Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (конверти для відправлення кореспонденції)
Очікувана вартість
26 620,00 UAH
UA-2020-02-13-002263-c ● 678ab5f57f51485f8031a985b65fd475
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Олена Лук'яненко +380442381163,+380958074730 leg@ccu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2020 22:00 |
Очікувана вартість: | 26 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідальна за закупівлю Манченко Людмила Степанівна (044) 238 11 17
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 штуки
Конверти для відправлення кореспонденції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 15:44 |
перелік внесених змін.docx |
18 лютого 2020 15:43 |
Догов_р проєкт -1.docx |
13 лютого 2020 14:31 |
Конверт до пункту10.PDF |
13 лютого 2020 14:31 |
Конверт до пункту 8.PDF |
13 лютого 2020 14:31 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx |
13 лютого 2020 14:31 |
Кваліф вимоги до учасника 2020.docx |
13 лютого 2020 14:31 |
Опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару.doc |
18 лютого 2020 15:44 |
перелік внесених змін.docx
|
||
18 лютого 2020 15:43 |
Догов_р проєкт -1.docx
|
||
13 лютого 2020 14:31 |
Конверт до пункту10.PDF
|
||
13 лютого 2020 14:31 |
Конверт до пункту 8.PDF
|
||
13 лютого 2020 14:31 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx
|
||
13 лютого 2020 14:31 |
Кваліф вимоги до учасника 2020.docx
|
||
13 лютого 2020 14:31 |
Опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
друк поз. 8 і 10
Дата подання: 13 лютого 2020 16:13
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:41
Доброго дня,
коли і де можна глянути на конверти з друком?
Відповідь: Доброго дня! Зразки конвертів (поз. 8 і 10) та їх опис прикріплені в документації до закупівлі.
друк поз. 8 і 10
Дата подання: 13 лютого 2020 16:46
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:48
По Фото "золотого напилення " не видно. Дуже схоже на офсетний друк 4 кольори. Судячи з опису має бути офсетний друк 4 кольори + пантон золото/бронза
Технічний опис не достатній, щоб зробити необхідні розрахунки.
Відповідь: Зразки конвертів можна побачити за адресою: м.Київ, вул. Жилянська,14. Контактна особа - Олена Георгіївна, 044 238 11 63
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:06
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 № 10 (далі – Порядок) "учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Переможцем визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем."
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Переможець |
23 964,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 49 від 05.03.2020.PDF | укладений |
05 березня 2020 16:45
|