Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісло офісне
Очікувана вартість
22 100,00 UAH
UA-2020-02-14-002849-c ● 96ed0fc5e3204fcf9603a049b54465df
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Олександр Ульянов +380502317194 alex25-03@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 22 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Крісло офісне (Кошти підщприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54017, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, 54017, м. Миколаїв, вул. Каботажний мол, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:35 |
Запит крісла.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:35
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо еквівалентів Товару - необхідно враховувати п 1.10. Запиту Учасникам закупівлі. Інформуємо, що відповідно до Додатку №1 до Запиту учасни кам закупівлі - Учасникам необхідно зазначати найменування та характеристики запропонованого Товару. Учасники неплатники ПДВ, беруть участь у торгах на загальних підставах. Оцінювання пропозиції ФОП неплатника ПДВ буде здійснюватись, як остаточна. Поняття «очікувана вартість з ПДВ» - цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" |
19 848,00
UAH з ПДВ
|
19 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
21 790,00
UAH з ПДВ
|
21 569,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
21 780,00
UAH з ПДВ
|
21 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" #33941181 |
Відхилено |
19 848,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:06
|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" #36989671 |
Переможець |
21 569,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 15:57
|
крісла офісні.pdf | укладений |
26 березня 2020 15:57
|