Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кулі сталеві молольні Ø40 мм, 2 групи твердості до кульових млинів
Очікувана вартість
766 080,00 UAH
UA-2020-02-14-000005-a 9a18a73439ca4e68924c05ec26911a43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Олег Олександрович

+380990761680 sumteplo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Сумитеплоенерго
Код ЄДРПОУ: 33698892
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул.2га Залізнична,10
Контактна особа: Артюх Олег Олександрович
+380990761680
sumteplo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 08:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:32
Очікувана вартість: 766 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 660,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 т
Кулі сталеві молольні Ø40 мм, 2 групи твердості до кульових млинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Друга Залізнична, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 50 % від вартості Товару (партії Товару) протягом 20 календарних днів з дня подання заявки Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 50% від вартості Товару (партії Товару) здійснюється протягом десяти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:40
Перелік змін кулі молольні.pdf
24 лютого 2020 09:40
21.02_ТД_кулі молольні нова редакція.doc
24 лютого 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:40
Перелік змін кулі молольні.pdf
24 лютого 2020 09:40
21.02_ТД_кулі молольні нова редакція.doc
14 лютого 2020 08:12
13.02_ТД_кулі молольні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір попередньої оплати (авансу)
Дата подання: 20 лютого 2020 13:51
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:48
Відповідно до пункту 3.2.1. проекту договору поставки (додаток 3 до тендерної документації) в якості попередньої оплати ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 50% від вартості Товару (партії Товару) протягом 20 календарних днів з дня подання заявки. При цьому в в пункті 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-14-000005-a Замовником навпроти типу оплати “Аванс” в колонці “Розмір оплати (%)” було зазначено 70%. Просимо надати роз’яснення щодо розміру попередньої оплати (авансу), який дійсно буде здійснений Замовником (Покупцем) на користь Постачальника та внести відповідні зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При публікації оголошення виникла технічна помилка. Розмір попередньої оплати складає 50%. Відповідні зміни вже внесені в оголошення про закупівлю.
Спосіб поставки товару.
Дата подання: 20 лютого 2020 13:53
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:50
Підпунктом 2) пункту 6.2. пункту 6 розділу II тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника, рік виготовлення товару та спосіб поставки Товару. З метою належного оформлення нашої тендерної пропозиції просимо роз’яснити, що розуміється в тендерній документації під “способом поставки Товару”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під способом поставки Товару розуміється спосіб транспортування Товару до місця призначення. Це може бути або автомобільний транспорт або залізничний.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000005-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Торговельна компанія Енергостіл, Код ЄДРПОУ:39283580
Дата подання: 20 лютого 2020 13:58
Строки поставки товару та штрафні санкції
Відповідно до пункту 3.2.1. проекту договору поставки (додаток 3 до тендерної документації) в якості попередньої оплати ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 50% від вартості Товару (партії Товару) протягом 20 календарних днів з дня подання заявки. При цьому відповідно до пункту 2.3. проекту договору ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює виготовлення та\або поставку Товару (партії Товару), протягом 10 календарних днів від дати отримання заявки від ПОКУПЦЯ. Водночас відповідно до статті 693 Цивільного кодексу України попередньою оплатою вважається обов'язок покупця частково або повністю оплатити товар до його передання продавцем.
Окрім цього проектом договору передбачено значну фінансову відповідальність Постачальника за прострочення строків поставки Товару (п. 6.3. проекту договору), водночас не встановлено жодної відповідальності Покупця за несвоєчасне перерахування попередньої оплати (авансу) та встановлено неспіврозмірну відповідальність Покупця у разі несвоєчасного остаточного розрахунку за Товар (п. 6.2. Договору).
Враховуючи вищезазначені обставини вимагаємо:
привести строки виготовлення та/або поставки Товару, зазначені у пункті 2.3. проекту договору поставки (додаток 3 до тендерної документації) у відповідність до вказаних у проекті договору та оголошенні про проведення відкритих торгів строків перерахування Постачальнику попередньої оплати (авансу) за замовлений Покупцем Товар та внести відповідні зміни до тендерної документації;
внести зміни до дискримінаційних умов пунктів 6.2. та 6.3. проекту договору поставки (додаток 3 до тендерної документації), що передбачають неспіврозмірну (в частині розміру та порядку нарахування штрафних санкцій) відповідальність Постачальника та Покупця за порушення договірних зобов’язань щодо дотримання строків поставки Товару (заміни та/або повернення дефектного Товару) Постачальником та здійснення остаточного розрахун
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 09:45
До п. 2.3. Додатку 3 Тендерної документації «Проект договору» вже внесено зміни, щодо приведення у відповідність строків поставки Товару. Щодо п. 6.2 та 6.3 проекту договору поставки, то вказані пункти Договору не є дискримінаційними, оскільки дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Тому вимога Замовника щодо фінансової відповідальності Постачальника не є дискримінацією Учасника, оскільки її може виконати будь-який Учасник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія Енергостіл 765 744,00
UAH з ПДВ
758 083,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІТ СТАЛІ" 762 048,00
UAH з ПДВ
762 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 18:32
Аналогічні кулі.pdf
28 лютого 2020 18:32
Документ_ЄДР_1006278155.zip
28 лютого 2020 18:32
Три роки.pdf
28 лютого 2020 18:32
Статут.pdf
28 лютого 2020 18:32
протокол_полномочия.pdf
28 лютого 2020 18:32
Протокол.pdf
28 лютого 2020 18:32
Про санкції.pdf
28 лютого 2020 18:32
Про бенефіціара.pdf
28 лютого 2020 18:32
Про банкрутство.pdf
28 лютого 2020 18:32
Наказ.pdf
28 лютого 2020 18:32
МТБ.pdf
28 лютого 2020 18:32
МВС.pdf
28 лютого 2020 18:32
Кор ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 18:32
Інформаційна довідка.pdf
28 лютого 2020 18:32
ДФС.pdf
28 лютого 2020 18:32
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія Енергостіл

ТОВ "СВІТ СТАЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговельна компанія Енергостіл
#39283580
Переможець 758 083,20
UAH з ПДВ
11 березня 2020 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія Енергостіл
#39283580
758 083,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:36
Додаткова угода Енергоресурс.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:21
ДОГОВІР ТК ЕНЕРГОСТІЛ.pdf зміни до договору
30 березня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML