Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до компресорів
spare parts for compressors
Очікувана вартість
4 023 444,60 UAH
UA-2020-02-13-002370-b cf1c31541737467992c3fc00f7b05f1b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 023 444,60 UAH з ПДВ
Publication date: 13 лютого 2020 16:34
Enquiries until: 06 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 12 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 023 445 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Scope of the procurement
запасні частини до компресорів
spare parts for compressors

Тендерна документація

13 лютого 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:31
3529_ ТД зч до компресорів.docx
13 лютого 2020 16:31
Додаток № 9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000011 ● 7aa76d55a6db4c80b0a2eb462bcbc051
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 08:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

18 UA-2020-02-13-002370-b 13.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-13-002370-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до компресорів (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-13-002370-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-13-002370-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у висновку та повідомляє наступне: 1. Замовником у Додатку №6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця). Тому, замовник вважає, що не порушує вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону, тому що фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; 2. Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі. На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

2020-12-30 15:55:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 674 794,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 373,97 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80200 UAH


Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 2 674 794,60 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 373,97 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 13:00
Auction planned date: 21 квітня 2020 13:00
Закінчення: 21 квітня 2020 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 шт
Клапан нагнетательный ЦВД 52р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан нагнетательный ЦВД 52р
CPV: 42120000-6
25 шт
Клапан всмоктуючий
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан всмоктуючий
CPV: 42120000-6
14 шт
Клапан нагнітальний
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан нагнітальний
CPV: 42120000-6
10 шт
Клапан всмоктуючий
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан всмоктуючий
CPV: 42120000-6
25 шт
Кільце поршньове маслоз`ємне
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Кільце поршньове маслоз`ємне
CPV: 42120000-6
507 шт
Клапан всмоктуючий ЦНД 88Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан всмоктуючий ЦНД 88Р
CPV: 42120000-6
545 шт
Клапан нагнітальний ЦВТ 88Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан нагнітальний ЦВТ 88Р
CPV: 42120000-6
486 шт
Клапан всмоктуючий ЦВТ 70Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан всмоктуючий ЦВТ 70Р
CPV: 42120000-6
506 шт
Клапан нагнетальний ЦНТ 70Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Клапан нагнетальний ЦНТ 70Р
CPV: 42120000-6
239 шт
Пластина клапана 88Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Пластина клапана 88Р
CPV: 42120000-6
303 шт
Пластина клапана 70Р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Пластина клапана 70Р
CPV: 42120000-6
255 шт
Пластина пружинная всасывающая 88р
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Пластина пружинная всасывающая 88р
CPV: 42120000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 квітня 2020
UA-2020-02-13-002370-bcf1c31541737467992c3fc00f7b05f1b
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 16:18
Електронний підпис
13 березня 2020 16:18
Електронний підпис
13 березня 2020 16:18
7 Захист довкілля.pdf
13 березня 2020 16:17
5 Аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 16:17
4 Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Рішення 2-02.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Протокол.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Наказ 2.pdf
13 березня 2020 16:17
6. Сертифікат ISO.pdf
13 березня 2020 16:17
10. Погодження кресл..pdf

Документи

16 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 18:46
Узгодження НДКТІ.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат ISO 9001.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат якості 2.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат якості 1.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист захист довкілля.pdf
13 березня 2020 18:46
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
13 березня 2020 18:46
Дані.pdf
13 березня 2020 18:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 березня 2020 18:46
Протокол попередній.pdf
13 березня 2020 18:46
Наказ про звільнення.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист НБУ по ліцензії (6).pdf
13 березня 2020 18:46
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" 2 672 158,80
UAH з ПДВ
2 672 158,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" 2 672 567,40
UAH з ПДВ
2 672 567,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 18:46
Узгодження НДКТІ.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат ISO 9001.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат якості 2.pdf
13 березня 2020 18:46
Сертифікат якості 1.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист захист довкілля.pdf
13 березня 2020 18:46
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
13 березня 2020 18:46
Дані.pdf
13 березня 2020 18:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 березня 2020 18:46
Протокол попередній.pdf
13 березня 2020 18:46
Наказ про звільнення.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 18:46
Лист НБУ по ліцензії (6).pdf
13 березня 2020 18:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:18
Електронний підпис
13 березня 2020 16:18
Електронний підпис
13 березня 2020 16:18
7 Захист довкілля.pdf
13 березня 2020 16:17
5 Аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 16:17
4 Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Рішення 2-02.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Протокол.pdf
13 березня 2020 16:17
2 Наказ 2.pdf
13 березня 2020 16:17
6. Сертифікат ISO.pdf
13 березня 2020 16:17
10. Погодження кресл..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"
#38182694
Переможець 2 672 158,80
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"
#38182694
2 672 158,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 11:31
ЦЗВ-01-01420-01.pdf укладений
02 червня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:04
ЦЗВ-01-01420-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 11:52
ЦЗВ-01-01420-01.pdf укладений
04 травня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-01420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 336 878,80
UAH (в тому числі ПДВ 389 479,80 UAH)