Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Очікувана вартість
15 113,00 UAH
UA-2020-02-13-000899-a ● 42dfaf5fd56448f7bf51e21efc398616
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей |
Код ЄДРПОУ: | 25527916 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Карла Маркса, 18, кв.14 |
Контактна особа: |
Юлія Плотницька-Надточій +380567134509 docop@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 16:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 16:01 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 15 113,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 одиниця
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Дмитра Яворницького 18/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 11:00 |
Додаток2.doc | |
13 лютого 2020 16:05 |
Додаток1.doc | |
13 лютого 2020 16:05 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
17 лютого 2020 11:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2020 11:00 |
Додаток2.doc
|
|||
13 лютого 2020 16:05 |
Додаток1.doc
|
|||
13 лютого 2020 16:05 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:17
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації нами не вказані торгові марки та моделі товару. Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей є платником ПДВ, тому зобов’язаний зазначати очікувану вартість з ПДВ. Поняття «бюджет закупівлі з ПДВ» в тендерній документації не використовується. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі в закупівлі допускаються. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна враховуюча податки і збори, які передбачені для виплат законодавством України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
12 870,30
UAH з ПДВ
|
11 188,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
12 177,06
UAH з ПДВ
|
12 101,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
12 696,00
UAH з ПДВ
|
12 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
13 221,30
UAH з ПДВ
|
13 221,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
11 188,40
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 16:01
|
ТОВ Аверс Канцелярія.pdf | укладений |
13 березня 2020 16:00
|