Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 - Зернові культури та картопля(картопля)
Очікувана вартість
379 015,00 UAH
UA-2020-02-14-000599-a d558af849faf4542bca506d86fe86b5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прижбило Людмила Олександрівна

+380933745437 osvita.lub.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти з питань освіти. культури, спорту та молодіжної політики Любашівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43127609
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, Вул. Володимира Князя, будинок 84
Контактна особа: Прижбило Людмила Олександрівна
+380933745437
osvita.lub.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:28
Очікувана вартість: 379 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 895,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Учасник поставляє товар протягом 2020 року згідно усної або письмової заявки Замовника до кожного дошкільного та навчального закладу за рахунок Учасника за адресою, згідно переліку (додаток 2 до договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22295 кг
03210000-6 - Зернові культури та картопля(картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, Любашівський район, навчальні заклади та дошкільні навчальні заклади Відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після поставки Постачальником замовленої партії товару згідно видаткової накладної протягом 5 календарних днів, в разі затримки фінансування розрахунок здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Покупця Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:19
ТД Картопля - 2020.docx
14 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:19
ТД Картопля - 2020.docx
14 лютого 2020 14:58
ТД Вершкове масло - 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 17 лютого 2020 14:47
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:13
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 18.02.2020 року № 24 - згідно додатка 1 до Тендерної документації, в технічній специфікації в п.2.1 вказано – поставка товару буде здійснюватись згідно заявок уповноважених осіб Замовника в заклади дошкільної освіти та заклади середньої освіти, які підпорядковані Замовнику, в п.4 абзац 3 – Замовлення на доставку товарів надається телефоном,факсом. Постачальники продуктів харчування разом з керівником закладу складають графіки і маршрути постачання та обсяги завозу з урахуванням термінів придатності та наявності умов для зберігання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 300 313,65
UAH з ПДВ
300 313,65
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бутрим Алла Миколаївна 376 785,50
UAH з ПДВ
376 785,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 22:32
Довідка корупція 24.02.20.zip
05 березня 2020 22:32
Довідка МВС 23.02.20.rar
29 лютого 2020 12:07
Електронний підпис
29 лютого 2020 12:05
2. НОВА МТБ.pdf
29 лютого 2020 12:05
2.5 Посвідчення водія.pdf
29 лютого 2020 12:05
2.3 Мед книжка водія.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 13:01
ТП_картопля_Любашовка.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

ФОП Бутрим Алла Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2559319240
Переможець 300 313,65
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2559319240
300 313,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:51
Дод.угода 1 до Договір Картопля Освіта ОТГ-08.09.2020.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 10:51
Договір та додатки до Договору укладений
16 березня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з Рішенням Любашівської селищної ради № 1109 від 03.06.2020 року «Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Любашівської селищної об’єднаної територіальної громади об’єктів закладів освіти (рухомого та нерухомого майна)
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з Рішенням Любашівської селищної ради № 1109 від 03.06.2020 року «Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Любашівської селищної об’єднаної територіальної громади об’єктів закладів освіти (рухомого та нерухомого майна)
Номер договору про закупівлю: 67
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML