Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пластини для тонкошарової хроматографії
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002742-c 448963f61dc9479b8978563b7c88e4bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Валеріївна Любомська

+380975173685
+380487053097
odlabtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00702972
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт Хлібодарське, Біляївський район, вул. Маяцька дорога, буд. 27
Контактна особа: Інна Валеріївна Любомська
+380975173685,+380487053097
odlabtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 13:41
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 упаковка
Пластини для тонкошарової хроматографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, Біляївський район смт Хлібодарське, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000039 ● 5ae7bc9f3b89493f98b184efd64bf499
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.03.2020 Одеса № 85

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.03.2020. службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 20.03.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.03.2020 № 85
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
7. UA-2020-02-14-002742-c 14.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-10 15:21:22

ЗАПЕРЕЧЕННЯ

ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-14-002742-c

Державною аудиторською службою України (далі-ДАСУ) 03 квітня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-002742-c Пластини для тонкошарової хроматографії (Код ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція) з очікуваною вартістю 360000,00грн.
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, чим порушено норми пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 р. за № 345/31797 відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Положення Витяг з Реєстру - документ, який містить інформацію про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі, отриману за параметрами пошуку, визначеними в пункті 5 цього розділу.
Відповідно до пункту 10 розділу ІІІ Інформаційна довідка з Реєстру - документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення.

Відповідно до пункту 3.1. розділу ІІІ Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 15.09.2011 № 3018/5 (в редакції наказу Міністерства юстиції України), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України19 вересня 2011р. за № 1106/19844 відомості з Єдиного реєстру підприємств надаються у вигляді скорочених та повних інформаційних довідок.
Відповідно до пункту 3.2. розділу ІІІ Положення Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств (далі - довідка) - це документ, який надається безоплатно в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств (далі - запит) стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016р. за № 839/28969 відомості (в т.ч. виписка, витяг) з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, Замовник в Додатку 2 тендерної документації НЕ ВИМАГАВ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, передбаченої пунктом другим частиною першою статті 17 Закону, пунктом восьмим частиною першою статті 17 Закону та пунктом дев’ять частини першою статті 17, а саме НЕ ВИМАГАВ витягу та інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення; НЕ ВИМАГАВ скорочених та повних інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; НЕ ВИМАГАВ витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Натомість Замовником в Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформацію в довільній формі.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником і переможцем торгів відповідності вимогам, встановлених пунктом другим частини другої статті 22 та частиною третьої статті 17 Закону.

2. У висновку ДАСУ зазначено, що на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Свиридов Євген Ігорович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації оскільки запропонований товар походить з Російської Федерації.
Пунктом 3.2. частини 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, встановлено, що згідно
з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар походить з Російської Федерації та є забороненими до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147.
Закуповуємий товар «Пластини для тонкошарової хроматографії ПТСХ- АФ-А-УФ розміром 10Х15 см, (Sorbfit) 50шт./упак.)» виготовлено в Російській федерації, адреса виробника м. Краснодар, вул. Солнечная, 10.
У Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 відсутній товар «Пластини для тонкошарової хроматографії», який ввозиться на митну територію України за Кодом згідно УКТЗЕД 3822000000.
Відповідно підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно п.3.2 частини 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації є сукупність походження товару з Російської Федерації та ЗАБОРОНА до ввезення на митну територію України.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Свиридов Євген Ігорович відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно п.3.2 частини 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерної пропозиції. Отже, замовником не порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону Замовник, оскільки ВІДСУТНІ ЖОДНІ ПІДСТАВИ для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Свиридов Євген Ігорович.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Одеський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 420/3310/20 Адміністративний позов Номер провадження П/420/3429/20 Дата реєстрації 16.04.2020 Склад суду Іванов Е.А. Сторони у справі Відповідач (Боржник): Південний офіс Держаудитслужби України, Позивач (Заявник): Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Суть спору про визнання протиправним та скасування висновку від 03.04 2020 року
Дата публікації: 17 квітня 2020

Документи:

17 квітня 2020 14:13
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:12
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 240 495,18
UAH з ПДВ
240 495,18
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ" 357 900,00
UAH з ПДВ
354 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Івонін Олексій Віталійович 360 000,00
UAH з ПДВ
356 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 13:50
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:49
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2020 13:49
Статут.pdf
26 лютого 2020 13:49
Сертифікати.pdf
26 лютого 2020 13:49
Протокол №50.pdf
26 лютого 2020 13:49
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 13:49
Опис на статут.pdf
26 лютого 2020 13:49
Наказ про призначення.pdf
26 лютого 2020 13:49
Копія витягу з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 13:49
Довідки по ст.17.pdf
26 лютого 2020 13:49
Довідка щодо МТ бази.pdf
26 лютого 2020 13:49
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:23
Електронний підпис
13 березня 2020 15:21
Документи переможця.pdf
29 лютого 2020 16:47
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2020 12:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:33
SCAN_20200227_115709200.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Івонін Олексій Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Відхилено 240 495,18
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:27
ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"
#2760911316
Переможець 354 300,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"
#2760911316
354 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 13:13
дод.угода 2 дог029 25.03.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 10:27
Дод.угода 1 ДОГОВІР 029 25.03.2020.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 10:49
Договір 029 25.03.2020.pdf укладений
25 березня 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти реквізити сторін в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 029
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 029
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 300,00
UAH