Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візки спеціальні для операторів (колеса 8 точок з'єднання)
Очікувана вартість
3 197 500,00 UAH
UA-2020-02-14-003278-c ● 872f24c6cffc4e0cb1ee931606967024
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Вікторія Кутєпова +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 3 197 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 987,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1142 штуки
Візки спеціальні для операторів (колеса 8 точок з'єднання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 16:42 |
ТД візки 8 точок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2020 12:21
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:26
У вашому технічному завданні на виготовлення візка с колесами диаметром 125 мм є вимога до конструкції обода колеса, а саме він повинен бути виготовлений методом штамповки із листової сталі товщиною не меньше 1,5 мм і ці дві половини ободу мають бути зьеднанні між собою не меньше ніж у 8 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
У цих вимогах є або технічна помилка, або не вірно вказані параметри.
Для вказаного вами навантаження на вироб цілком достатньо конструкції ободу з чотирма точками кріплення. Вісім точок кріплення дадуть зменшення , а не збільшення якості обода такого колеса так як на діаметр вказаний вами буде буде припадати у два рази більше мехінічної напруги яка визове деформацію ободу зразу, або згодом.
Тому запитання:
1. Це замовлення під якогось конкретного виробника?
2. У вашому завданні є помилка і диаметр колеса більше і тоді зрозуміла вимога до восьми точок зьеднання обода ?
3. Чи є навантаження на візок ключивою вимогою або ми маємо право не звертати увагу на цю вимогу і взяти за основу при подачі нашої пропозиції аналог з чотирма кріпленнями, як цілком достатне для вас?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, помилки у технічних та якісних характеристиках немає. Вимогою до візка є не тільки навантаження, а і всі інші технічні та якісні характеристики товару.
Банківська гарантія
Дата подання: 19 лютого 2020 16:36
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:48
В п.2 розділу 3 тендерній документації вказано,що розмір забезпечення тендерної пропозиції:
0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).(У разі визначення банківської гарантії в розмірі 0 грн. умовами цієї тендерної документації не вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником
Просимо надати роз яснення чи вимагається тендерною документацією надання учасником забеспечення тенерної пропозиції и якщо вимагається, то вкажіть розмір.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається умовами тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003278-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АНРО", Код ЄДРПОУ:39623199
Дата подання: 19 лютого 2020 12:05
Вимога щодо конструктивної особливості комплектуючих до візків.
Прораховуючи вартість виробництва візків, я зіштовхнувся з наступним моментом — в тендерній документації чітко прописані вимоги до коліс на візки таким чином, що на території України ми можемо замовити ці колеса тільки у однієї фірми. Доречно вказати, що саме умова по кількості точок з'єднання на ободі колес вказана в назві тендеру.
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 4 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 4 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Скасована
Дата: 19 лютого 2020 12:06
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003278-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АНРО", Код ЄДРПОУ:39623199
Дата подання: 19 лютого 2020 12:09
Вимога щодо конструктивних особоливостей комплекуючих візків
Прораховуючи вартість виробництва візків, я зіштовхнувся з наступним моментом — в тендерній документації чітко прописані вимоги до коліс на візки таким чином, що на території України ми можемо замовити ці колеса тільки у однієї фірми. Доречно вказати, що саме умова по кількості точок з'єднання на ободі колес вказана в назві тендеру.
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 8 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 8 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 17:52
Описана у тендерній документації конструкція колес необхідна Замовнику для:
- підвищення рівномірності розподілу навантаження між точками з'єднання половинок обода;
- зниження навантаження на окремі точки з'єднання половинок обода, за рахунок розподілу загального навантаження на більшу кількість точок з'єднання;
- зниження значень деформації половинок обода під впливом як статичних, так і динамічних навантажень;
- збільшення рівномірності фіксації шини на ободі.
Покращення вказаних вище характеристик призведе до збільшення терміну служби колеса, стійкості до пошкоджень елементів обода від динамічних навантажень, зниженні рівня вібрації при русі.
Тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вважаємо обгрунтованими, а вимоги до товару такими, що жодним чином не обмежують конкуренцію.
- підвищення рівномірності розподілу навантаження між точками з'єднання половинок обода;
- зниження навантаження на окремі точки з'єднання половинок обода, за рахунок розподілу загального навантаження на більшу кількість точок з'єднання;
- зниження значень деформації половинок обода під впливом як статичних, так і динамічних навантажень;
- збільшення рівномірності фіксації шини на ободі.
Покращення вказаних вище характеристик призведе до збільшення терміну служби колеса, стійкості до пошкоджень елементів обода від динамічних навантажень, зниженні рівня вібрації при русі.
Тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вважаємо обгрунтованими, а вимоги до товару такими, що жодним чином не обмежують конкуренцію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМИСЛОВИЙ ВЕКТОР" |
2 603 760,00
UAH з ПДВ
|
2 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АНРО" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМКОЛЕСА" |
3 140 500,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "IP COM" |
2 989 870,20
UAH з ПДВ
|
2 798 973,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ТОРГОВИЙ ДІМ"СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" |
3 083 400,00
UAH з ПДВ
|
2 799 042,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМИСЛОВИЙ ВЕКТОР" #39778894 |
Відхилено |
2 498 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 16:31
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АНРО" #39623199 |
Відхилено |
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМКОЛЕСА" #40703277 |
Рішення скасоване |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМКОЛЕСА" #40703277 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:10
|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Переможець |
2 798 973,48
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 22:02
|
Договір ІР СОМ 003278 .pdf | укладений |
01 квітня 2020 22:02
|