Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт по об’єкту "Капітальний ремонт покрівлі, фасадів та влаштування слабкострумових мереж ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу Намистинка"
Очікувана вартість
354 996,46 UAH
UA-2020-02-14-002112-b ed4cfdca06a940b2a1cd6720ecc33630
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ямщиков Віталій Геннадійович

+380661740139 kpgukg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 38183153
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д
Контактна особа: Ямщиков Віталій Геннадійович
+380661740139
kpgukg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 354996.46UAH без ПДВ
Виконання проектних робіт по об`єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, місто Вишневе, вул. Київська, буд. 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата етапів робіт здійснюється, згідно з Календарним планом виконання робіт (Додаток З до Договору) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів після підписання сторонами Акта здачі- прийняття робіт (надання послуг), шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 лютого 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:23
Договір ГУКГ .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петренко Аркадій Юрійович
#3234512578
Переможець 354 996,46
UAH
14 лютого 2020 17:37

Документи

14 лютого 2020 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 18:15
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 16:49
Дод угода 2 до Договру 1-ПР.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:16
Дод Угода КП ГУКГ.pdf зміни до договору
31 березня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 17:44
Договір ГУКГ скан.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 17:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання проектних робіт по об`єкту 1 роб 354 996,46
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 1-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання проектних робіт по об`єкту 1 роб 354 996,46
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 354 671,75
UAH