Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, (світильники та освітлювальна арматура, 6 лотів)
DK 021:2015: 31520000-7 Lamps and light fittings, (lamps and light fittings, 6 lots)
DK 021:2015: 31520000-7 Lamps and light fittings, (lamps and light fittings, 6 lots)
Очікувана вартість
3 672 710,00 UAH
UA-2020-02-14-000619-a ● a2711c73236d466ba94bee72e1ed9a1c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Private LC "JSC "Kyivvodokanal" |
National ID: | 03327664 |
Contact point: |
Sadovskaya Irina Igorivna +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 15:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 15:11 |
Очікувана вартість: | 3 672 710,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 14 лютого 2020 15:07 |
Enquiries until: | 24 березня 2020 15:11 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2020 15:11 |
Information
Estimated total value: | 3 672 710 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Purchase will be made at own expense of PJSC "AK" Kyivvodokanal"
Тендерна документація
25 березня 2020 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 15:56 |
Перелік змін.docx | |
25 березня 2020 15:56 |
ТД із закресленням.docx | |
25 березня 2020 15:56 |
ТД нова редакція.docx |
25 березня 2020 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2020 15:56 |
Перелік змін.docx
|
||||||
25 березня 2020 15:56 |
ТД із закресленням.docx
|
||||||
25 березня 2020 15:56 |
ТД нова редакція.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1: Світильники та освітлювальна арматура |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 317 304,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1: Lamps and light fittings
Current status: Complete
Estimated total value: 317 304,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 06 травня 2020 12:25
Auction planned date: 06 травня 2020 12:25
Закінчення: 06 травня 2020 12:46
Позиції
582 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, м. Київ, місто, вул. Лейпцизька, 1-А; вул. Пухівська 1-Д, м. Київ, 02232
Дата доставки:
31 грудня 2020
Lot 1: DK 021:2015: 31520000-7 Lamps and light fittings
CPV: 31520000-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:20
Дата відповіді: 17 лютого 2020 15:20
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник може надати еквівалент товару. При цьому у разі надання еквіваленту, технічні характеристики такого еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, зазначеним у Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно до умов та вимог тендерної документації.
В Додатку 4 тендерної документації міститься інформація, що учасник зазначає найменування товару запропонованого Учасником. Така інформація може мітити посилання на торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тому учасники, які є платниками ПДВ та учасники, які не є платниками ПДВ оцінюються однаково.
4. Інформація щодо ціни на товар передбачена, зокрема підпунктом 2.4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Повідомляємо, що офіційне тлумачення – це роз’яснення змісту і мети правових норм, яке сформульовано в спеціальному акті уповноваженим органом у рамках його компетенції і має юридично обов’язкову силу для всіх, хто застосовує норми, що роз’ясняються.
Зазначаємо, що офіційне тлумачення в Україні надається виключно Конституційним Судом України та реалізується шляхом ухвалення рішення після відповідного судового розгляду про тлумачення тієї чи іншої конституційної норми на звернення зазначених у Конституції суб’єктів.
Водночас відповідно до Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Уповноваженим органом, основними функціями якого є, зокрема: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Ураховуючи викладене, рекомендуємо Вам за тлумаченням понять «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» звернутися до зазначених органів.
2. Учасники надають свої тендерні пропозиції відповідно до умов та вимог тендерної документації.
В Додатку 4 тендерної документації міститься інформація, що учасник зазначає найменування товару запропонованого Учасником. Така інформація може мітити посилання на торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тому учасники, які є платниками ПДВ та учасники, які не є платниками ПДВ оцінюються однаково.
4. Інформація щодо ціни на товар передбачена, зокрема підпунктом 2.4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Повідомляємо, що офіційне тлумачення – це роз’яснення змісту і мети правових норм, яке сформульовано в спеціальному акті уповноваженим органом у рамках його компетенції і має юридично обов’язкову силу для всіх, хто застосовує норми, що роз’ясняються.
Зазначаємо, що офіційне тлумачення в Україні надається виключно Конституційним Судом України та реалізується шляхом ухвалення рішення після відповідного судового розгляду про тлумачення тієї чи іншої конституційної норми на звернення зазначених у Конституції суб’єктів.
Водночас відповідно до Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Уповноваженим органом, основними функціями якого є, зокрема: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Ураховуючи викладене, рекомендуємо Вам за тлумаченням понять «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» звернутися до зазначених органів.
Уточнения
Дата подання: 25 лютого 2020 13:54
Дата відповіді: 28 лютого 2020 11:11
поз.1 Настільна лампа MAGNUM NL011 BLACK
- настольные лампы под люминесцентную лампу снимаются с производства, если будет предложен аналог на светодиодный светильник будет считаться ли полноценной заменой?
