Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Очікувана вартість
955 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000740-b 4082243b4a164504af068ad7a86326e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріщ Ростислав Іванович

380342531559 buhgalter@ifnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010758
Вебсайт: http://www.ifnmu.edu.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Галицька, буд.2
Контактна особа: Тріщ Ростислав Іванович
380342531559
buhgalter@ifnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 955 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Обсяг закупівлі : всього 7 од. найменувань - 1452 шт., з них:

Лот 1.: 1000 шт. Стілець учнівський ( 6 ростова група) для навчальних аудиторій ІФНМУ;

Лот 2.: 6 од. найменувань ( 452 шт.) з них: для навчальних та адміністративних (службових) приміщень та кафедр ІФНМУ: 1. стілець офісний класу «ІСО» (тканина) – 300 шт.; 2. стілець офісний класу «ІСО» (пластик) – 80 шт.; 3. крісло офісне класу «Престиж» - 50 шт.; 4. крісло керівника офісне – 10 шт.;

для розміщення у фойє центрального та навчального корпусів для загального використання відвідувачами і студентами університету: 5. диван офісний чорний класу «Візит» - 6 шт.; 6. диван офісний коричневий класу «Візит» – 6 шт.;
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

14 лютого 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 12:07
Проект договору.docx
14 лютого 2020 12:05
Тендерна документація.doc
14 лютого 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 12:07
Проект договору.docx
14 лютого 2020 12:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність технічних вимог фактично можливим розмірам каркасу стільця
Дата подання: 25 лютого 2020 14:27
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:52
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, згідно технічних вимог матеріал каркасу стільця повинен бути металевий, цільно-зварної конструкції, виконаний з квадратної труби "увага" 250*250 або прямокутної труби 250*280 мм, тобто 25*25 см або 25*28 см. Це відповідає дійсності чи це описка.
Відповідь: Шановний учаснику! Це звичайна описка, тобто 25*25 мм або 25*28 мм.
З повагою-,
Замовник

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000005 ● 8ef1d77d8c3c456f8fde9d4c02e514e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

15.05.2020_ № 25

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-14-000740-b 14.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-21 14:52:16

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000740-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-06-23 16:02:54

Пояснення на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету«Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)»,Замовник надає пояснення із наступних питань. 1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо? .
Замовник, в кваліфікаційних вимогах в частині досвіду виконання аналогічного договору визначив критерій, що аналогічним договором вважається договір в якому предметом закупівлі зазначено товар, який визначається за кодом згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) та вартість договору /договорів має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо. Зазначений критерій необхідно розуміти, що вартість аналогічного договору по кожному лоту окремо мав відповідати розміру не меншому від очікуваної вартості по кожному лоту окремо . Особливість цього критерію також слугувала - як захід, з метою залучення до участі в процедурі закупівлі саме добросовісних учасників, з високою діловою репутацією.
З повагою -, Замовник.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно наказу № 25 від 15.05.2020 р. та на підставі висновку від 27 травня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було встановлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасника надати таблицю відповідності технічним вимогам замовника в зазначеній формі з посиланням на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» у своїй тендерній пропозиції надано зазначений документ, про те без посилань на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла – діаметр – не менше 20мм. і не більше 25мм. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» подано в складі своєї пропозиції документ «Паспорт якості», однак фотовізуальними файлами підтверджено наступні технічні параметри: основа каркасу стільця – горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба квадратна, що не відповідає інформації зазначеній в поданому файлі та не відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, на підставі вищезгаданого висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області прийнято рекомендації і зобов’язання до Замовника щодо здійснення заходів направлених на усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства: вжити заходів щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства або подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На засіданні тендерного комітету ІФНМУ розглянуто вищевказаний висновок Держаудитслуби та прийнято рішення про : 1) Розірвання Договору № 276/20 від 28.04.2020 р., укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»» за результатами відкритих торгів (ID UA-2020-02-14-000740-b) згідно предмету закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) ; 2) Завершення закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) в електронній системі закупівель Уповноваженого органу - шляхом завантаження додаткової угоди про розірвання вищевказаного договору. №) повідомлення про прийняте рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в порядку п. 17 ст. 8 Закону;

2020-06-24 13:00:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група);
Опис предмету закупівлі:
Обсяг закупівлі: 1000 шт. Стілець учнівський ( 6 ростова група) для навчальних аудиторій ІФНМУ;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 586 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 586,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 березня 2020 13:10
Закінчення: 12 березня 2020 14:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 шт
Лот 1.: Стілець учнівський ( 6 ростова група) ;
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Фортечна, 3 (склад адміністративно-господарського відділу ІФНМУ)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 12:08
Тех.вимоги Лот 1.docx

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 14 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:54
а з круглої труби може бути металевий каркас по першому лоту? якість же точно гірше не буде при використанні круглої труби з такою ж товщиною стінки
Відповідь: Шановний Замовнику! З круглої труби виготовлення нижньої частини каркасу стільця не може бути, оскільки згідно технічного завдання замовником чітко визначено виготовлення каркасу стільців учнівських саме з труб квадратних або прямокутних форм з відповідною товщиною стінки, а верхня частина стільця - з круглої труби.
З повагою -,
Замовник

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 271 200,00
UAH з ПДВ
271 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 410 160,00
UAH з ПДВ
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 345 000,00
UAH з ПДВ
296 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 360 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Штеллє-Україна" 432 000,00
UAH з ПДВ
331 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 545 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 519 960,00
UAH з ПДВ
519 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРУНДЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ 580 000,00
UAH з ПДВ
541 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 11:56
Довідка МВС 16.04.20 Кухар.pdf
16 квітня 2020 16:17
Цінова оновлена.PDF
11 березня 2020 15:35
Електронний підпис
11 березня 2020 15:33
Накладні ГУНП Одеса.pdf
11 березня 2020 15:33
Лист-відгук МСД9.pdf
11 березня 2020 15:33
Договір + Видаткова МСД9.pdf
11 березня 2020 15:33
Договір № 74 від 25.11.2019 р..pdf
11 березня 2020 15:33
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 15:33
Сертифікат якості.pdf
11 березня 2020 15:33
Проект договору.pdf
11 березня 2020 15:33
Паспорт якості.pdf
11 березня 2020 15:33
Довідка про працівників.pdf
11 березня 2020 15:33
Гарантійні листи до ТД.pdf
11 березня 2020 15:33
Статут.pdf
11 березня 2020 15:33
Протокол №2.pdf
11 березня 2020 15:33
Протокол №1.pdf
11 березня 2020 15:33
Паспорт Кухар.pdf
11 березня 2020 15:33
Наказ Директор.PDF
11 березня 2020 15:33
ІПН Кухар.pdf
11 березня 2020 15:33
Договір оренди.pdf
11 березня 2020 15:33
Довідка щодо ст. 17.pdf
11 березня 2020 15:33
Довідка про МТБ.pdf
11 березня 2020 15:33
Довідка НАЗК ТОВ 14.02.2020.pdf
11 березня 2020 15:33
Довідка з банку 24.02.2020.pdf
11 березня 2020 15:33
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 15:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 15:33
Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2020 15:33
Витяг ЄДР 11.02.pdf
11 березня 2020 15:33
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 21:01
Електронний підпис
11 березня 2020 20:40
ФОТО стілець 5.pdf
11 березня 2020 20:40
ФОТО стілець 4.pdf
11 березня 2020 20:40
ФОТО стілець 3.pdf
11 березня 2020 20:40
ФОТО стілець 2.pdf
11 березня 2020 20:40
ФОТО стілець 1.pdf
11 березня 2020 20:40
Проект Договору Лот 1.pdf
11 березня 2020 20:40
Право підпису.pdf
11 березня 2020 20:40
Паспорт керівника.pdf
11 березня 2020 20:40
ПАСПОРТ виробу.pdf
11 березня 2020 20:40
Ліцензія дозвіл.pdf
11 березня 2020 20:40
Лист-згода на обробку.pdf
11 березня 2020 20:40
Ід.код керівника.pdf
11 березня 2020 20:40
Довідка про ціну.pdf
11 березня 2020 20:40
Відгук 2.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:41
Електронний підпис
11 березня 2020 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:26
Таблиця відповідності.pdf
11 березня 2020 13:26
Статут-ПРОМІНЬ.pdf
11 березня 2020 13:26
Сертифікати ISO.pdf
11 березня 2020 13:26
ПДВ Промінь.pdf
11 березня 2020 13:26
Лист-гарантія по ст. 17.pdf
11 березня 2020 13:26
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 13:26
Висновок ДСЕЕ 27272.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 14:19
Електронний підпис
11 березня 2020 13:32
Фото крісла 5.jpg
11 березня 2020 13:32
Фото крісла 4.jpg
11 березня 2020 13:32
Сертифікат 2.pdf
11 березня 2020 13:32
Сертифікат 1.pdf
11 березня 2020 13:32
Статут копія.pdf
11 березня 2020 13:32
Статут 7 сторінка копія.pdf
11 березня 2020 13:32
Свідоцтво 3.pdf
11 березня 2020 13:32
Свідоцтво 2.pdf
11 березня 2020 13:32
Свідоцтво 1.pdf
11 березня 2020 13:32
Протокол.pdf
11 березня 2020 13:32
Наказ.pdf
11 березня 2020 13:32
Відгук Мукачево.pdf
11 березня 2020 13:32
Відгук місто.pdf
11 березня 2020 13:32
Відгук 5М.pdf
11 березня 2020 13:32
Аналогічний договір 191.pdf
11 березня 2020 13:32
Аналогічний договір 5М.pdf
11 березня 2020 13:32
Аналог договір № 50 17 1536.pdf
11 березня 2020 13:32
Аналог договір № 50 17 1535.pdf
11 березня 2020 13:32
Висновок СЕС 5.pdf
11 березня 2020 13:32
Висновок СЕС 4.pdf
11 березня 2020 13:32
Висновок СЕС 3.pdf
11 березня 2020 13:32
Інформація про учасника.pdf
11 березня 2020 13:32
Довідка ст 17.pdf
11 березня 2020 13:31
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 13:31
IMG_20200311_112810.jpg
11 березня 2020 13:31
IMG_20200311_112007.jpg
11 березня 2020 13:31
IMG_20200311_112002.jpg

Публічні документи

11 березня 2020 14:22
Електронний підпис
10 березня 2020 16:02
Електронний підпис
10 березня 2020 15:58
Реєстр документів.pdf
10 березня 2020 15:58
34. ISO 14001 2015.pdf
10 березня 2020 15:58
34. ISO 9001 2015.pdf
10 березня 2020 15:58
26.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2020 15:58
24.Проект договору.pdf
10 березня 2020 15:58
8.Копія трудових книжок.pdf
10 березня 2020 15:58
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 09:41
Електронний підпис
11 березня 2020 09:40
додаток 2, тех частина.pdf
10 березня 2020 16:51
Електронний підпис
10 березня 2020 16:50
додаток 2, тех частина.pdf
10 березня 2020 16:50
уставні.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 18:04
Електронний підпис
11 березня 2020 17:50
ISO 9001-2008 - до 01-08-2022 - укр.pdf
11 березня 2020 17:50
Висновок СЕС.pdf
11 березня 2020 17:50
Проект договору.pdf
11 березня 2020 17:49
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 17:49
Видаткова.pdf
11 березня 2020 17:49
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 17:49
Паспорт Стільці.pdf
11 березня 2020 17:49
Відгук.pdf
11 березня 2020 17:49
Аналогічний договір №230.pdf
11 березня 2020 17:49
1583920334773.JPEG
11 березня 2020 17:49
1583920334656.JPEG
11 березня 2020 17:49
1583920334574.JPEG
11 березня 2020 17:48
4. Витяг ЄДРПОУ (20.02.2020).pdf
11 березня 2020 17:48
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 17:48
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

11 березня 2020 22:18
Договір арк3.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір арк2.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір арк1.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір - специфікація.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 25 арк.накладна.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 25 арк.2.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 25 арк.1.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 23 арк.накладна.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 23 арк.2.jpg
11 березня 2020 22:18
Договір 23 арк.1.jpg
11 березня 2020 22:17
Відгук.jpg
11 березня 2020 22:17
Фото стільця 2.jpg
11 березня 2020 22:17
Фото стільця 1.jpg
11 березня 2020 22:17
Паспорт стільця.jpg
11 березня 2020 22:17
Каркас стільця 2.jpg
11 березня 2020 22:17
Каркас стільця 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ТзОВ "Штеллє-Україна"

ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"

ТОВ "Епіцентр К"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРУНДЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Відхилено 271 200,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:09
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 296 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:31
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
#19017960
Рішення скасоване 297 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 15:52
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
#19017960
Відхилено 297 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:09
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 309 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:29

Документи

17 березня 2020 16:05
Електронний підпис
12 березня 2020 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 11:29
Електронний підпис
17 березня 2020 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:08
Додаткова угода № 1 від 26.06.2020р. (розірвання) Договору № 276-20 від 28.04.2020р..pdf укладений
26 червня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:14
Договір № 276-20 від 28.04.2020..pdf укладений
28 квітня 2020 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 605,00 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі висновку від 27 травня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-02-14-000740-b в частині лоту №1 Стілець учнівський (6 рост, група) проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області , Замовником прийнято до уваги рекомендації і зобов’язання щодо здійснення заходів направлених на усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства: вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства або подання аргументованих заперечень до висновку, або подання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. На засіданні тендерного комету прийнято рішення про розірвання Договору №276/20 від 28 квітня 2020 р., укладеного з ТОВ "Світловодська меблева фабрика "Престиж" та припинення господарських правовідносин з останнім з дати укладення додаткової угоди про розірвання.