Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське та офісне приладдя, папір для друку формату А4, конверти
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002565-c c81f850b9fbd4f68a8449b8649085d4b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валерій Слободянюк

+380977956008
+380432656972
slobodavin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Валерій Слободянюк
+380977956008,+380432656972
slobodavin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 11:41
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Папір для ксерокса A4 "KymLux Classic" 80г/м²;
2. Конверт поштовий В4 крафт 250х353мм;
3. Конверт поштовий С4;
4. Конверт поштовий С5;
5. Ручка масляна кулькова "Hiper" №HO-335 Max Writer 2500м 0,7мм, синя;
6. Ручка масл. кулькова "Hiper" №HO-335 Max Writer 2500м 0,7мм, чорна;
7. Стрижень масляний "Hiper" №HMR-673 0,7мм, синій;
8. Стрижень масляний "Hiper" №HMR-673 0,7мм, чорний;
9. Олівець грифельний "Marco" №4200-НB з гумкою;
10.Скоби "Optima" №24/6 до 35арк. заострені.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Канцелярське та офісне приладдя, папір для друку формату А4, конверти.
1. Папір для ксерокса формату A4 "KymLux Classic" 80г/м² С (500шт). Папір білий, формат А4. Щільність–80г/м²+2г (ISO536), 500 аркушів у пачці. Білизна-168%(ISO11475). Відповідно до діючих стандартів якості, товщина аркуша не менше -105мк(ISO534), непрозорість - 92%(ISO2471), а шорохуватість така, щоб в тракт не потрапляло разом по два і більше аркушів і аркуш не засідав у внутрішньому тракті принтера, при збереженні товщини, непрозорості, жорсткості, слизькості та відповідності усім ISO, продовж довгострокового терміну зберігання в архівах має не втрачати початкові фізичні параметри.
2. Конверт поштовий В4, крафт з розширенням 250х353мм;
3. Конверт поштовий С4, білий;
4. Конверт поштовий С5, білий;
5. Ручка масляна кулькова "Hiper" №HO-335 Max Writer 2500м 0,7мм синя;
6. Ручка масляна кулькова "Hiper" №HO-335 Max Writer 2500м 0,7мм чорна;
7. Стрижень масляний "Hiper" №HMR-673 0,7мм синій;
8. Стрижень масляний "Hiper" №HMR-673 0,7мм чорний;
9. Олівець грифельний "Marco" №4200-НB з гумкою;
10.Скоби "Optima" №24/6 до 35аркушів, загострені.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярське та офісне приладдя, папір для друку формату А4, конверти Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:34
Папір_KIMLUX А4_2020.doc
14 лютого 2020 15:00
ogoloshenya_2020 КУМЛЮКС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:16
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Торгові марки або моделі не повинні відрізнятися від вказаних нами торгових марок та моделей.
2. Учасники закупівлі зобов`язанні вказувати торгову марку та модель запропонованого товару. Без зазначення відповідних моделей та торгових марок пропозиції розглядатися не будуть.
3.До участі допускаються фізичні особи підприємці, які не є платниками ПДВ. Ми не вимагаємо подання пропозицій виключно з ПДВ. Визначним критерієм є остаточна ціна пропозиції і дотримання торгових марок та моделей зазначеного нами товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКРЄПКА 47 549,28
UAH з ПДВ
45 209,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 49 978,00
UAH з ПДВ
45 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 50 532,00
UAH з ПДВ
50 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 09:05
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:04
Сертифікати якості.pdf
25 лютого 2020 09:03
Договір.pdf
25 лютого 2020 09:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 10:37
договір_специфікація.pdf
03 березня 2020 08:39
оновлена_пропозиція.pdf
24 лютого 2020 14:00
паспорт_код.pdf
24 лютого 2020 14:00
витяг_рпєп.pdf
24 лютого 2020 14:00
витяг_єдрпоу.pdf
24 лютого 2020 14:00
виписка_єдрпоу.pdf
24 лютого 2020 14:00
сертифікат_папір.pdf
24 лютого 2020 14:00
пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:24
1 (3) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (2) (2).PDF
24 лютого 2020 13:24
1 (1) (2).PDF
24 лютого 2020 13:24
1 (9) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (8) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (7) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (6) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (5) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
1 (4) (2).pdf
24 лютого 2020 13:24
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 13:24
Тех. характеристика.pdf
24 лютого 2020 13:24
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 13:24
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКРЄПКА

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СКРЄПКА
#37489783
Відхилено 45 209,28
UAH з ПДВ
02 березня 2020 18:00
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
Переможець 45 480,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:11

Документи

02 березня 2020 17:05
Рішення_Vidmova.doc

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
45 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:43
договір.pdf укладений
06 березня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 480,00
UAH