поз.3 Світильник білий АскоУкрем 0102 100В Е27
- Виробник АСКО УКРЕМ снял с производства светильники, если будет предложен аналог. Подойдет замена- размеры аналога 241мм х105?
поз.5 Світильник білий 36W 6000K 016-026-0028
- артикул 016-026-0028 - это накладной квадратный светильник мощностью 28Ватт, а в запросе 36Ватт. Какой надо? Потому что разные размеры один 300*300, а другой - 600*600?
поз.7 Світильник світлодіодний СДУК-50-32S-45*155
- Подойдет аналог? Габарити- 400х180х110 ???
поз.8 "LED світильник GLOBAL HPL 12W 5000K C
(1-HPL-003-C)"
- Этот артикул устаревший, выведен из ассортимента. Если будет предложен аналог данного производителя диаметр светильника увеличен до 175мм !
поз.11 Світильник для люмінесцентних ламп 2х18 Вт
- Производители выводят из производства светильники под люм.лампу можно предложить аналог на светодиодный светильник?
поз.13 LED cвітильник накладний Caroline 12W 4200K HOROZ ELECTRIC
- Какая должна быть цветовая температура? 3000К или 4200К? В вашей технике не понятно какой именно нужен 6000K, 4200К, 3000К°. Выберите один из трех либо аналог, который мы предлагаем 016-025-0012 Світильник 6000К білий
, подойдет?
поз.14 Cвітильник LED ВИСОТА 33 Вт арт LE-CПО -11-040-54
- Данная позиция выведена из производства, предложен аналог,, L020N Світлодіодний світильник LINE1000,, подойдет?
поз.15 LED панель GLOBAL
- Сейчас ТМ Глобал панели делает со световым потоком 5000К, а вы запрашиваете 4000К, Предлагать ТМ Глобал или подойдет замена другого производителя с цветовой температурой 4000К? И импортер дает 2 года гарантии на светильники ТМ GLOBAL а не 3 года!!!
поз.17 Світильник PANEL LED-SH-600-20 4000К 2300Лм 595*595*9мм 32вт
- В названии хотите 32 Ватта, а в технике 36 Ватт, так какой нужен? Светильники ТМ Евросвет мощностью 32 Ватт выведены из продажи и больше не продаются в Украине , если будет предложен аналог мощностью 36Ватт подойдет как замена?
поз.19 LED світильник LED PANEL LIGHT 12W квадратний
- Можно более конкретные характеристики : накладной или встроенный, цветовая температура 3000,4000-4200К, 6400К.??? А то не понятно. Какой светильник Вам нужен.
поз.22 Світлодіодний точковий вбудований LED світильник Eurolamp 12W "коло" 12W/4000K (LED-DLR-12/4)
- В запросе ширину просят мм: 180 Сейчас LED-DLR-12/4 с техн. врезной Ø172,cut:155, подойдет?
поз.24 LED світильник ВИСОТА 33Вт (арт. LE-СПО-11-040-54) Холодно-білий
- Данная позиция выведена из производства, если будет аналог предложен - будет считаться заменой? И какая цветовая температура 4000 или 5000К?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учасник може запропонувати еквівалент товару, технічні характеристики якого повинні відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі Додатку 3 тендерної документації. При цьому згідно з тендерною документацією у разі, якщо Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».
2. На засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» буде винесене питання про внесення змін до тендерної документації, за результатами якого буде прийняте рішення.
2. На засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» буде винесене питання про внесення змін до тендерної документації, за результатами якого буде прийняте рішення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 квітня 2020
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Светолюкс-Николаев" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Светолюкс-Николаев" |
229 445,88
UAH з ПДВ
|
229 445,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" |
284 821,56
UAH з ПДВ
|
284 821,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Светолюкс-Николаев" #30397329 |
Переможець |
229 445,88
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 14:36
|
Звіт | укладений |
28 липня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 15:25
|
Повідомлення Светолюкс-Николаев 1511.docx | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 17:04
|
Договір | укладений |
26 травня 2020 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 44 741,95 (сорок чотири тисячі сімсот сорок одна грн. 95 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 229 445,88 (двісті двадцять дев’ять тисяч чотириста сорок п’ять грн. 88 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 191 204,90 (сто дев’яносто одна тисяча двісті чотири грн. 90 коп.), ПДВ – 38 240,98 (тридцять вісім тисяч двісті сорок грн. 98 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 274 187,83 (двісті сімдесят чотири тисячі сто вісімдесят сім грн. 83 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 228 489,86 (двісті двадцять вісім тисяч чотириста вісімдесят дев'ять грн. 86 коп.), ПДВ – 45 697,97 (сорок п'ять тисяч шістсот дев'яносто сім грн. 97 коп.). 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1511/24/16-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |