Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка, обслуговування, поточний ремонт картриджів, технічне обслуговування БФП, поточний ремонт офісної техніки та поточний ремонт локальної мережі
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001407-b 00fbf0e2685044a890650d49c12e7b29
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоцерківець Алла Павлівна

+380542700784 alla696@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39291701
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, будинок 2
Контактна особа: Білоцерківець Алла Павлівна
+380542700784
alla696@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Ціна за одиницю: 3000UAH з ПДВ
Заправка, обслуговування, поточний ремонт картриджів, технічне обслуговування БФП, поточний ремонт офісної техніки та поточний ремонт локальної мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, майдан Незалежності, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50311000-8 — Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

14 лютого 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кругляк Андрій Іванович
#2652512610
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 14:44

Документи

14 лютого 2020 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:02
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:23
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 08:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка, обслуговування, поточний ремонт картриджів, технічне обслуговування БФП, поточний ремонт офісної техніки та поточний ремонт локальної мережі 25 шт 3 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування управління (зміна назви)
Номер договору про закупівлю: К112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка, обслуговування, поточний ремонт картриджів, технічне обслуговування БФП, поточний ремонт офісної техніки та поточний ремонт локальної мережі 25 шт 3 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Помилково вказана сума ПДВ