Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Spare parts for track machinery (chain)"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
Юрій +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Yurii +380444069837 crekm.dod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40123454 |
Contact point: |
Yurii +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Additional contacts: |
Yurii +380444069837 crekm.dod@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 8 793 708,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2020 10:32 |
Enquiries until: | 05 березня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 8 793 708 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 43 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,49 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 11:08 |
Роз_яснення до документації.docx | |
26 лютого 2020 11:08 |
ТД_ЗЧ_баровий ланцюг_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_26.02.2020.docx |
26 лютого 2020 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 11:08 |
Роз_яснення до документації.docx
|
|||
26 лютого 2020 11:08 |
ТД_ЗЧ_баровий ланцюг_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_26.02.2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000040 ● 7ab4b91e41c7416c84d86b615458a3a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 20:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 № 260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17. UA-2020-02-14-000664-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 16:09:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до колійної техніки (ланцюг) (ДК 021:2015: 34630000-2- Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-14-000664-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 ПАТ «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин», та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» не надано документи щодо проведення Державної реєстрації змін до відомостей про Товариство, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Прошу надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації щодо надання всіх зареєстрованих змін та доповнень до Статуту.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 14:25:13
Надання відповіді
Добрий день. Замовником згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «Кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).». Учасником торгів ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» в тендерній пропозиції надано Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» ідентифікаційний код 04832737 (нова редакція). Учасник виконав вимоги тендерної документації надавши нотаріально завірену копію чинної редакції Статуту. Замовником не вимагалось надання окремого документального підтвердження того, що зміни та доповнення Статуту, містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (Законом України «Про публічні закупівлі» ця вимога не передбачена).
Також, Замовником в абзаці 6 пункту 3.2.2. розділу 3 тендерної документації зазначено, що: «За надання недостовірної інформації учасник торгів несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.».
Надання інформації про усунення порушення замовником
UA-2020-02-14-000664-c Добрий день. Замовник категорично не згоден з рішеннями проведеного моніторингу, оскільки при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів електронною системою закупівель, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та технічного завдання Мінекономрозвитку, на майданчику закупівель при проведені формування оголошення передбачено та є можливість у розділі «місце поставки товарів або місце виконання робіт або надання послуг» вказувати – «інші умови постачання (відповідно до документації), при цьому вказавши всі необхідні адреси в документації». Замовник вважає, якщо це функція електронного майданчику не правомірна (не законна), тоді перевіряючим органам необхідно звернутись до електронного майданчику та вирішити це питання. Замовник проводить свої закупівлі через електронний майданчик zakupki.prom.ua. Стосовно оформлення банківської гарантії, Замовник наполягає на те, що відсутність у тексті гарантії скороченої назви Замовника (при наявності повної назви і всіх інших реквізитів Замовника), ніяким чином не впливає на якість, кількість, інші параметри предмету закупівлі. Тим паче, що у Законі України «Про публічні закупівлі» не має зразка згідно якого повинна бути надана банківська гарантія від банківської установи. Зразок банківської гарантії встановлено Замовником для уникнення різних тлумачень у читанні та/або оформленні банківськими установами/Замовником/перевірячими органами. Також повідомляємо, що у розділі 3.2.1. тендерної документації Замовника зазначено, що якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника, но не зобов’язаний.
2020-12-23 15:44:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" |
8 789 508,00
UAH з ПДВ
|
8 789 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод" |
8 793 708,00
UAH з ПДВ
|
8 793 708,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" #04832737 |
Переможець |
8 789 508,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 19:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:46
|
ду 2 20053.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:43
|
ду 1 20053.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:42
|
ду 2 20053.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:19
|
ду 2 20053.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:16
|
ду 1 20053.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 14:25
|
20053.pdf | укладений |
10 квітня 2020 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |