Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001507-b 107b3262319146109ec7d1673c8ac878
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 14:48
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 14:51
ТД крісла офісні 13.02.2020 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та умови поставки
Дата подання: 14 лютого 2020 08:37
Дата відповіді: 14 лютого 2020 10:33
Доброго дня! Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати аналоги та еквіваленти, з покращеними технічними характеристиками?Скільки потрібно буде поставок взагалі або товар можливо завести однією партією? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Замовник у тендерній документації не робив посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник розглядатиме усі пропозиції учасників, у т.ч. з покращеними характеристиками, які відповідатимуть опису та характеристикам Товару зазначеним у додатку 2 до тендерної документацї. Поставка товару декількома партіями тендерною документацією не передбачено. Строк поставки – до 10.04.2020.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:45
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, рік виготовлення та іншої інформації, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
2. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 140 736,00
UAH з ПДВ
140 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 149 520,00
UAH з ПДВ
149 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФІНІТІ Л" 149 950,00
UAH з ПДВ
149 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 12:07
Електронний підпис
02 березня 2020 12:03
статут ч. 2.pdf
02 березня 2020 12:03
статут ч. 1.pdf
02 березня 2020 12:03
гарантійний лист якість.pdf
02 березня 2020 12:03
гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 березня 2020 12:03
відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 12:03
виробник.pdf
02 березня 2020 12:03
порівняльна таблиця.pdf
02 березня 2020 12:03
ст 17.pdf
02 березня 2020 12:03
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 12:17
Електронний підпис
02 березня 2020 12:16
p-4.pdf
02 березня 2020 12:16
p-3.pdf
02 березня 2020 12:16
p-2.pdf
02 березня 2020 12:16
kispri-3.jpg
02 березня 2020 12:16
kispri-2.jpg
02 березня 2020 12:16
kispri-1.jpg
02 березня 2020 12:16
file.pdf
02 березня 2020 12:16
Document_USR_1006410169.rtf
02 березня 2020 12:16
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:16
Статут завіренний.pdf
02 березня 2020 12:16
СЕС Кіспрі.pdf
02 березня 2020 12:16
СЕС Киспри.pdf
02 березня 2020 12:16
Сертифікат Кіспрі 2020.PDF
02 березня 2020 12:16
Протокол №6.pdf
02 березня 2020 12:16
Порівняльна таблиця.pdf
02 березня 2020 12:16
Повноваження.pdf
02 березня 2020 12:16
Наказ на призначення.pdf
02 березня 2020 12:16
Лист-згода ПД.pdf
02 березня 2020 12:16
Лист санкції.pdf
02 березня 2020 12:16
Лист гарантія.pdf
02 березня 2020 12:16
Захист довкілля.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка неліцензування.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка мат-тех.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 7.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 6.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 5.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 4.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 3.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 2.pdf
02 березня 2020 12:16
Довідка 1.pdf
02 березня 2020 12:16
Гарантійний лист якість.pdf
02 березня 2020 12:16
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 березня 2020 12:16
Відомості про учасник.pdf
02 березня 2020 12:16
аналогічні договори.pdf
02 березня 2020 12:16
1-реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:11
tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

ТОВ "ІНФІНІТІ Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Відхилено 140 736,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:41
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
#41466070
Відхилено 149 520,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:04
ТОВ "ІНФІНІТІ Л"
#42944958
Відхилено 149 950,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:33

Документи

04 березня 2020 16:41
Електронний підпис
04 березня 2020 16:41
Протокол 24.pdf
03 березня 2020 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 березня 2020 17:04
Електронний підпис
04 березня 2020 17:04
Протокол 25.pdf
04 березня 2020 16:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 березня 2020 17:33
Електронний підпис
04 березня 2020 17:33
Протокол 26.pdf
04 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
04 березня 2020 17:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі