Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних ТЗ, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до кузовів автомобілів)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000840-a f908395d60e84d349d985f972715e1bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01192220
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Вячеслава Чорновола,1
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:07
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Запасні частини до вантажних ТЗ, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до кузовів автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Весела, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж ЗО (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:58
Тендерна документація..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник Олександр Анатолійович 8 900,00
UAH з ПДВ
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Моргін Євген Юрійович 9 300,00
UAH з ПДВ
9 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:44
Тендерна пропозиція
06 березня 2020 14:44
Паспорт та код
06 березня 2020 14:44
Супр.лист
06 березня 2020 14:44
Довідка МВС
06 березня 2020 14:44
Довідка про банкрутство
06 березня 2020 14:44
Довідка з податкової
06 березня 2020 14:44
Витяг з ЄДР
06 березня 2020 14:44
Витяг єдиний податок
26 лютого 2020 11:48
8. Паспорт та код.pdf
26 лютого 2020 11:48
2. Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Олександр Анатолійович

ФОП Моргін Євген Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Олександр Анатолійович
#2774908150
Переможець 8 900,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Олександр Анатолійович
#2774908150
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 19:43
ДУ 1.zip зміни до договору
22 грудня 2020 19:41
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:19
Z Ch do kuzoviv.FR13.zip укладений
17 березня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Внести зміни до пункту 3.2 Розділу 3 «Поставка товару», виклавши його в новій редакції: « 3.2. Строк поставки товару: 31.03.2021 р.» 3. Внести зміни до пункту 4.1. Розділу 4 « Ціна договору та порядок розрахунків», виклавши його в новій редакції : «4.1. Суму даного Договору збільшено на 1780 грн. 00 коп. (тисячу сімсот вісімдесят грн. 00 коп.) (згідно Специфікації – Додаток № 2), що не перевищує 20 % від суми Договору. Таким чином, загальна сума Договору буде становити 10680 грн. 00 коп. (десять тисяч шістсот вісімдесят грн. 00 коп.), без ПДВ.» 4.Внести зміни до пункту 6.1 Розділу 6 «Срок дії договору» та, виклавши його в новій редакції: «6.1 Даний договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами та діє до 31.03.2021 року включно, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором - до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх грошових зобов’язань». 5. Додати до договору Додаток №2 «Специфікація на січень-березень 2021 р.» 6. Ця Додаткова угода №1 набирає чинності з 01 січня 2021 року та діє до повного використання коштів за даною Додатковою угодою №1, але не довше 31.03.2021 року. 7. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1080192
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 680,00
UAH