Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72 |
Контактна особа: |
Іскра Юлія Миколаївна 0459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:57 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 16:24 |
Проект договору додаток 5.doc | |
13 лютого 2020 16:24 |
ТД дорожня розмітка 2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Товщина шару нанесення дорожньої розмітки фарбою - від 1,2 до 3 мм. згідно п. 5.2.9 вимог ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожньог руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимогию Методи контролювання. Правила застосування."
Товщина шару нанесення розмітки холодним пластиком - 3-4 мм, згідно п. 5.2.9 вимог ДСТУ 2587:2010 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожея. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-30-000045 ● de4373a809d24b1fab35d0bf5b674c0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-13-002913-c 13.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-22 16:37:27
Заперечення до висновку
Відповідно до пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації учасник з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон" (або якщо він став таким у зв'язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) надає замовнику в електронному вигляді шляхом завантаження через електронну систему закупівель: договірну ціну, кошторис на виконання послуг, пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Відповідно до статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (квалфікафікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, зазначений вище документ, що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника та не може бути підставою для відхилення його Пропозиції.
А отже, договірна ціна, кошторис на виконання послуг, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не є складовою Пропозиції учасника, не є документи, які вимагались від Переможця для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, тому її невідповідність умовам Документації або ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Саме по собі відхилення на цій підставі буде неправомірним. Адже тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності тендерної документації.
Враховуючи вище наведене та рішення Антимонопольного комітету України № 2418-р/пк-пз від 30.12.2016 та рішення № 5409-р/пк-пз від 10.08.2017 Замовник правомірно не відхилено пропозицію Переможця та заключено з ним договір.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
873 554,74
UAH з ПДВ
|
773 647,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
898 992,00
UAH з ПДВ
|
773 647,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
942 710,40
UAH з ПДВ
|
860 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Переможець |
773 647,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 10:09
|
Додаткова угода 1 до Договору 85.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 12:50
|
Договір 85.pdf | укладений |
03 квітня 2020 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |