Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Очікувана вартість
9 276 636,00 UAH
UA-2020-02-14-002850-c acc141e4f0544fa4856057d6379c1788
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:07
Очікувана вартість: 9 276 636,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 383,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 278200 UAH
Publication date: 14 лютого 2020 15:38
Enquiries until: 06 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 12 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 9 276 636 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 383 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
667 шт
Вкладиш моторно-осьового підшипника (1-2 град.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вкладиш моторно-осьового підшипника (1-2 град.)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:35
3545_ТД_зп до ЧМЕ.docx
14 лютого 2020 15:35
Додаток № 9.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-002850-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38560924
Дата подання: 17 квітня 2020 13:41
скарга
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 10:54
Рішення від 22.04.2020 № 7630.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 10:54
Рішення від 05.05.2020 № 8720.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 15:16

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000027 ● cb747bc02014448ca64e1b3487d16914
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.12.2020 № 241

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


8 UA-2020-02-14-002850-с 14.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-002850-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-14-002850-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-14-002850-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 1. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Тендерною документацією вимагається надання документу «Дані на товар» у відповідності до Додатку № 4, в якому в колонці 5 необхідно зазначити Дату виготовлення. В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено, що в колонці 5 необхідно вказати дату виготовлення продукції (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання), у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР з обов’язковим зазначенням місяця та року (саме у рекомендованому форматі). Учасником ТОВ «Локодеталь» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.01.2019. Учасником ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.01.2020. Тобто, даними учасником виконано умову тендерної документації в цій частині.

2021-01-05 15:45:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновкe від 28.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-14-002850-c
Дата публікації: 13 січня 2021

Документи:

13 січня 2021 13:36
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 квітня 2020
UA-2020-02-14-002850-cacc141e4f0544fa4856057d6379c1788
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 березня 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 16:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 березня 2020 16:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 березня 2020 16:07
Лист захист довкілля.pdf
12 березня 2020 16:07
Щодо умовного номеру.pdf
12 березня 2020 16:07
Узгодження НДКТІ.pdf
12 березня 2020 16:07
ТУ Вкладиші МОП.pdf
12 березня 2020 16:07
Сертифікат ISO.pdf
12 березня 2020 16:07
Сертифікат якості.pdf
12 березня 2020 16:07
Паспорт.pdf
12 березня 2020 16:07
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
12 березня 2020 16:07
Дані на Товар.pdf

Документи

16 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 березня 2020 09:15
Електронний підпис
13 березня 2020 10:02
Електронний підпис
13 березня 2020 10:01
ПДВ.PDF
13 березня 2020 10:01
Наказ и Протокол.PDF
13 березня 2020 10:01
Дані на товар.PDF
13 березня 2020 10:01
Тех інстр МОП.PDF
13 березня 2020 10:01
Креслення МОП.PDF
13 березня 2020 10:01
Лист ПКТБ МОП.PDF
13 березня 2020 10:00
17805 ТОВ ПТРЗ p7s.zip

Документи

16 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 12:09
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 12:09
Рішення.pdf
13 березня 2020 12:09
Наказ.pdf
13 березня 2020 12:09
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 12:09
Лист про довкілля.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка щодо досвіду.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка про юр. особу.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка про відмову.pdf
13 березня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 12:08
ISO.pdf
13 березня 2020 12:08
Факсограми.pdf
13 березня 2020 12:08
ТУ 028-2014.pdf
13 березня 2020 12:08
Сертифікат якості.pdf
13 березня 2020 12:08
Паспорт.pdf
13 березня 2020 12:08
Довідка про довкілля.pdf
13 березня 2020 12:08
Дані на товар.pdf
13 березня 2020 12:08
Акт квал.випробувань.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" 9 252 624,00
UAH з ПДВ
9 206 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" 9 262 228,80
UAH з ПДВ
9 215 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 12:09
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 12:09
Рішення.pdf
13 березня 2020 12:09
Наказ.pdf
13 березня 2020 12:09
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 12:09
Лист про довкілля.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка щодо досвіду.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка про юр. особу.pdf
13 березня 2020 12:09
Довідка про відмову.pdf
13 березня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 12:08
ISO.pdf
13 березня 2020 12:08
Факсограми.pdf
13 березня 2020 12:08
ТУ 028-2014.pdf
13 березня 2020 12:08
Сертифікат якості.pdf
13 березня 2020 12:08
Паспорт.pdf
13 березня 2020 12:08
Довідка про довкілля.pdf
13 березня 2020 12:08
Дані на товар.pdf
13 березня 2020 12:08
Акт квал.випробувань.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 16:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 березня 2020 16:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 березня 2020 16:07
Лист захист довкілля.pdf
12 березня 2020 16:07
Щодо умовного номеру.pdf
12 березня 2020 16:07
Узгодження НДКТІ.pdf
12 березня 2020 16:07
ТУ Вкладиші МОП.pdf
12 березня 2020 16:07
Сертифікат ISO.pdf
12 березня 2020 16:07
Сертифікат якості.pdf
12 березня 2020 16:07
Паспорт.pdf
12 березня 2020 16:07
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
12 березня 2020 16:07
Дані на Товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
Переможець 9 206 240,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
9 206 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:27
ЦЗВ-01-03320-01.pdf укладений
12 травня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:51
ЦЗВ-01-03320-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 11:12
ЦЗВ-01-03320-01 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 09:53
ЦЗВ-01-03320-01.pdf укладений
27 травня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 752 069,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 792 011,60 UAH)