Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники, туалетний папір)
Очікувана вартість
192 800,00 UAH
UA-2020-02-14-002932-c a1f001a1fe984259a7cfab692e6f7ba5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Андрій Анатолійович

+380505305177 an_zh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 192 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Паперові рушники, туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання СТОРОНАМИ видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату Товару, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:24
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:55
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду запитання до процедури закупівлі повідомляє наступне. Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитання №1,2.Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Виходячи з положень вказаної Інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях постачальників. Слід зазначити про те, що це право, а не обов’язок Замовника. Таким чином, Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3,4. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна, без додавання ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " 192 300,00
UAH з ПДВ
192 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 21:58
Тех.характеристики.pdf
24 лютого 2020 09:59
паспорт.jpg
24 лютого 2020 09:59
паспорт 2.jpg
24 лютого 2020 09:59
ІНН.jpg
24 лютого 2020 09:59
Довідка переміщ. особи.jpg
24 лютого 2020 09:59
Витяг.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
Переможець 192 300,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:16

Документи

28 лютого 2020 15:16
рушники.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
192 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 15:16
рушники.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1326.pdf укладений
04 березня 2020 15:34