Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (згідно специфікації)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003549-c 45863a619fdb45fdaec859d14ef6d50a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Льовочкін Вадим Миколайович

+380501757330 inforadadnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Льовочкін Вадим Миколайович
+380501757330
inforadadnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:20
Початок аукціону: 26 лютого 2020 13:06
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Оперативна пам’ять тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт
Оперативна пам’ять тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Оперативна пам’ять тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 шт
Жорсткі диски тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Жорсткі диски тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Жорсткі диски тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Зовнішній портативний зчитувач оптичних дисків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 18:17
01 ОГОЛОШЕННЯ_ПК_обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:25
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент» («або аналог»). Тобто на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.
- Вимога щодо зазначення торгової марки та моделі запропонованого товару внесено до Оголошення.
- Допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
- Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 57 045,00
UAH з ПДВ
55 976,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 57 110,46
UAH з ПДВ
55 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 60 074,40
UAH з ПДВ
58 941,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 17:34
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:06
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:05
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:04
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 18:04
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
24 лютого 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 12:19
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:19
Штатний розпис.pdf
24 лютого 2020 12:19
Технічне завдання.pdf
24 лютого 2020 12:19
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
24 лютого 2020 12:19
накази на сотрудников.pdf
24 лютого 2020 12:19
ИНН Жукова цветной.pdf
24 лютого 2020 12:18
Гос рег + ндс.pdf
24 лютого 2020 12:18
Витяг від 21.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 55 976,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:44
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 55 977,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:18
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 58 941,24
UAH з ПДВ
05 березня 2020 14:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 березня 2020 16:44
Електронний підпис

Документи

04 березня 2020 15:18
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

05 березня 2020 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
58 941,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:05
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:00
Договір укладений
11 березня 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 941,24
UAH (в тому числі ПДВ 9 823,54 UAH)