Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє обладнання за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 (універсальний водоналивний блок)
Очікувана вартість
3 487 500,00 UAH
UA-2020-02-14-001703-c 25595e4657bc46b0ab11302968a89595
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862547 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862547
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:36
Очікувана вартість: 3 487 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 штуки
універсальний водоналивний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, м. Київ, Київ, Балансові об'єкти в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:38
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
21 лютого 2020 16:38
ТД_універсальний водоналивний блок.doc
21 лютого 2020 16:38
Перелiк_змiн.docx
14 лютого 2020 13:03
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_7__переможец_.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_6_договiр.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_5_пропозицiя.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_4_правомочнiст_.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_2_ст.17.doc
21 лютого 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:38
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
21 лютого 2020 16:38
ТД_універсальний водоналивний блок.doc
14 лютого 2020 13:03
ТД_універсальний водоналивний блок.doc
21 лютого 2020 16:38
Перелiк_змiн.docx
14 лютого 2020 13:03
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_7__переможец_.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_6_договiр.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_5_пропозицiя.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_4_правомочнiст_.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
14 лютого 2020 13:03
Додаток_2_ст.17.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-001703-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 20 лютого 2020 14:50
Вимога
Вимога
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2020 №3467.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:27

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 14:50
Вимога

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 20:27
Рішення від 24.02.2020 №3467.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000001 ● 67cd1ea600534432bd3128f99ff7dabd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-14-001703-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-15 15:38:27

Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-001703-c

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-001703-c (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорсистемс» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
1. Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до норм Закону було розпочато процедуру закупівлі «Дорожнє обладнання за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 (універсальний водоналивний блок)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-001703-c).
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по закупівлі «Дорожнє обладнання за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 (універсальний водоналивний блок)» електронною системою закупівель було визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС».
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 10.03.2020 № 208, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС» було визначено переможцем торгів по закупівлі в електронній системі закупівлі UA-2020-02-14-001703-c.
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до вимог частини 4 статті 16 Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У відповідності до підпункту а) пункту 3 додатку 1 до тендерної Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку, складену у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам.
У складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 27.02.2020р. №02/4 чим підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи, що у відповідності до вимог частини 1 статті 28 Закону, основним критерієм оцінки є ціна, тендерний комітет підприємства «Київавтошляхміст» при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС» керувався вимогами закріпленими Законом та принципами, закріпленими в статті 3 Закону, а саме максимальна економія та ефективність, тощо.
Крім того, варто зазначити, що жодних скарг від інших учасників процедури закупівлі з приводу визначення переможця закупівлі не надходило.
Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС» досвіду виконання одного аналогічного договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», яке за своєю формою власності є приватним, а не комунальним підприємством та/або державним підприємством/установою, не призвело до порушення статті 16 Закону, оскільки підприємством «Київавтошляхміст» проведено зазначену закупівлю у відповідності до вимог Закону з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності та з економією бюджетних коштів у сумі 101 280,00 грн., що становить майже 3% від очікуваної вартості.

У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.


Голова тендерного комітету В.О. Виноградов

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС 3 442 500,00
UAH з ПДВ
3 386 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДЖЕТ ЛАЙТІНГ 3 386 250,00
UAH з ПДВ
3 386 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА" 3 415 500,00
UAH з ПДВ
3 415 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:43
Довідка щодо ліцензій
10 березня 2020 14:43
Довідка НАЗК
10 березня 2020 14:43
Довідка ДПІ
10 березня 2020 14:43
Довідка МВС
28 лютого 2020 17:46
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:45
Довідка.zip
28 лютого 2020 17:45
Банківська гарантія.rar
28 лютого 2020 17:45
Установчі документи.pdf
28 лютого 2020 17:45
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:45
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:45
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:45
Відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 21:42
Банківська гарантія.rar
28 лютого 2020 21:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:23
5.2_Выписка ЕГРПОУ2.jpg
28 лютого 2020 15:23
5.1_Выписка ЕГРПОУ1.jpg
28 лютого 2020 15:23
3_Витяг Короленко 2019.pdf
28 лютого 2020 15:23
0.4_Паспорт4.jpg
28 лютого 2020 15:23
0.3_Паспорт3.jpg
28 лютого 2020 15:23
0.2_Паспорт2.jpg
28 лютого 2020 15:23
0.1_Паспорт1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОРСИСТЕМС

ТОВ ДЖЕТ ЛАЙТІНГ

ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОРСИСТЕМС
#43412577
Переможець 3 386 220,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС
#43412577
3 386 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 14:34
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:08
03-98 ТОВ Дорсистемс.pdf укладений
23 березня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 03-98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 386 205,00
UAH (в тому числі ПДВ 564 367,50 UAH)