Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР
Очікувана вартість
1 954 800,00 UAH
UA-2020-02-14-000179-b 7ea7f3c866b04b03bb3dae8fd942286d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 954 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 548,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 шт
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:54
Просимо вказати групу гуми відповідно до ДСТУ 2805-94
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, шо для потрібної нам продукції, а саме прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР необхідна група гуми 1, відповідно ДСТУ 2805-94.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000179-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 21 лютого 2020 16:45
Вимога
Наше підприємство є виробником Прокладки підрейкової гумової для рейкових колій ПР та має намір взяти участь у даному тендері, проте не має змоги з наступних причин. У п.2.3.1. Додатку 6 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ вказана наступна вимога: «Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності». Дана вимога є дискримінуючою, оскільки приймати участь в тендері може лише виробник, який має акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Це суттєво зменшує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, так як вони не мають змоги своєчасно отримати та надати даний документ, враховуючи термін його отримання та строки проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, просимо видалити дану вимогу та викласти п. 2.3.1. Додатку 6 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ у наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) і скріплену (за наявності) печаткою власника (скріплені за наявності печатками власників).
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником.»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 09:38
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій