Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний
Очікувана вартість
3 479 583,00 UAH
UA-2020-02-14-002007-b 66e20929f35d48ca8c21e35cb0a46f98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шипула Сергій Миколайович

+380612127792 tenderz@upozp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108947
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Контактна особа: Шипула Сергій Миколайович
+380612127792
tenderz@upozp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:22
Очікувана вартість: 3 479 583,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 959,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104387.49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135435 літр
Бензин автомобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:24
ТД бензин2 2020 перелік змін1.doc
19 лютого 2020 16:24
ТД бензин2 2020 дод4 проект договору зміни1.doc
14 лютого 2020 16:41
ТД бензин2 2020 дод4 проект договору.doc
19 лютого 2020 16:24
ТД бензин2 2020 дод1 кваліф і ст.17 зміни1.docx
14 лютого 2020 16:41
ТД бензин2 2020 дод1 кваліф і ст.17.docx
14 лютого 2020 16:41
ТД бензин2 2020 дод3 цінова пропозиція.docx
14 лютого 2020 16:41
ТД бензин2 2020 дод2 тех опис.doc
14 лютого 2020 16:41
ТД бензин2 2020.doc
14 лютого 2020 16:40
ТД бензин2 2020 дод5 згода перс дан.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 17 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:16
1) чи можлива передплата? 2) чи можливе виключення п.8 Додатку 2 до документації? 3) чи можливе виключення п. 5.8 проекту договору? 4) чи можливе виключення п. 6.3.10 проекту договору? 5) чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6) чи можливе виключення п. 7.3 проекту договору? 7) чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору? 8) чи можливе виключення п. 7.9 проекту договору? 9) чи можливе виключення п. 7.10 проекту договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Передплата неможлива, тому що у разі відсутності фінансування в який-небудь певний період, протягом дії договору, Управління не зможе придбати чергову партію палива для автомобілів груп реагування (нарядів поліції охорони) и не зможе виконувати договірні зобов’язання з надання послуг охорони об’єктів та здійснити негайний виїзд нарядів на спрацювання сигналізації. Таким чином, післяоплата є необхідною умовою для забезпечення діяльності замовника по виконанню задач і функцій з охорони громадського порядку та безпеки, поставлених державою.
2) Неможливо виключити п.8 додатку 2, тому що замовник має бути впевнений, що учасник дійсно постачає якісне пальне та зможе підтвердити його якість відповідними протоколами перевірки якості на вимогу замовника у разі необхідності.
3) Неможливо виключити п.5.8 проекту договору, тому що замовник не має можливості зберігання пального, а також не може одночасно реалізувати усі отримані в учасника талони.
4) Неможливо виключити п.п.6.3.10, 7.2, 7.3, 7.8, 7.9, 7.10 проекту договору.
5) Дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити з наступних обставин. У разі поставки постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Пункти договору виписані таким чином для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості. На нашу думку всі пункти, викладені в проекті договору, не суперечать діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Внесення змін до договору
Дата подання: 17 лютого 2020 16:07
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:18
Чи є можливим внести наступні зміни до договору, а саме: Додати 1.10. Право власності на Товар наступає з моменту підписання видаткової накладної на Товар. Викласти нижченаведені пункти у редакції: 7.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.8. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неякісною. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.9. Виключити. 7.10. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Стосовно настання права власності на Товар внесені зміни до проекту договору.
2) Стосовно п.п.7.3, 7.8, 7.9, 7.10 проекту договору – залишити без змін з наступних обставин. У разі поставки постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Пункти договору виписані таким чином для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості. На нашу думку всі пункти, викладені в проекті договору, не суперечать діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Також, необхідно враховуючи, що при проведенні торгів, замовник, перш за все керується власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників.
уточнення
Дата подання: 19 лютого 2020 16:22
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:24
Додаток 1 тендерної документації містить вимогу щодо зазначення стажа роботи працівників (таблиця 3). Просимо надати уточнення, який саме стаж мається на увазі: стаж роботи на посаді на підприємстві або загальний стаж роботи на посаді?
Відповідь: 2.6. Стаж роботи працівників на посадах, зазначених у таблиці, повинен бути не менше ніж 3 місяці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-002007-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 19 лютого 2020 14:17
Дискримінаційні умови
У додатку №1 до тендерної документації зазначено, що склад зберігання нафтопродуктів повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі (UA-2020-02-14-002007-b ) з наступних обставин.
Склад зберігання нафтопродуктів нашого підприємства розташовано у 10 км зоні поблизу міста Запоріжжя. Тобто наше підприємство цілком мало б змогу своєчасно забезпечити у повному обсязі ПММ, згідно умов договору.. Крім того, невелика відстань розташування складу зберігання нафтопродуктів до межі м. Запоріжжя не перешкоджає Замовнику здійснити необхідні дії спрямовані на перевірку якості товару, техніки та обладнання. Таким чином, наше підприємство цілком відповідало б усім вимогам тендерної документації. У відповідності до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому, вимагаємо виключити кваліфікаційний критерій до учасника щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів саме в межах міста Запоріжжя, як такий що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.
В разі ігнорування законної вимоги, будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:52
Внесені зміни до додатку № 1 до тендерної документації щодо розташування нафтобази.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002007-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 19 лютого 2020 16:37
умови тендерної документації
Додаток 1 містить вимогу щодо обсягу поставки аналогічного договору, а саме бензину автомобільного, у розмірі не меньше ніж 30 000,00 літрів. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо виключити вищезазначену вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 16:53
Законодавство не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Про те, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи зазначене вважаєм, що вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Предметом закупівлі є бензин автомобільний в обсязі 135435 літрів. Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку бензину автомобільного з обсягом поставки не менше ніж 30000 літрів, що складає біля 20% від загального обсягу закупівлі. Такий кваліфікаційний критерій, як досвід виконання аналогічного договору, має гарантувати замовнику, що потенційний постачальник є надійним та досвідченим. Якщо учасник не має хоча б 20% досвіду від загальної кількості, то виникає сумнів у спроможності даного учасника виконати поставку на весь обсяг закупівлі. Зазначене питання було предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (номер скарги UA-2019-12-16-004551-b.b1, п.4 Рішення). У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку замовника, при встановлені вимоги по досвіду виконання аналогічних договорів в обсязі не менше ніж визначена кількість не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002007-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 19 лютого 2020 17:02
дискримінаційні умови
Згідно вимог Додатку 1, Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. Ми розуміємо, що необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Проте, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, наполягаємо на внесення змін , а саме: «Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом), крім випадків, які стосуються настанням форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами , або якщо Учасник має підтвердження , щодо відсутності наслідків припинення договірних відносин.
Крім того, наполягаємо на надання роз’яснень, яким чином Замовник по закупівлі UA-2020-02-14-002007-b , буде перевіряти надану Учасником інформацію, яка стосується наявності або відсутності фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом). Особливо, при надання роз’яснень, просимо звернуть увагу на ті договірні відносини, які не відображені у системі Прозорро .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 16:54
Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання замовником завдань, покладених на нього державою. У таких випадках замовники вимушені повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі несвоєчасного виконання або невиконання учасником своїх зобов’язань виникає неможливість виконання замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків, пов’язаних з безпекою. Перевірка наданої Учасником інформації буде проводитись всіма дозволеними законодавством способами. На нашу думку, всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару за найнижчою ціною у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, зміни вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшому невиконанні умов договору.
Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник, перш за все, повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002007-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 22 березня 2020 22:42
невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ" вимогам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Управління поліції охорони в Запорізькій області, оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

Безпідставно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

Щодо безпідставного відхилення ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ»:

П.1 Протоколу: Дана інформація міститься у папці Додаток 2 файл Перелік АЗС по м. Запоріжжя.
П.2 Протоколу : Дана інформація міститься у папці Додаток 1 файл Довідка про наявність матеріально-технічної бази (Таблиця1,2); у папці Додаток 2 файл Гарантійний лист (партнерські договори); а також у папці Додаток 2 файли- Зразки талонів ГЛУСКО, Зразки талонів ЗОГ, Зразки талонів ЛІВАЙН.
П.3 Протоколу : діючим законодавством передбачені підстави розірвання договірних відносин за згодою сторін на підставі належним чином оформленої додаткової угоди (відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі») в цьому випадку відсутні наслідки порушення умов договору, а саме відповідальність яка передбачена умовами договору у вигляді пені, неустойки та інше. Тому, якщо у разі розірвання договору, відсутні наслідки припинення договірних відносин (з документальним підтвердженням), ця обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника (прим.: у складі тендерної пропозиції надано документ від КЗ ЗОШВСМ ЗОР (а саме другої сторони по договору), яким підтверджується достовірність наданої інформації – папка Додаток1 файл Довідка про розірвання договірних відносин).
П.4 Протоколу : довідка-пояснення щодо п.6 Таблиці 5 міститься у папці ст.17 файл ст.17 п.9 (Бенефіціарний власник).

Щодо невідповідності переможця ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ»:
1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен відповідати встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, у т.ч. щодо наявності 2 (двох) АЗС, розташованих на відстані не більше ніж 4-5 км від умовного центру району м. Запоріжжя (по кожному району) (прим. як зазначено Замовником : «*У зв'язку з тим, що автомобілі нарядів поліції охорони не можуть виїжджати за межі району виїзду (адміністративно-територіальної одиниці, де знаходяться охоронювані об'єкти), учасник повинен мати мінімум 2 (дві) АЗС, розташованих на відстані не більше ніж 4-5 км від умовного центру кожного із зазначених районів м. Запоріжжя, вказаних у Документації, та обов'язково вказати адреси таких АЗС у довідці про наявність матеріальної бази та обладнання.»).
ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» зазначає 2 АЗС у Дніпровському районі:
- м. Запоріжжя, вул. Братська,49 ( мережа АЗС «БРСМ-нафта» ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ»)
- м. Запоріжжя, вул. Рельєфна,14-б ( мережа АЗС «БРСМ-нафта» ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ»)

Проте, інформація, яка надана учасником у складі пропозиції є недостовірною з наступних обставин.

У зв’язку з набранням чинності змін до ПКУ, до Закону України № 222-VIII від 02.03.2015 р.(та інші законодавчі акти), з 01.07.2019 р. запроваджено ліцензування видів господарської діяльності, пов’язаних з виробництвом та/або реалізацією пального (нафтопродуктів, скрапленого газу та ін.) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива. Крім того, постановою КМУ від 19.06.2019 р. № 545 затверджено Порядок ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі- Реєстр), а також внесені зміни до деяких постанов Кабміну.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА на Реєстр (див. за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/ ), в якому дані по АЗС по вул. Братська,49 –відсутні, тобто відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю пальним, а тому, згідно норм діючого законодавства унеможливлює відпуск ПММ за вищезазначеною адресою.
Таким чином, виходячи з наявності цього факту, котрий є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.

Також, згідно вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, Учасник заповнює всі графи договору, окрім номеру та дати його укладання, власних розрахункових (банківських) реквізитів. Проте, ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не вірно заповнено розділ 3 Ціна договору, що не відповідає вимогам тендерної документації (прим. файл Додаток 4 Проект договору).


З огляду на вищенаведене, з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Процедури закупівлі та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» НАПОЛЯГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів (UA-2020-02-14-002007-b) з підстав ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 15:17
1) Заперечення щодо безпідставного відхилення ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ».
Учасник ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» виклав недостовірну інформацію щодо свого безпідставного відхилення. Учасник не надав усієї необхідної інформації та не підтвердив відповідними документами (файлами), які вимагаються тендерною документацією тому, ще раз, детально вказуємо на недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», а саме:
- по пункту 1 протоколу – учасник вказав у таблиці 1 «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» наступні мережі АЗС та їх кількість: ЗОГ – 9, GLUSCO – 6, ЗНП – 47, УКРНАФТА – 47, це усього 109 АЗС. Але, в таблиці 2 «Загальна інформація про розташування АЗС у м. Запоріжжя» він вказав тільки 21 АЗС. Тож, учасник не надав необхідної інформації про АЗС відповідно до вимог тендерної документації;
- по пункту 2 протоколу – у файлі «Гарантійний лист (партнерські договори)» відсутня інформація про назви мереж АЗС. Тож, учасник не надав необхідної інформації про назви мереж АЗС підприємств, вказаних в ним в листі, відповідно до вимог тендерної документації;
- по пункту 3 протоколу – учасник вказав недостовірну інформацію про причину дострокового розірвання договірних відносин з КЗ ЗОШВСМ ЗОР (закупівля UA-2019-02-19-000658-b). Учасник у довідці вказав, що договір розірвано за згодою сторін. Але, в звіті про виконання договору, сформованому системою «Прозорро» 19.04.2019, вказано, що договір розірвано «У зв’язку з неможливістю надання більшості скетч-карток, які можуть використовуватись по всій території України». Пункт 5 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації вимагає відсутність негативного досвіду щодо невиконання договорів (дострокового розірвання), а також відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом та інше незалежно від причини). Тож, учасник не виконав вимоги п.5 розд.1 дод.1 тендерної документації;
- по пункту 4 протоколу – учасник не дотримався вимог тендерної документації щодо підготовки файлів (найменування) та їх завантаження, тому пояснення щодо причини відсутності інформації по пункту 6 таблиці 5 «Інформація про відповідність вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не були розглянуті.
Зважаючи на наявні недоліки, підстави викладені у пунктах 1-3 протоколу, є достатніми для відхилення пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.

2) Заперечення щодо невідповідності переможця ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ».
Учасник ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» виклав недостовірну інформацію щодо невідповідності переможця ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», а саме:
Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надав необхідну інформацію та підтвердив її відповідними документами (файлами), які вимагаються тендерною документацією, а саме:
Згідно вимог тендерної документації (додатку 1 до ТД) учаснику необхідно надати:
1. Інформація (за формою таблиці 1 і таблиці 2) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також документальне підтвердження, а саме:
1.1. Для підтвердження підстав користування мережею АЗС учасник надає копії документів на право власності або користування (копії договорів оренди, або партнерства, або співпраці тощо).
1.2. Довідка в довільній формі про назви підприємств, яким належать мережі АЗС, що вказані у таблицях 1 і 2.
1.3. Для підтвердження наявності офісу в м. Запоріжжі та нафтобази (в межах Запорізької області) учасник надає копії документів на право власності або користування (договір оренди, партнерства тощо).
12. Чинна ліцензія на право торгівлі пальним.
Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» виконав зазначені вимоги в повному обсязі, а саме: надав інформацію (за формами таблиць 1 і 2) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також документальне підтвердження. Для підтвердження підстав користування мережею АЗС учасник надав копії партнерських договорів. Учасник надав довідку в довільній формі про назви підприємств, яким належать мережі АЗС, що вказані у таблицях 1 і 2. Для підтвердження наявності офісу в м. Запоріжжі та нафтобази (в межах Запорізької області) учасник надав копії документів на право користування (договір оренди, партнерства тощо). Учасник, також, надав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання ліцензій на право роздрібної торгівлі по кожній АЗС.

Згідно вимог тендерної документації (розділу 3) учаснику необхідно надати заповнений проект договору (додаток 4 до ТД).
Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» завантажив проект договору, в якому зазначив тільки ціну без ПДВ та ПДВ, але не вказав ціну з ПДВ. Учасник, також, завантажив стартову цінову пропозицію (файл «Додаток 3 Цінова пропозиція») та цінову пропозицію за результатами аукціону (файл «Оновлена тендерна пропозиція»), в яких зазначив як первинну вартість так і остаточну за результатами аукціону з ПДВ, без ПДВ та ПДВ. Тобто інформація про ціну пропозиції повністю відображена у тендерній пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: технічні помилки та описки.
У розділі 3 тендерної документації наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозицій:
- орфографічні чи граматичні помилки, відсутність (пропущене) слова/слів у реченні, а також механічні описки в словах і словосполученнях, які не спотворюють змісту речення і не призводять до двояких тлумачень;
- зазначення неповного переліку інформації у певному документі, усупереч вимогам Документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника;
- завантаження деяких сканованих документів не у форматі PDF (наприклад JPEG).
Зважаючи на викладене, комітет врахував, що учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» завантажив в складі тендерної пропозиції необхідну інформацію щодо вартості договору, тому рішення комітету щодо визначення цього учасника переможцем торгів було прийнято правильно.

УХВАЛИЛИ:
Вважати, що рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», прийняте на засіданні комітету від 06.03.2020 (протокол № 23) було прийнято правильно.
Вважати, що рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», прийняте на засіданні комітету від 12.03.2020 (протокол № 25) було прийнято правильно.
Залишити без змін раніше прийняті рішення тендерного комітету по процедурі закупівлі бензин автомобільний.
Відмовити у задоволені вимоги (скарги) ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» від 22.03.2020.

Документи

20 лютого 2020 16:52
протокол ТК

Документи

20 лютого 2020 16:53
протокол ТК

Документи

20 лютого 2020 16:54
протокол ТК

Документи

24 березня 2020 15:16
протокол ТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 3 267 696,60
UAH з ПДВ
3 267 696,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ" 3 396 221,10
UAH з ПДВ
3 396 221,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 3 478 975,20
UAH з ПДВ
3 470 849,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 3 475 989,00
UAH з ПДВ
3 475 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 14:14
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:15
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:13
статутні документи.rar
28 лютого 2020 19:13
Стаття 17.rar
28 лютого 2020 19:13
Сертифікати, паспорти.rar
28 лютого 2020 19:13
Протокол НР.7z
28 лютого 2020 19:13
Працівники.rar
28 лютого 2020 19:13
Наказ Фролова Ю.М.7z
28 лютого 2020 19:13
Лист для клієнтів.7z
28 лютого 2020 19:13
Додаток 5.rar
28 лютого 2020 19:13
Додаток 4.rar
28 лютого 2020 19:13
Додаток 3.rar
28 лютого 2020 19:13
Додаток 2.rar
28 лютого 2020 19:13
Додаток 1.rar
28 лютого 2020 19:13
Гарантія 1161-20.7z
28 лютого 2020 19:13
Витяг із Статуту.7z
28 лютого 2020 19:13
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

28 лютого 2020 12:38
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:07
2.1.1.Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 12:07
1.1.24. Ліцензії.pdf
28 лютого 2020 12:07
1.1.18. Витяг з реєстру ПП.pdf
28 лютого 2020 12:07
1.1.15. Статут.pdf
28 лютого 2020 12:07
1.1.10. Довіренність.pdf
28 лютого 2020 12:07
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

12 березня 2020 15:47
Електронний підпис
12 березня 2020 15:46
Dovidka_20057376600280160809.pdf.p7s
12 березня 2020 15:46
Dovidka_20057376600280160809.pdf
12 березня 2020 15:46
ДФС.pdf.p7s
12 березня 2020 15:46
ДФС.pdf
12 березня 2020 15:46
Банкруцтво.pdf.p7s
12 березня 2020 15:46
Банкруцтво.pdf
11 березня 2020 14:20
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:59
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:59
Додаток 5 Листи-згоди.pdf
28 лютого 2020 17:58
Додаток 1.2 ч.1 Звіти ЄСВ.pdf
28 лютого 2020 17:58
Довідки, листи.pdf.p7s
28 лютого 2020 17:58
Довідки, листи.pdf
28 лютого 2020 17:58
Протокол НР.7Z
28 лютого 2020 17:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 лютого 2020 17:58
Лист для клієнтів.7z
28 лютого 2020 17:58
Гарантія 1221-20.7z
28 лютого 2020 17:58
Витяг із Статуту.7z
28 лютого 2020 17:58
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

28 лютого 2020 19:13
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:12
Сфера ВЛ Херсон.PDF
28 лютого 2020 19:12
Договір з АВІАС (2020).pdf
28 лютого 2020 19:12
Накладна ЗПО.pdf
28 лютого 2020 19:12
Лист-відгук ЗПО.PDF
28 лютого 2020 19:12
Лист-відгук (ОУФО).pdf
28 лютого 2020 19:12
Договір з ЗПО.pdf
28 лютого 2020 19:12
СТАТУТ.pdf
28 лютого 2020 19:12
Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
28 лютого 2020 19:12
Протокол №1.pdf
28 лютого 2020 19:12
Паспорт, ІНН Директора.pdf
28 лютого 2020 19:12
Опис.pdf
28 лютого 2020 19:12
Наказ №1 (Величко).pdf
28 лютого 2020 19:12
Ліцензія ТОВ ФМГ.pdf
28 лютого 2020 19:12
Довідка щодо Ліцензії.pdf
28 лютого 2020 19:12
Довідка з ПУМБ 10.01.2020.pdf
28 лютого 2020 19:12
Витяг ФМГ 27.01.2020.pdf
28 лютого 2020 19:12
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:12
Витяг з ЄДР від 08.01.2020.pdf
28 лютого 2020 19:12
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 3 267 696,60
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:56
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ"
#42636166
Відхилено 3 396 221,10
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 3 470 849,10
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
3 470 849,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:27
протокол ТК укладений
16 квітня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:13
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 23.12.20 город.docx зміни до договору
23 грудня 2020 15:30
Договір 237 - ДУ-5_23.12.20 _20_.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 11:01
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 03.11.20 город.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:33
Договір 237 - ДУ-4_03.11.20 _2_.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:33
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:40
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 2020 город.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:36
Договір 237 - ДУ-3_23.10.20 _6_.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:11
Договір 237 - ДУ-2_30.04.20 -7.4_.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:41
Договор 237 - ДУ1_07.04.20 -7_.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 12:50
договір укладений
25 березня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за 1 літр
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за один літр
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 і А-95 пропорційно збільшенню ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 і А-95 пропорційно збільшенню ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 150 101,00
UAH (в тому числі ПДВ 691 683,50 UAH)