Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки фарбою та холодним пластиком на вулицях міста Борсипіль)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002913-c 477d114bd2bd43b48fdd6884fc1d2010
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскра Юлія Миколаївна

0459555037 jkgtu2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72
Контактна особа: Іскра Юлія Миколаївна
0459555037
jkgtu2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:57
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:57
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки фарбою та холодним пластиком на вулицях міста Борсипіль)(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, БОРИСПІЛЬ, вулиці міста Борисполя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:24
Проект договору додаток 5.doc
13 лютого 2020 16:24
ТД дорожня розмітка 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 17 лютого 2020 19:52
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:20
1. Нанасення дорожньої розмітки фарбою, лінії 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 1.11 слід прописувати в Технічному завданні в КМ, а не М/КВ. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012, НОРМИ ВИТРАТ ФАРБ розраховується на 1 КМ розмітки (ліній 1.1 - 1.11). В М/КВ (лінії 1.12 - 1.30). 2. Нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком лінії 1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 слід прописувати в Технічному завданні в КМ, а не М/КВ. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012, НОРМИ ВИТРАТ ХОЛОДНИХ ПЛАСТИКІВ розраховується на 1 КМ розмітки (ліній 1.1 - 1.11) ПРИ ВІДПОВІДНІЙ ТОВЩИНІ ШАРУ НАНЕСЕННЯ!!! ЗАЗНАЧТЕ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ ЯКОЮ МАЄ БУТИ ТОВЩИНІ ШАРУ НАНЕСЕННЯ??? Що стосується нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком (ліній 1.12, 1.14.1, 1.14.2, 1.18, 1.19, 1.30 відповідно до технічного завдання). Відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012, п.4.9.3 "Нормами не передбачено нанесення розмітки 1.13, 1.16.1 - 1.16.3, 1.17 - 1.30 по трафарету, оскільки дані види розмітки передбачають нанесення вручну, що призводить до перевитрат пластику або шляхом наклеювання готових пластикових форм."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Нами, як Замовником, були проведені заміри дорожньої розмітки в кв.м., в чому Ми не вбачаємо проблеми, що призведе до порушень законодавства.
2. Товщина шару нанесення дорожньої розмітки фарбою - від 1,2 до 3 мм. згідно п. 5.2.9 вимог ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожньог руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимогию Методи контролювання. Правила застосування."
Товщина шару нанесення розмітки холодним пластиком - 3-4 мм, згідно п. 5.2.9 вимог ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожея. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування."
Аналогічний договір
Дата подання: 18 лютого 2020 16:33
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:50
Пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та зазначено, що аналогічним договором вважається: договір надання аналогічних послуг згідно з предметом закупівлі. Просимо роз'яснити чи буде вважатися договір на відновлення та/або нанесення нової горизонтальної дорожньої розмітки аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації - аналогічним договором вважається договір надання аналогічних послуг з предметом закупівлі
Паспорт та Листи згоди
Дата подання: 18 лютого 2020 16:59
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:47
1. Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст.182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років. А також ознайомтесь Статті 2 Закону України «Про захист персональних даних»; Частина перша статті 6 Закону України «Про захист персональних даних»; Частини другої статті 12 Закону України «Про захист персональних даних»; «Типового порядку обробки персональних даних», згідно Наказу № 1/02-14 від 08.01.2014 року «Про затвердження документів у сфері захисту персональних даних»; Чи варто це вимагати???? 2.Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації - документи та інформація, які вимагаються Замовнкиом відповідно до вимог тендерної документації , але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, із зазначенням обгрунтування та причин неподання документів та/або інформації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000045 ● de4373a809d24b1fab35d0bf5b674c0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50

Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-13-002913-c 13.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-22 16:37:27

Заперечення до висновку

Відповідно до пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації учасник з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон" (або якщо він став таким у зв'язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) надає замовнику в електронному вигляді шляхом завантаження через електронну систему закупівель: договірну ціну, кошторис на виконання послуг, пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Відповідно до статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (квалфікафікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, зазначений вище документ, що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника та не може бути підставою для відхилення його Пропозиції.
А отже, договірна ціна, кошторис на виконання послуг, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не є складовою Пропозиції учасника, не є документи, які вимагались від Переможця для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, тому її невідповідність умовам Документації або ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Саме по собі відхилення на цій підставі буде неправомірним. Адже тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності тендерної документації.
Враховуючи вище наведене та рішення Антимонопольного комітету України № 2418-р/пк-пз від 30.12.2016 та рішення № 5409-р/пк-пз від 10.08.2017 Замовник правомірно не відхилено пропозицію Переможця та заключено з ним договір.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 873 554,74
UAH з ПДВ
773 647,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 898 992,00
UAH з ПДВ
773 647,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" 942 710,40
UAH з ПДВ
860 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2020 00:26
Електронний підпис
22 березня 2020 00:25
Документи переможця.pdf
21 березня 2020 23:58
Заборгованість.pdf
28 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:51
Уточнена мат-база.pdf
28 лютого 2020 16:51
Повітродуйка.pdf
28 лютого 2020 16:51
Контур тех паспорт.pdf
28 лютого 2020 16:51
ТП Бориспіль.pdf
28 лютого 2020 16:51
ТМГ оригінали 01.08.2019р..pdf
28 лютого 2020 16:51
Розрахунок Бориспіль.pdf
28 лютого 2020 16:51
ПДВ та Статистика.pdf
28 лютого 2020 16:51
Паспорт (1).pdf
28 лютого 2020 16:51
Оригінал ГАЗ 2шт.pdf
28 лютого 2020 16:51
Накази .pdf
28 лютого 2020 16:51
ЛИСТ ТРАФІК.pdf
28 лютого 2020 16:51
ДУ №2 розмітка.pdf
28 лютого 2020 16:51
Відгук 27.02.2020.pdf
28 лютого 2020 16:51
Витяг ЄДР 18.10.2019р..pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:44
Кошторис.pdf
28 лютого 2020 15:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 10:38
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:38
ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
Переможець 773 647,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
773 647,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:09
Додаткова угода 1 до Договору 85.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:50
Договір 85.pdf укладений
03 квітня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 773 647,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 941,17 UAH)