Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів (Код ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
53 950,00 UAH
UA-2020-02-14-000614-c 524e6e86a2944ef09cfaa74e6ec7de73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із заправки та відновлення картриджів (Код ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів (Код ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 лютого 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Матвієць В. Ю.
#3363309375
Переможець 53 950,00
UAH
14 лютого 2020 10:38

Документи

14 лютого 2020 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:39
Дод. угода 3.84.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:47
Дод. угода 2.70.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 13:32
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:21
Дод.угода 1-39.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 11:06
Договір 63.pdf укладений
14 лютого 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 120,00
UAH