Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
37 150,00 UAH
UA-2020-02-13-000991-a d935735c81504eaab983838dcddcdedf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннік Олена Русланівна

+380612363387 upszn2304@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Вознесенівському району
Код ЄДРПОУ: 37573822
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул. Лермонтова, 14
Контактна особа: Віннік Олена Русланівна
+380612363387
upszn2304@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 16:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 16:26
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:59
Очікувана вартість: 37 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір офсетний для друку, канцелярське, письмове приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1855 шт
папір офсетний для друку, канцелярське, письмове приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Лермонтова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:22
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000991-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2683104164
Дата подання: 21 лютого 2020 11:10
ПРИЧИНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
ФОП Кривчун Наталія Михайлівна подавала пропозицію згідно вимог Замовника процедури Замовник дискваліфікував без конкретизації причини невідповідності
Рішення замовника є непрозорим і не кваліфікованим
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 11:02
Шановний Учасник, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та у разі якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону).
Відбір замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону здійснюється відповідно до “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі передбачено розділом ІІ Інструкції.
Виходячи зі змісту пункту 3 Розділу I Інструкції закупівля відбувається шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи, що можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.Таким чином, замовник здійснює відбір самостійно відповідно до тих вимог та інформації, що були зазначені у оголошенні про проведення закупівлі. При цьому рішення щодо відхилення пропозиції учасника та відміни закупівлі приймаються замовником самостійно у відповідності до пунктів 11, 13 і 14 розділу ІІ Інструкції. Згідно протоколу дискваліфікації учасника № 1 від 21.02.2020 р. ФОП Кривчун Наталію Михайлівну було дискваліфіковано як Учасника-переможця закупівлі з тієї причини, що пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі. Згідно оголошення про проведення закупівлі товарів однією з вимог до кваліфікації учасників є надання погодженого проекту договору, невід’ємною частиною якого є Специфікація. Учасник дану вимогу не виконав – Специфікацію не надано.
Умовами оголошення передбачено надання в електронному (сканованому) вигляді документів, завірених підписом та печаткою, якщо є. Дана вимога учасником також не виконана. Крім того, Учасник надав листи, адресовані Голові тендерного комітету датовані часом раніше, ніж оголошено процедуру уповноваженою особою Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-000991-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2146511192
Дата подання: 21 лютого 2020 11:29
Дискваліфікація
ФОП Кущ І.О. надав пропозицію у відповідності до вимог Замовника. Замовник дискваліфікував без конкретизації причини невідповідності. Рішення замовника є непрозорим і не кваліфікованим. У разі Вашої бездіяльності МИ будемо вимушені залишити негативний відгук на https://dozorro.org, подати скаргу до вашої керуючої організації та до відповідних контролюючих органів, стосовно неправомірного рішення Замовника та для подальшої перевірки поставленого товару згідно вимог Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 11:03
Шановний Учасник, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
При цьому вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та у разі якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону).
Відбір замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону здійснюється відповідно до “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10.
Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі передбачено розділом ІІ Інструкції.
Виходячи зі змісту пункту 3 Розділу I Інструкції закупівля відбувається шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи, що можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Таким чином, замовник здійснює відбір самостійно відповідно до тих вимог та інформації, що були зазначені у оголошенні про проведення закупівлі. При цьому рішення щодо відхилення пропозиції учасника та відміни закупівлі приймаються замовником самостійно у відповідності до пунктів 11, 13 і 14 розділу ІІ Інструкції.
Згідно протоколу дискваліфікації учасника № 2 від 21.02.2020 р. ФОП Кущ Івана Олексійовича було дискваліфіковано як Учасника закупівлі з тієї причини, що пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі. У складі Цінової пропозиції Учасник запропонував велику кількість товару, який є еквівалентом предмета закупівлі. Деякі види товарів не містять назви виробників товару, що унеможливлює порівняння технічних характеристик запропонованого товару з заявленим Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 29 712,20
UAH з ПДВ
27 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ 28 821,24
UAH з ПДВ
28 821,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 30 776,76
UAH з ПДВ
30 776,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 10:28
Изображение0002.JPG
20 лютого 2020 10:28
Изображение0001.JPG
20 лютого 2020 10:28
Изображение.JPG
18 лютого 2020 07:31
Опис закупівлі.pdf
18 лютого 2020 07:31
цінова пропозиція 1802і.pdf
18 лютого 2020 07:31
Опис закупівлі.pdf
18 лютого 2020 07:31
Изображение0003.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0002.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0002.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0004.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0003.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0002.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение0001.JPG
18 лютого 2020 07:31
Изображение.JPG
18 лютого 2020 07:31
виписка 2 Кривчун.JPG
18 лютого 2020 07:31
виписка1 Кривчун.JPG
18 лютого 2020 07:31
витяг Кривчун.JPG

Публічні документи

18 лютого 2020 14:01
Електронний підпис
18 лютого 2020 13:58
Цінова пропозиція.PDF
18 лютого 2020 13:58
Проект договору.PDF
18 лютого 2020 13:58
Лист-погодження.PDF
18 лютого 2020 13:58
Довіреність.PDF
18 лютого 2020 13:58
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

18 лютого 2020 10:12
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:11
_Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Статут.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Протокол.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Проект Договору.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Наказ.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Лист-погодження.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Довідка право підпису.pdf
18 лютого 2020 10:11
_Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2683104164
Відхилено 27 124,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 10:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЩ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2146511192
Відхилено 28 821,24
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 10:56
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 30 776,76
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:08

Документи

21 лютого 2020 10:48
Протокол

Документи

21 лютого 2020 10:56
Протокол

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
30 776,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
28 лютого 2020 10:23