Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби з дроту (Вироби з дроту)
Очікувана вартість
3 158 611,20 UAH
UA-2020-02-14-000852-c ● 12a97ee9aaa34c0d9df6a99baa6e9bf9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 3 158 611,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 158,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Канат сталевий. Кількість: 15456 м., 4 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15456 метр
Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 1.pdf | |
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 3.pdf | |
27 лютого 2020 12:26 |
Перелік змін канат.docx | |
27 лютого 2020 12:26 |
ТД.pdf |
27 лютого 2020 12:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 2.docx
|
|||
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 1.pdf
|
|||
27 лютого 2020 12:26 |
Додаток 3.pdf
|
|||
27 лютого 2020 12:26 |
Перелік змін канат.docx
|
|||
27 лютого 2020 12:26 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Основні умови по договору
Дата подання: 18 лютого 2020 15:36
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:46
Добрий день! Просимо Вас погодити внесення змін до основних умов по договору та викласти в новій редакції такі пункти: 3.1 Покупець оплачує конкретну партію Товару шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (тридцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця.;3.2 Виключити.; 3.3 Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до діючого законодавства України (у т.ч. підзаконних, регуляторних актів України тощо).;3.4 Виключити.; 4.5 У випадку відсутності відповідних документів (або їх частини) на момент приймання Товару, Покупець в кожному такому випадку письмово повідомляє Постачальника про необхідність надання документів або внесення відповідних виправлень, після чого Постачальник зобов'язаний протягом 3-х робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця виконати його обґрунтовані вимоги.; 5.3 Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.; 5.4 У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, подальше приймання Товару призупиняється, про що складається відповідний акт щодо виявлення недоліків. Підтвердженням неякісності (некомплектності) Товару являється двосторонній дефектний акт, підписаний Сторонами згідно з Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7. Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у відповідному акті.; 5.5 У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі схованих недоліків (дефектів), Покупець протягом 15 календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів). Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин у триденний строк з моменту отримання запрошення Покупця, Покупець має право скласти зазначений Акт без участі Постачальника із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника. Акт, складений без участі Постачальника, надсилається йому для виконання протягом 10 днів після складання цього Акту.; 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у строк та в порядку, визначеному п. 11.3. цього Договору.; 7.2 За порушення Постачальником строку виконання зобов’язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семі відсотків вказаної вартості.; 7.3 За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості Товару стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.; 7.4 За прострочення оплати вартості поставленої партії Товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі 0,1 відсотка від простроченої суми за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені.; 11.3 Договір може бути розірваний за ініціативою однієї зі Сторін в будь-який час в односторонньому порядку у разі невиконання або неналежного виконання іншою Стороною своїх зобов’язань за Договором з повідомленням такої Сторони не менше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до передбачуваної дати розірвання Договору. При цьому, факт дострокового розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити згідно з умовами, передбаченими цим Договором, партію Товару, яка була виготовлена до моменту отримання Постачальником повідомлення Покупця.; 11.4 Виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо наступне: проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений
Можливість постачання еквіваленту
Дата подання: 21 лютого 2020 15:22
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:18
Добрий день!
Просимо надати відповідь, чи можливе постачання аналогічної продукції європейського виробництва за іншим стандартом з більш якісними технічними характеристиками?
Що буде основним критерієм при виборі постачальника, ціна чи якість?
Відповідь: Постачання аналогічної продукції європейського виробництва за іншим стандартом можливе, але за умови що всі технічні характеристики запропонованого канату будуть відповідати технічним характеристикам які вказані в додатку №1 цієї документації.
Система Pгоzorro до розгляду першим визначає учасника з найменшою ціною. В разі відповідності всім критеріям тендерної документації, такий учасник буде визнаний переможцем.
Система Pгоzorro до розгляду першим визначає учасника з найменшою ціною. В разі відповідності всім критеріям тендерної документації, такий учасник буде визнаний переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
3 032 640,00
UAH з ПДВ
|
3 032 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Квінта" |
3 037 056,00
UAH з ПДВ
|
3 037 056,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
3 032 640,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 14:36
|
звіт про виконання договору т_сн-16-20.doc | укладений |
23 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 19:15
|
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-16-20.doc | зміни до договору |
28 грудня 2020 19:15
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 16:16
|
Т-СН-16-20 ПРАТ ВО Стальканат Сілур.pdf | укладений |
31 березня 2020 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.. |
Номер договору про закупівлю: | Т/СН-16/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |