Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (технічне обслуговування силового обладнання)
Очікувана вартість
762 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002064-b 24a7a56f0c994969bfd64269b13fc21d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:32
Очікувана вартість: 762 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (технічне обслуговування силового обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:47
ТД_силове (зміни).doc
19 лютого 2020 10:47
Перелік змін силове.docx
19 лютого 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:47
ТД_силове (зміни).doc
13 лютого 2020 15:38
ТД_силове.doc
19 лютого 2020 10:47
Перелік змін силове.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-002064-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ", Код ЄДРПОУ:39391970
Дата подання: 18 лютого 2020 16:53
Працівники
Шановний Замовник, по перше чому саме не менше 5 осіб, навіть якщо ви хочете щоб працювало не менше двох бригад, то так і пишіть, вимагати саме таку кількість працівників є дискримінаційною вимогою, крім того 4-5 групу допуску повинні мати лише ти працівники які обслуговують електроустановки вище 1000В, а так як в закладах освіти електроустановки і електроустаткування лише до 1000В необхідно виправити вимогу на 3-4 групу з електробезпеки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 09:57
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002064-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ", Код ЄДРПОУ:39391970
Дата подання: 18 лютого 2020 16:54
Лист-відгук
довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (або договору) із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору), які надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг, відсутність або наявність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг.
Шановний Замовник, згідно Статті 505 Цивільного кодексу України учасники мають право не розголошувати інформацію яка належить до комерційної таємниці, тому просимо видалити вимоги до довідки та листа відгука вказувати «інформацію про: суму (вартість) договору»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 09:57
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002064-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ", Код ЄДРПОУ:39391970
Дата подання: 18 лютого 2020 16:54
Дозвіл
дозвіл на право проведення робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (35 кВ)
Електроустановки ваших закладів освіти відносяться електроустановок напругою до 1000 В, відповідно вимагати такий дозвіл є порушенням, вимагаємо видалити
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 09:56
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога/скарга задоволена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000029 ● eeba353794594a6aa9be6987e122e316
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-02-13-002064-b 13.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 613 675,20
UAH з ПДВ
249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" 670 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 12:38
Електронний підпис
12 березня 2020 12:37
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.PDF
12 березня 2020 12:37
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.PDF
12 березня 2020 12:37
Довідка МВС.PDF
12 березня 2020 12:37
Довідка ДФС.PDF
12 березня 2020 12:37
Довідка банкрутство.pdf
28 лютого 2020 17:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:26
Калькуляція.PDF
28 лютого 2020 17:26
Тех. вимоги.PDF
28 лютого 2020 17:26
ОП 1-51-105.pdf
28 лютого 2020 17:26
Охорона праці 3.PDF
28 лютого 2020 17:26
ОП 2.pdf
28 лютого 2020 17:26
ОП 1-1-50.pdf
28 лютого 2020 17:26
ОП 3.pdf
28 лютого 2020 17:26
Охорона праці 2.PDF
28 лютого 2020 17:26
Охорона праці.PDF
28 лютого 2020 17:26
Аналог. договір 274.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти червень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти січень 2020.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти серпень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти листопад 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти лютий 2020.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти жовтень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти липень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Проект договору.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акти вересень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Акт грудень 2019.PDF
28 лютого 2020 17:26
Перелік документів.PDF
28 лютого 2020 17:26
Лист-відгук.PDF
28 лютого 2020 17:26
Лист-відгук дог. 274.PDF
28 лютого 2020 17:26
Статут.pdf
28 лютого 2020 17:26
Паспорт директора.PDF
28 лютого 2020 17:26
Витяг з ЄРДР.PDF
28 лютого 2020 17:26
ДОЗВІЛ БМК.PDF
28 лютого 2020 17:26
Ліцензія.PDF
28 лютого 2020 17:26
Опис (новий).PDF
28 лютого 2020 17:26
Довідка банк 26.02.2020.pdf
28 лютого 2020 17:26
Виписка ЄРДР.PDF
28 лютого 2020 17:26
Витяг ПДВ (новий).PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 11:37
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:36
Довідка_1582872964.zip
28 лютого 2020 11:36
39. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
Переможець 249 999,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
249 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:24
2-86.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:26
86 ДУ 20% 001.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:23
86 ДУ 20% 001.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:52
86.pdf укладений
24 березня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік 20%
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML