Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (продукти переробки крові: плазма свіжозаморожена, стандартні консервовані еритроцити для імуногематологічних досліджень, еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині)
Очікувана вартість
5 997,81 UAH
UA-2020-02-14-003272-c 736ffa6fedaa4b3e8dde43099c05f6d3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380964646233 ztdl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380964646233
ztdl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
КНП "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради є єдиним банком крові в регіоні і являється монополістом на відповідному ринку. Таким чином лише вони можуть забезпечити негайну доставку продуктів переробки крові для надання медичної допомоги дітям в межах невідкладного стану

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
продукти переробки крові: плазма свіжозаморожена, стандартні консервовані еритроцити для імуногематологічних досліджень, еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 лютого 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01991501
Переможець 5 997,81
UAH
14 лютого 2020 16:44

Документи

14 лютого 2020 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01991501
5 997,81
UAH
Документи

Документи

14 лютого 2020 16:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:31
додаткова угода № 1 - 20%.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:01
додаткова угода № 1 - продовження.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:52
договір 27 від 25.02.20.pdf укладений
25 лютого 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування та продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума не перевищує 20% від договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 847,05
UAH