _ 7 в ред. 18.02.2020.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000045 ● 181f040423364a3c941e0ef1e671f2c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2020 Одеса № 105
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2020 № 105
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-16-000013-c 16.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 15:39:49
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2020 № 105 розпочато моніторинг процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», яка проводиться комунальним підприємством «Житлово-комунальний сервіс «Фонтанський» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції Закону чинної на момент оголошення процедури закупівлі) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Усі довідки учасника у довільній формі мають бути складені після дати публікації оголошення про проведення закупівлі», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією, щодо виконання учасником аналогічних договорів, що не містять реквізити, а саме дату документу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам підпункту 5.2. «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасником аналогічних договорів, що надана у складі тендерної пропозиції, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» укладено договори від 23.05.2017 № 110-Т/Прз та від 13.03.2018 № 42-Т/Прз, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та НУ «Одеська морська академія» укладено договір від 19.08.2019 № 1908, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Ренійською філією ДП «АМПУ» укладено договір від 12.11.2019 № 106-В-РЕФ-19, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні договір між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» від 13.03.2018 № 42-Т/Прз, копії видаткових накладних та листа відгука щодо нього, а також, відсутні видаткові накладні та лист відгук до договору від 19.08.2019 № 1908, що укладено між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та НУ «Одеська морська академія»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам підпункту 6.1. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, надає: довідку в довільній формі за підписом керівника з печаткою Учасника з описом товару, що буде поставляти Учасник та його відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому пункті тендерної документації. На підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам тендерної закупівлі надати копію (копія завірена постачальником/Учасником) технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробників, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на шпаклівку Ізогіпс (стартова IzoGip Єврогіпс) та шпаклівку Сатенгіпс (фінішна шпаклівка Єврогіпс) (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.11.2015 № 05.03.02-03/49329 на штукатурку будівельну гіпсову Saten, Izo, Saten Power, Izo Power, Spray Plaster, Kartoniver, Fugadol, Yapi торговельних марок Ekogips та Eurogips за кодом УКТ ЗЕД: 3214900090 та рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 щодо не обов’язковості сертифікації товару, у тому числі: шпаклівки (код УКТ ЗЕД: 3214). Проте, зазначений Висновок не є технічним паспортом виробника товару або сертифікатом відповідності, або сертифікатом якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки; рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 не обґрунтовує ненадання учасником технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки.
Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції на пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.), (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.05.2017 № 602-123-20-3/13959 на ущільнюючі пасти, герметики та рідини (ущільнюючі пасти, гумова мастика, санітарний силікон, рідкий герметик) TM «UNIPAK» та паспорт безпечності матеріалу на продукцію, а саме герметик. Однак, зазначений Висновок не є технічним паспортом виробника товару або сертифікатом відповідності, або сертифікатом якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки; а паспорт безпечності матеріалу на продукцію (герметик) не підтверджує відповідність технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, а саме: пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-27 16:43:18
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення щодо обґрунтування рішень КП «ЖКС «Фонтанський» (далі – Замовник), які розглядаються у рамках моніторингу процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020).
1. Стосовно відсутності реквізиту «дати складання» на документах наданих ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – Учасник).
Приймаючи рішення при розгляді тендерної пропозиції Учасника, Замовник виходив із наступного:
По-перше: Безумовно, у тендерній документації наявна вимога щодо підготовки Учасником довідок після дати публікації відповідного оголошення про проведення закупівлі. Однак відсутність дати складання на документі надає можливість дійти до єдиного висновку: «з огляду на такий документ, не є можливим визначитись із конкретною датою його складання». Тобто, дата складання документу може бути як після дати публікації оголошення, так і до такої дати. Враховуючи аналіз інших документів (довідок) складених Учасником, які складені після дати оприлюднення відповідного оголошення, Замовником прийнято рішення про відповідність довідок умовам тендерної документації, у тому числі, враховуючи найбільшу економічну вигідність пропозиції Учасника;
По-друге: Приймаючи рішення про відповідність документів без зазначення дати, Замовником попередньо проведено аналіз практики розгляду аналогічних справ АМКУ. Розглядаючи аналогічні скарги, АМКУ враховує наявність чіткої вимоги у тендерній документації, наприклад «Учасник при складанні документів зазначає дату складання такого документу». У разі відсутності такої чіткої вимоги, АМКУ стає на бік скаржника, який оскаржує рішення про його відхилення із підстави відсутності дати складання документу. Наявність у документі обов’язкового реквізиту як дата, є вимогою до оформлення організаційно-розпорядчих документів регламентовано національним стандартом України "ДСТУ 4163-2003. Але АМКУ не враховує вимоги зазначеного нормативного документу і приймає до уваги лише положення, які зазначені у тендерній документації. У тендерній документації відсутні пряма вимога щодо обов’язку визначення дати складання документу, а відсутність дати складання документу не дає Замовнику можливості стовідсотково встановити що його складання відбулось до дати оприлюднення відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Таким чином, враховуючи зазначені вище обставини, Замовником розглянуті у якості відповідних вимогам Тендерної документації надані Учасником Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З метою уникнення аналогічних питань з приводу наявності/відсутності дати складання документу, Учасником буде використовуватись більш чіткі визначення аналогічних вимог у тендерних документації при проведення наступних процедур закупівель.
2. Стосовно відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів».
Аналізуючи практику АМКУ ( рішення № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року), вимога Замовника про надання копії щонайменше двох аналогічних договорів, визнається дискримінаційною по відношенню до новостворених учасників, які мають у наявності лише один укладений аналогічний договір.
Враховуючи зазначену практику, при складанні тендерної документації Замовником зазначено пп. 5.2.2. ТД необхідність надання «оригіналу договору» без зазначені необхідної кількості таких аналогічних договорів. Тобто, на виконання вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду викання аналогічних договорів, Учасник повинен надати лише один аналогічний договір, із додаванням додаткових документів, якими підтверджується належне виконання такого договору.
Враховуючи зазначене, Замовник вважає належним виконанням вимог тендерної документації Учасником, яким надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
- оригіналу договору, який вказаний у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного між Учасником і Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» укладено договори від 23.05.2017 № 110-Т/ПРЗ;
- Оригіналів накладних, якими підтверджено здійснення поставки за договором № 110-Т/ПРЗ;;
- Лист відгук щодо виконання договору № 110-Т/ПРЗ;
Таким чином, Учасником належним чином виконані відповідні вимоги тендерної документації, а надання Учасником інших договорів, крім договору № 110-Т/ПРЗ від 23.05.2017 р., ніяким чином не впливає на результат розгляду тендерної пропозиції, оскільки надання копій таких договорів не є вимогою тендерної документації.
3. Документальне підтвердження Учасником якісних характеристик предмету закупівлі.
Зазначеним підтверджуємо помилковість врахування Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи у якості належного документального підтвердження якісних характеристик запропонованого товару.
Зазначене обумовлене тим, що Замовник вперше здійснює закупівлю такого товару із застосуванням процедури «відкриті торги».
Під час підготовки цих пояснень, попередньо було розглянуті документи тендерних пропозиції інших учасників закупівлі, якими підтверджені якісні характеристики предмету закупівлі. Нажаль іншими учасниками, також невиконані вимоги тендерної документації щодо документального підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі, шляхом надання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Зазначене обумовлено тим, що частина предмету закупівлі є імпортований товар, який не підлягає обов’язкові сертифікації, а іноземні виробники товару не надають паспорти якості. Таким чином, Учасники закупівлі мають у наявності лише Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який імпортується до нашої країни.
За аналізом закупівель аналогічних предметів, замовники передбачають вищезазначену обставину із наявності лише Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи і можливість надання такого документу передбачено умовами відповідних тендерних документації.
Нажаль, жоден із Учасників не звернувся до Замовника, у межах передбачених строків, із відповідним запитанням про можливість внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Враховуючи встановлені обставини, КП «ЖКС «Фонтанський» зобов’язується прийняти єдине законне рішення про відміну рішення, яким визнано ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020). Прийняття зазначеного рішення буде розглянуто на засідання тендерного комітету КП «ЖКС «Фонтанський» на оприлюднено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У рамках проведеннного моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-04-21-000045), замовником прийнято рішення про про відміну рішення, яким визнано ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020). Замовником відхилено пропозицію про ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у рамках зазначеної процедури закупівлі.
2020-05-08 13:30:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-05-08 14:03:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
670 620,00
UAH з ПДВ
|
670 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРСНАБ 2014" |
779 489,56
UAH з ПДВ
|
779 489,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТСК ГРУПП УКРАЇНА" |
783 118,08
UAH з ПДВ
|
782 118,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИТНІКЕВИЧ ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ" |
783 100,00
UAH з ПДВ
|
783 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #31595602 |
Рішення скасоване |
670 620,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 13:40
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #31595602 |
Відхилено |
670 620,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 13:47
|
ТОВ "УКРСНАБ 2014" #40761758 |
Відхилено |
779 489,56
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 00:15
|
ТОВ "ТСК ГРУПП УКРАЇНА" #40196219 |
Відхилено |
782 118,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 19:47
|
ФОП "СИТНІКЕВИЧ ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ" #2155702812 |
Відхилено |
783 100,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 22:43
|