Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
31 386,30 UAH
UA-2020-02-14-000602-b 78a479cd09834a67a722065dc6be686d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорнобай Ірина Петрівна

+380322368830 irachornobay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ДП Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Львівська регіональна філія
Код ЄДРПОУ: 26453064
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, проспект В.Чорновола,4
Контактна особа: Чорнобай Ірина Петрівна
+380322368830
irachornobay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 11:20
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 11:20
Очікувана вартість: 31 386,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, пр.В.Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 11:18
Договір.docx
14 лютого 2020 11:18
Додаток2.docx
14 лютого 2020 11:17
Додаток 1.docx
14 лютого 2020 11:17
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість партій
Дата подання: 15 лютого 2020 13:24
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:37
Чи можлива поставка всього обсягу продукції однією прартією?
Відповідь: Ні замовлення і поставка товару відбувається за необхідністю певного товару для роботи
Еквіваленти та аналоги
Дата подання: 15 лютого 2020 16:00
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:10
Шановний Замовник, чи можна пропонувати для закупівлі канцтовари, які є аналогами (еквівалентами) тих, що зазначені Вами у технічних вимогах?
Відповідь: Ні, лише ті що зазначені в тендерній документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:27
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника, а тільки конкретні технічні характеристики, які є принциповими по відповідному предмету закупівлі. Обмежень стосовно у купівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Так, його ціна буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2020 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 30 850,22
UAH з ПДВ
30 850,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:38
ч.2 ст17.pdf
28 лютого 2020 18:38
технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 18:38
тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 18:38
ст17 ст28.pdf
28 лютого 2020 18:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 18:38
Протокол.pdf
28 лютого 2020 18:38
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
28 лютого 2020 18:38
проект договору.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.9 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.8 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.6 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.4 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.3 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
п.2 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 18:38
накладна повтор.pdf
28 лютого 2020 18:38
Наказ.pdf
28 лютого 2020 18:38
лист-згода Панилик І..pdf
28 лютого 2020 18:37
лист-згода Бабіш О..pdf
28 лютого 2020 18:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 18:37
лист в_дгук.pdf
28 лютого 2020 18:37
коніка мінолта universal.pdf
28 лютого 2020 18:37
Догов_р в_д 12.02.2018.pdf
28 лютого 2020 18:37
Довідка санкції.pdf
28 лютого 2020 18:37
довідка про довкілля.pdf
28 лютого 2020 18:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 18:37
гарантія якості.pdf
28 лютого 2020 18:37
гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 18:37
Витяг ПДВ Ромус.pdf
28 лютого 2020 18:37
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
28 лютого 2020 18:37
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 лютого 2020 11:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій