Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (ланцюг)»
"Spare parts for track machinery (chain)"
Очікувана вартість
8 793 708,00 UAH
UA-2020-02-14-000664-c cd4984a023a949c6b400ec6a344d2dc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Yurii
+380444069837
crekm.dod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40123454
Contact point: Yurii
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Additional contacts: Yurii
+380444069837
crekm.dod@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:18
Очікувана вартість: 8 793 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 14 лютого 2020 10:32
Enquiries until: 05 березня 2020 12:00
Complaints submission until: до 11 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 березня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 8 793 708 UAH including VAT
Minimal lowering step: 43 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
«Запасні частини до колійної техніки (ланцюг)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

"Spare parts for track machinery (chain)"
CPV: 34630000-2
Період постачання: з 13 квітня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:08
Роз_яснення до документації.docx
26 лютого 2020 11:08
ТД_ЗЧ_баровий ланцюг_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_26.02.2020.docx
26 лютого 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:08
Роз_яснення до документації.docx
26 лютого 2020 11:08
ТД_ЗЧ_баровий ланцюг_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_26.02.2020.docx
14 лютого 2020 10:32
ТД_ЗЧ_баровий ланцюг_торги_11.02.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000040 ● 7ab4b91e41c7416c84d86b615458a3a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17. UA-2020-02-14-000664-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 16:09:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до колійної техніки (ланцюг) (ДК 021:2015: 34630000-2- Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-14-000664-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 ПАТ «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин», та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» не надано документи щодо проведення Державної реєстрації змін до відомостей про Товариство, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Прошу надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації щодо надання всіх зареєстрованих змін та доповнень до Статуту.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 14:25:13

Надання відповіді

Добрий день. Замовником згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «Кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).». Учасником торгів ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» в тендерній пропозиції надано Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» ідентифікаційний код 04832737 (нова редакція). Учасник виконав вимоги тендерної документації надавши нотаріально завірену копію чинної редакції Статуту. Замовником не вимагалось надання окремого документального підтвердження того, що зміни та доповнення Статуту, містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (Законом України «Про публічні закупівлі» ця вимога не передбачена).
Також, Замовником в абзаці 6 пункту 3.2.2. розділу 3 тендерної документації зазначено, що: «За надання недостовірної інформації учасник торгів несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.».

Надання інформації про усунення порушення замовником

UA-2020-02-14-000664-c Добрий день. Замовник категорично не згоден з рішеннями проведеного моніторингу, оскільки при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів електронною системою закупівель, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та технічного завдання Мінекономрозвитку, на майданчику закупівель при проведені формування оголошення передбачено та є можливість у розділі «місце поставки товарів або місце виконання робіт або надання послуг» вказувати – «інші умови постачання (відповідно до документації), при цьому вказавши всі необхідні адреси в документації». Замовник вважає, якщо це функція електронного майданчику не правомірна (не законна), тоді перевіряючим органам необхідно звернутись до електронного майданчику та вирішити це питання. Замовник проводить свої закупівлі через електронний майданчик zakupki.prom.ua. Стосовно оформлення банківської гарантії, Замовник наполягає на те, що відсутність у тексті гарантії скороченої назви Замовника (при наявності повної назви і всіх інших реквізитів Замовника), ніяким чином не впливає на якість, кількість, інші параметри предмету закупівлі. Тим паче, що у Законі України «Про публічні закупівлі» не має зразка згідно якого повинна бути надана банківська гарантія від банківської установи. Зразок банківської гарантії встановлено Замовником для уникнення різних тлумачень у читанні та/або оформленні банківськими установами/Замовником/перевірячими органами. Також повідомляємо, що у розділі 3.2.1. тендерної документації Замовника зазначено, що якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника, но не зобов’язаний.

2020-12-23 15:44:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 березня 2020
UA-2020-02-14-000664-ccd4984a023a949c6b400ec6a344d2dc7
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (припинено)
15 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 15:05
26.03.2020 цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 09:56
Сертифікат якості.pdf
12 березня 2020 09:56
зразок паспорту.pdf
12 березня 2020 09:56
ТУ ланцюг баровий.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про обладнання.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про працівників.pdf
12 березня 2020 09:56
порівняльна таблиця.pdf
12 березня 2020 09:56
технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 09:56
основні умови договору.pdf
12 березня 2020 09:56
дані на товар.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про рахунки.pdf
12 березня 2020 09:56
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 09:56
устав 2019.pdf
12 березня 2020 09:55
Лiцензiя.zip
12 березня 2020 09:55
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
12 березня 2020 09:55
Гарантия_919.zip

Документи

15 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 березня 2020 10:59
Електронний підпис
14 березня 2020 10:59
Електронний підпис
13 березня 2020 20:14
Свідоцтво про атестацію.pdf
13 березня 2020 20:14
Технічні Умови.pdf
13 березня 2020 20:14
обладнання.pdf
13 березня 2020 20:14
перелік працівників.pdf
13 березня 2020 20:14
аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 20:14
порівняльна таблиця.pdf
13 березня 2020 20:14
Основні умови договору.pdf
13 березня 2020 20:14
дані на товар.pdf
13 березня 2020 20:14
Статут ПрАТ СКМЗ_2019.pdf
13 березня 2020 20:14
згода на обробку даних.pdf
13 березня 2020 20:14
тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 20:14
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" 8 789 508,00
UAH з ПДВ
8 789 508,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод" 8 793 708,00
UAH з ПДВ
8 793 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 15:05
26.03.2020 цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис
12 березня 2020 09:56
Сертифікат якості.pdf
12 березня 2020 09:56
зразок паспорту.pdf
12 березня 2020 09:56
ТУ ланцюг баровий.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про обладнання.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про працівників.pdf
12 березня 2020 09:56
порівняльна таблиця.pdf
12 березня 2020 09:56
технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 09:56
основні умови договору.pdf
12 березня 2020 09:56
дані на товар.pdf
12 березня 2020 09:56
довідка про рахунки.pdf
12 березня 2020 09:56
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 09:56
устав 2019.pdf
12 березня 2020 09:55
Лiцензiя.zip
12 березня 2020 09:55
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
12 березня 2020 09:55
Гарантия_919.zip

Публічні документи

14 березня 2020 10:59
Електронний підпис
14 березня 2020 10:59
Електронний підпис
13 березня 2020 20:14
Свідоцтво про атестацію.pdf
13 березня 2020 20:14
Технічні Умови.pdf
13 березня 2020 20:14
обладнання.pdf
13 березня 2020 20:14
перелік працівників.pdf
13 березня 2020 20:14
аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 20:14
порівняльна таблиця.pdf
13 березня 2020 20:14
Основні умови договору.pdf
13 березня 2020 20:14
дані на товар.pdf
13 березня 2020 20:14
Статут ПрАТ СКМЗ_2019.pdf
13 березня 2020 20:14
згода на обробку даних.pdf
13 березня 2020 20:14
тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 20:14
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
Переможець 8 789 508,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
8 789 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 19:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:46
ду 2 20053.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:43
ду 1 20053.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:42
ду 2 20053.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:19
ду 2 20053.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
ду 1 20053.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 14:25
20053.pdf укладений
10 квітня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20053
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20053
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20053
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20053
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 8 789 508,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 464 918,00 UAH)