Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туберкулін
Очікувана вартість
99 995,48 UAH
UA-2020-02-13-002501-c 0aec2c6e2967488ea8438a592d03adcb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552223404
+380552491242
kherson.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552223404, +380552491242
kherson.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


затверджено рішенням тендерного комітету від 10.02.2020 року №23 (джерело фінансування- кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
607 комплект
Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73009, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Тираспольська, 62, Херсон, Херсонская область, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється по факту поставки товару, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника, при необхідності з відстрочкою платежу 30 календарних діб Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 лютого 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валанж-Фарм"
#37090770
Переможець 99 995,48
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:28

Документи

13 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:27
договір №78.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:29
договір №78.pdf укладений
13 лютого 2020 15:29