Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
638 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000946-c c2a1c03c3aba40c39a7d88a478a72fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аркадій Ратушнюк

+380969844233 tender13qwert13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чижівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04344133
Вебсайт: http://chyzhivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 11725, Україна , Житомирська обл., с. Чижівка, вул. Шевченка, 9
Контактна особа: Аркадій Ратушнюк
+380969844233
tender13qwert13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:39
Очікувана вартість: 638 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 метр кубічний
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 11:14
протокол.pdf
14 лютого 2020 11:14
додаток 10.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 9.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 8.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 7.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 6.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 5.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 4.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 3.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 2.doc
14 лютого 2020 11:14
додаток 1.doc
14 лютого 2020 11:14
Відкриті торги дрова 20.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000003 ● 62b6c6a6cb5541b8b60955cfaebc0694
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020
№ 16

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-02-14-000946-c від 14.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-02 17:30:45

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку № 3 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-06 14:30:41

Пояснення Чижівської сільської ради щодо запиту .

Чижівська сільська рада надає пояснення , щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 11.03.20, 08:20 Переможець надав оригінали документиів визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922 з вихідним листом 13 березня 2020року .Скановані копії документів додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-06 15:31:27

Пояснення

Чижівська сільська рада надає пояснення , щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 11.03.20, 08:20 Переможець надав оригінали документиів визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922 з вихідним листом 13 березня 2020року .Скановані копії документів додаються.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом було прийняте рішення про відміну торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень

2020-05-08 12:58:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-05-08 13:57:07

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство 636 550,00
UAH з ПДВ
636 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ГОРОДНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" 638 000,00
UAH з ПДВ
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство

ДП "ГОРОДНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство
#00991947
Переможець 636 550,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 08:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство
#00991947
636 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 13:21
д.угода №3.pdf укладений
08 травня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 13:06
д.угода №3.pdf зміни до договору
08 травня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 12:30
дод.угода2.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:03
дод.угода.pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:55
дог60.pdf укладений
30 березня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пункту 3 підпункту 3.2. словами протягом 7(семи) банківських днів
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редакція пункту 4.3
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.