Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів марки МАЗ, ЗІЛ, ГАЗ і тракторів
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000934-b 3d99a86660d24a51b531aca2649806e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:58
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Більш детальна інформація у Додатку №5 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів марки МАЗ, ЗІЛ, ГАЗ і тракторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:02
Перелік змін.pdf
21 лютого 2020 16:02
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори_ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
21 лютого 2020 16:02
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори_ЗІ ЗМІНАМИ.doc
14 лютого 2020 12:29
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори.pdf
14 лютого 2020 12:28
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори.doc
14 лютого 2020 12:28
Оголошення.PDF
14 лютого 2020 12:28
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
21 лютого 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:02
Перелік змін.pdf
21 лютого 2020 16:02
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори_ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
21 лютого 2020 16:02
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори_ЗІ ЗМІНАМИ.doc
14 лютого 2020 12:29
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори.pdf
14 лютого 2020 12:28
ТД_ТО_вантажні_авто_трактори.doc
14 лютого 2020 12:28
Оголошення.PDF
14 лютого 2020 12:28
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000934-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2727212556
Дата подання: 20 лютого 2020 17:24
В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: (додаток 5 п.21), щодо: Місце надання послуг повинне знаходитись в м. Київ, та не далі ніж 10 км від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника м. Київ, вул. Російська,1. Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від Замовника. Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2019 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва. Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва. В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 17:00
Доброго дня! Тендерним комітетом комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" враховано Ваші зауваження та прийнято рішення щодо внесення змін в тендерну документацію.
Щодо вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ 690 000,00
UAH з ПДВ
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агротехцентр" 690 000,00
UAH з ПДВ
599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР" 730 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2020 17:39
Електронний підпис
01 березня 2020 17:39
Електронний підпис
01 березня 2020 17:38
Електронний підпис
01 березня 2020 17:37
Код для перевірки minjust.pdf
01 березня 2020 17:37
Лист згода.pdf
01 березня 2020 17:37
Установчі документи.pdf
01 березня 2020 17:37
Проект Договору.pdf
01 березня 2020 17:37
Тех. завдання Дод 5.pdf
01 березня 2020 17:37
додаток 2 До ст 17.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 21:23
Електронний підпис
11 березня 2020 21:20
1 Пункт .2. ч.1. ст.17.pdf
11 березня 2020 21:20
2 Пункт.3. ч.1. ст.17 ЗУ.pdf
11 березня 2020 21:20
3 Пункт .8. ч. 1. ст.17.pdf
11 березня 2020 21:20
6 довідка мвс.pdf
11 березня 2020 21:20
4 тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 21:20
5 довідка дпс (2).pdf
01 березня 2020 20:13
Електронний підпис
01 березня 2020 20:06
Керуюча Дарницького.rar

Публічні документи

28 лютого 2020 18:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:06
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:05
Інша інформація.pdf
28 лютого 2020 18:05
Статут-(Компані).pdf
28 лютого 2020 18:05
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 18:05
Довідка про відкр. рах..pdf
28 лютого 2020 18:05
Додаток 5 Тех. завдання.pdf
28 лютого 2020 18:05
Додаток 2 до ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ

ТОВ "Агротехцентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
#2329612490
Відхилено 595 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:22
ТОВ "Агротехцентр"
#30635431
Переможець 599 900,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агротехцентр"
#30635431
599 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:55
ДУ 3_до Договору 03_23-Тн_202 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:52
ДУ 2_до Договору 03_23-Тн_202 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:41
ДУ_1_Договір_03_23-Тн_202_ремонт вантаж транспорту.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:57
Договір_ 03_23-Тн_202_від 20.03.20_ТОВ АГРОТЕХЦЕНТР.PDF укладений
23 березня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі послуг на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 9.1. Розділу 9 Договору викласти у такій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно, але в будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі до моменту повного здійснення розрахунків за надані послуги за Договором.». 3. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Виконавець припиняє надання послуг з дати підписання Замовником нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але, у будь якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03/23-Тн/202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), уклали цю Додаткову угоду до Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Відповідно до пункт 9.2 Договору Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 385 035 грн. 60 коп. (триста вісімдесят п’ять тисяч тридцять п’ять гривень 60 коп.) з ПДВ та викласти пункт 2.2. Договору у такій редакції: «2.2. Загальна вартість Договору становить 214 864 грн. 40 коп. (двісті чотирнадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 40 коп.) з ПДВ.» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року. 5. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03/23-Тн/202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 42 972 грн. 87 коп. (сорок дві тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 87 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Пункт 2.2. Договору викласти у такій редакції: «2.2. Загальна вартість Договору становить 257 837 грн. 27 коп. (двісті п’ятдесят сім тисяч вісімсот тридцять сім гривень 27 коп.) з ПДВ.» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 03/23-Тн/202 від 23 березня 2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03/23-Тн/202
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 250 280,16
UAH (в тому числі ПДВ 41 713,36 UAH)