Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
34 300,00 UAH
UA-2020-02-13-001082-a ● 34668387767c4030b52d7a91bbc91ce7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 22987900 |
Вебсайт: | http://www.novator-tm.com |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Тернопільська, 17, |
Контактна особа: |
Микитчик Ольга Семенівна +380673895305 prozorro@novator-tm.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 34 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
505 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
07 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 16:55 |
Канцелярія.doc |
13 лютого 2020 16:55 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
Конкурсна документація
Дата подання: 17 лютого 2020 15:08
Дата відповіді: 17 лютого 2020 15:23
п. 5.4 Розділ І Документації свідчить про строк поставки з березня по серпень, а відповідно до оголошення та тех. специфікації поставка товару не пізніше 10 календарних днів з дня укладання договору. Як прописувати поставку Учаснику?
Відповідь: Доброго дня!
Строк поставки:5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання письмової заявки Покупця. За рахунок Продавця.
10 днів то термін оплати після отримання товару
Строк поставки:5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання письмової заявки Покупця. За рахунок Продавця.
10 днів то термін оплати після отримання товару
щодо листа-згоди з проектом договору
Дата подання: 18 лютого 2020 12:02
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:24
Доброго дня, прошу уточнити наступне: Вами надано приклад листа-згоди з проектом договору де є слова "який наведений в додатку 3", але в цьому Додатку 3 зазначена зовсім інша інформація. На який додаток зсилатися?
Відповідь: Доброго дня!
3. Лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку 4 (форма листа-згоди наведена у Додатку 5 цієї документації);
3. Лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку 4 (форма листа-згоди наведена у Додатку 5 цієї документації);
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
24 811,75
UAH
|
25 лютого 2020 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Ромус.PDF | укладений |
27 лютого 2020 09:37
|