Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Очікувана вартість
15 113,00 UAH
UA-2020-02-13-000899-a 42dfaf5fd56448f7bf51e21efc398616
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Плотницька-Надточій

+380567134509 docop@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей
Код ЄДРПОУ: 25527916
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Карла Маркса, 18, кв.14
Контактна особа: Юлія Плотницька-Надточій
+380567134509
docop@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 16:01
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:59
Очікувана вартість: 15 113,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 одиниця
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Дмитра Яворницького 18/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:00
Додаток2.doc
13 лютого 2020 16:05
Додаток1.doc
13 лютого 2020 16:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc
17 лютого 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:00
Додаток2.doc
13 лютого 2020 16:05
Додаток2.doc
13 лютого 2020 16:05
Додаток1.doc
13 лютого 2020 16:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:17
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації нами не вказані торгові марки та моделі товару. Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей є платником ПДВ, тому зобов’язаний зазначати очікувану вартість з ПДВ. Поняття «бюджет закупівлі з ПДВ» в тендерній документації не використовується. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі в закупівлі допускаються. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна враховуюча податки і збори, які передбачені для виплат законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 12 870,30
UAH з ПДВ
11 188,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 12 177,06
UAH з ПДВ
12 101,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 696,00
UAH з ПДВ
12 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 13 221,30
UAH з ПДВ
13 221,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
21 лютого 2020 12:17
IQ Smooth 160.pdf
21 лютого 2020 12:17
СЕС Сыктывкар.PDF
21 лютого 2020 12:17
MAESTRO® Standart 80 Сыктывкар.pdf
21 лютого 2020 12:17
Гигиенвисновок Idea Simply.pdf
21 лютого 2020 12:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
21 лютого 2020 12:17
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 17:14
сканирование0003.pdf
19 лютого 2020 17:14
Документы.zip

Публічні документи

21 лютого 2020 11:15
технч характ 2.jpg
21 лютого 2020 11:15
документы1.rar
21 лютого 2020 11:15
тендерное предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 11 188,40
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:48

Документи

02 березня 2020 16:48
Електронний підпис
02 березня 2020 16:47
протокол №5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
11 188,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 16:48
Електронний підпис
02 березня 2020 16:47
протокол №5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 16:01
ТОВ Аверс Канцелярія.pdf укладений
13 березня 2020 16:00