Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010758 |
Вебсайт: | http://www.ifnmu.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Галицька, буд.2 |
Контактна особа: |
Тріщ Ростислав Іванович 380342531559 buhgalter@ifnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 955 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Лот 1.: 1000 шт. Стілець учнівський ( 6 ростова група) для навчальних аудиторій ІФНМУ;
Лот 2.: 6 од. найменувань ( 452 шт.) з них: для навчальних та адміністративних (службових) приміщень та кафедр ІФНМУ: 1. стілець офісний класу «ІСО» (тканина) – 300 шт.; 2. стілець офісний класу «ІСО» (пластик) – 80 шт.; 3. крісло офісне класу «Престиж» - 50 шт.; 4. крісло керівника офісне – 10 шт.;
для розміщення у фойє центрального та навчального корпусів для загального використання відвідувачами і студентами університету: 5. диван офісний чорний класу «Візит» - 6 шт.; 6. диван офісний коричневий класу «Візит» – 6 шт.;
Тендерна документація
14 лютого 2020 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 12:07 |
Проект договору.docx | |
14 лютого 2020 12:05 |
Тендерна документація.doc |
14 лютого 2020 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2020 12:07 |
Проект договору.docx
|
|||
14 лютого 2020 12:05 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З повагою-,
Замовник
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000005 ● 8ef1d77d8c3c456f8fde9d4c02e514e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2020_ № 25
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-14-000740-b 14.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-21 14:52:16
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000740-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-06-23 16:02:54
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету«Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)»,Замовник надає пояснення із наступних питань. 1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо? .
Замовник, в кваліфікаційних вимогах в частині досвіду виконання аналогічного договору визначив критерій, що аналогічним договором вважається договір в якому предметом закупівлі зазначено товар, який визначається за кодом згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) та вартість договору /договорів має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо. Зазначений критерій необхідно розуміти, що вартість аналогічного договору по кожному лоту окремо мав відповідати розміру не меншому від очікуваної вартості по кожному лоту окремо . Особливість цього критерію також слугувала - як захід, з метою залучення до участі в процедурі закупівлі саме добросовісних учасників, з високою діловою репутацією.
З повагою -, Замовник.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно наказу № 25 від 15.05.2020 р. та на підставі висновку від 27 травня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було встановлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасника надати таблицю відповідності технічним вимогам замовника в зазначеній формі з посиланням на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» у своїй тендерній пропозиції надано зазначений документ, про те без посилань на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла – діаметр – не менше 20мм. і не більше 25мм. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» подано в складі своєї пропозиції документ «Паспорт якості», однак фотовізуальними файлами підтверджено наступні технічні параметри: основа каркасу стільця – горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба квадратна, що не відповідає інформації зазначеній в поданому файлі та не відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, на підставі вищезгаданого висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області прийнято рекомендації і зобов’язання до Замовника щодо здійснення заходів направлених на усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства: вжити заходів щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства або подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На засіданні тендерного комітету ІФНМУ розглянуто вищевказаний висновок Держаудитслуби та прийнято рішення про : 1) Розірвання Договору № 276/20 від 28.04.2020 р., укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»» за результатами відкритих торгів (ID UA-2020-02-14-000740-b) згідно предмету закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) ; 2) Завершення закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) в електронній системі закупівель Уповноваженого органу - шляхом завантаження додаткової угоди про розірвання вищевказаного договору. №) повідомлення про прийняте рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в порядку п. 17 ст. 8 Закону;
2020-06-24 13:00:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); |
Опис предмету закупівлі: |
Обсяг закупівлі: 1000 шт. Стілець учнівський ( 6 ростова група) для навчальних аудиторій ІФНМУ;
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 586 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 586,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 12:08 |
Тех.вимоги Лот 1.docx |
Запитання до процедури
З повагою -,
Замовник
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
271 200,00
UAH з ПДВ
|
271 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
410 160,00
UAH з ПДВ
|
309 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
296 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Штеллє-Україна" |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
331 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
519 960,00
UAH з ПДВ
|
519 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРУНДЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
541 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Відхилено |
271 200,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 16:09
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Відхилено |
296 900,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 11:31
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" #19017960 |
Рішення скасоване |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 15:52
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" #19017960 |
Відхилено |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:09
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Переможець |
309 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 10:08
|
Додаткова угода № 1 від 26.06.2020р. (розірвання) Договору № 276-20 від 28.04.2020р..pdf | укладений |
26 червня 2020 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 11:14
|
Договір № 276-20 від 28.04.2020..pdf | укладений |
28 квітня 2020 11:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
21 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 605,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку від 27 травня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-02-14-000740-b в частині лоту №1 Стілець учнівський (6 рост, група) проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області , Замовником прийнято до уваги рекомендації і зобов’язання щодо здійснення заходів направлених на усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства: вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства або подання аргументованих заперечень до висновку, або подання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. На засіданні тендерного комету прийнято рішення про розірвання Договору №276/20 від 28 квітня 2020 р., укладеного з ТОВ "Світловодська меблева фабрика "Престиж" та припинення господарських правовідносин з останнім з дати укладення додаткової угоди про розірвання. |