Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (комп'ютер в зборі)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001616-b ● eb152c9c5d3d4f148b6f55eac68b42c9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 40310895 |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 20 |
Контактна особа: |
Любов Яхван +380660453406 ukrternbuch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Комп’ютерне обладнання (комп'ютер в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46008, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Микулинецька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки проводяться за рахунок коштів державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 14:59 |
Протокол.pdf | |
13 лютого 2020 14:59 |
ТД Комп'ютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:10
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника,а тільки конкретні технічні характеристики,які є принциповими по відповідному предмету закупівлі.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, вартість обладнання, ПДВ (за наявності), транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті тощо.
До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ- допускаємо. В оголошені вказана сума з ПДВ ,незалежно від того платники ПДВ чи ні. Переможець буде той у кого менша сума.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, вартість обладнання, ПДВ (за наявності), транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті тощо.
До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ- допускаємо. В оголошені вказана сума з ПДВ ,незалежно від того платники ПДВ чи ні. Переможець буде той у кого менша сума.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 12:40
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:45
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника,а тільки конкретні технічні характеристики,які є принциповими по відповідному предмету закупівлі.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, вартість обладнання, ПДВ (за наявності), транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті тощо.
До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ- допускаємо. В оголошені вказана сума з ПДВ ,незалежно від того платники ПДВ чи ні. Переможець буде той у кого менша сума.
До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, вартість обладнання, ПДВ (за наявності), транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті тощо.
До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ- допускаємо. В оголошені вказана сума з ПДВ ,незалежно від того платники ПДВ чи ні. Переможець буде той у кого менша сума.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
214 650,00
UAH з ПДВ
|
210 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
216 540,00
UAH з ПДВ
|
211 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
212 098,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
219 900,00
UAH з ПДВ
|
213 374,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
223 020,00
UAH з ПДВ
|
219 186,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
223 464,90
UAH з ПДВ
|
219 639,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
227 080,80
UAH з ПДВ
|
223 018,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
236 988,00
UAH з ПДВ
|
236 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
252 358,20
UAH з ПДВ
|
252 358,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
210 825,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 11:22
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
210 825,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 11:25
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
211 680,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 10:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 березня 2020 15:17 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
31 березня 2020 15:17
|
Електронний підпис |
31 березня 2020 15:15
|
Протокол.pdf |