Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарбувальна стрічка
Очікувана вартість
1 425 510,00 UAH
UA-2020-02-14-003370-c d236bf0ae3e441368f6cf88a60ef5680
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:13
Очікувана вартість: 1 425 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 127,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37000 штуки
Фарбувальна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:01
ТД фарбувальна стрічка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару. Замовник вимагає цінову пропозицію із зазначенням конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. лише від переможця торгів, де зазначається відповідна інформація. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 1 056 840,00
UAH з ПДВ
1 056 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 1 412 880,00
UAH з ПДВ
1 391 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 420 860,00
UAH з ПДВ
1 398 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 13:32
Електронний підпис
02 березня 2020 13:31
Cтатут оригінал.pdf
02 березня 2020 13:31
ТД.pdf
02 березня 2020 13:31
статут.PDF
02 березня 2020 13:31
статистика.PDF
02 березня 2020 13:31
статистика оригінал.pdf
02 березня 2020 13:31
протокол.PDF
02 березня 2020 13:31
паспрот оригинал.pdf
02 березня 2020 13:31
паспорт завірена копія.PDF
02 березня 2020 13:31
опис.PDF
02 березня 2020 13:31
Опис оригінал.pdf
02 березня 2020 13:31
наказ.PDF
02 березня 2020 13:31
наказ оригінал.PDF
02 березня 2020 13:31
витяг пдв тов.pdf
02 березня 2020 13:31
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 березня 2020 13:31
витяг - завірена копія.PDF
02 березня 2020 13:31
виписка.PDF
02 березня 2020 13:31
виписка оригінал.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:42
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:41
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf
26 лютого 2020 17:41
ВВМ ( витяг ПДВ ).pdf
26 лютого 2020 17:41
ВВМ ( WWM ISO 14001).pdf
26 лютого 2020 17:41
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf
26 лютого 2020 17:41
ВВМ ( UA-2020-02-14-003370-c ).pdf
26 лютого 2020 17:41
Баланс 2019 рік.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:07
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Переможець 1 056 840,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
1 056 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 19:44
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:05
Договір Розумне рішення 003370 .pdf укладений
24 березня 2020 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 679 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 113 290,00 UAH)